X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הייתי מזמין את בנט במקום ליברמן, מהלך שהוא הכרח פוליטי היהודי יציב, חביב, ימני בהגדרה, ושואף שלטון. הבית היהודי הוא המפלגה החילונית שיש בה הכי הרבה שומרי תורה ומצוות
▪  ▪  ▪
בנימין נתניהו. לו הייתי... [צילום: פלאש 90]

לו אני נתניהו הייתי מזמין את נפתלי בנט במקומו של ליברמן לבניית מערך מפלגתי זוגי שיקרא: "הליכוד- הבית היהודי". מלבד השם, שמצלצל ממש טוב, בעיקר לליכוד, המהלך הוא פשוט הכרח פוליטי.
בעבודת נמלים של כמעט 40 שנה, הצליחו הסמול ועמותותיו להפוך את הליכוד למפלגה שמצביעיה מתנצלים על הצבעתם. את כל הנהגתה התיש וסירס בתביעות משפטיות פיקטיביות בהנהגת המאפייה של לדור וחבריו.
את בניית ההנהגה הימנית במוסדות השלטון מנע על-ידי הפיכת "המינויים הפוליטיים" לפשע. צחוק גדול אחרי שכל שלטון השמאל היה מינויים פוליטיים, והחונטה המשפטית שבריש גלי, בניגוד לחוק, מונתה והונהגה על-ידי ברק והקלאפטע מהעליון. את מרכז הליכוד החי והתוסס, שאם היה בשמאל היה מכונה "חגיגה של דמוקרטיה" הפכו, במחי שורה בעיתון ל"מושחתים". את האידאולוגיה והעשייה הימנית עצר על-ידי הסכמי אוסלו וטרור משפטי/עיתונאי המונע כל צעד בכיוון.
כחוק אצבע. החונטה דואגת לכך שכל אידיאולוג בליכוד יכונה - "הזוי", כל פעיל בליכוד מכונה "מושחת".
אם משהו היה חסר, שיחדו את כחלון, והפכו אותו, כמו את אשכנזי, ועוד אחרים, לשטינקר, למזרחי המחמד של הסמול, כדי להקים מפלגה שתשאב קולות מזרחיים, מימין.
אז מה נשאר? מסורת, מפלגת שלטון, לאומיות חילונית. וזה מפרנס בקושי 25 מנדטים, שהולכים ופוחתים. ליברמן, שהיה שורד את מרתפי הק.ג.ב., לא שרד את מרתפי הסמול הישראלי. עשרים שנה של טרור משפטי, שבאו לשיאם בפסטיבל פאינה קירשנבאום, הפכו את אימת הסמול לחתלתול.
הבית היהודי יכיל 15-20 מנדטים, אם הסמול לא יפעיל את הפרקליטות על איזה פיקציה יומיים לפני הבחירות. הבית היהודי יציב, חביב, ימני בהגדרה, ושואף שלטון. הבית היהודי הוא המפלגה החילונית שיש בה הכי הרבה שומרי תורה ומצוות. הכי הרבה רבנים. אין חשש שהוא יהיה אידאולוגי מדי. הנהגתו הוכיחה כי בבחירה בין מה שרצוי לקב"ה ובין מה שרצוי לבנט, הם בחרו באופן עקבי בשני.
האיחוד יבדל באופן חד וברור בינם לבין העבודה/לבני. בין מפלגות שלטון ללפלפים המתפרנסים מפורומים מתוקשרים. אם פעם היה השמאל כולו עשייה ועובדות ציוניות, הפעם זו בדיחה. פיקציה של "מחאאה" אדולסנטית, פמיניסטית, משת"פים של האיחוד האירופי, תל אביבים, ושונאי יהדות, ואין כמו סתיו שפיר לייצג מגמה זו.
אבל הציבור נתון לשטיפת מוח: הם תמיד מוצגים באופן חיובי, חביב, נעים, מקובל על העולם, ומה רוצה גב' כהן מחדרה אחרי יום עבודה מתיש. נעימות, מנוחה, לא הבעת דאגה של "באן קי מון". וזה צמח באופן מלאכותי לגמרי מסביבות ה-15 ל-25 מנדטים.
אז הסכנה היא תיקו. ובחירה של נתניהו בבנט תבטל סכנה זו ותהפוך את הליכוד שוב למפלגת שלטון של 40 מנדטים.
מכאן הוא יכול להנהיג מדיניות ימנית (אה...) או להקים ממשלת אחדות, ולנוח קצת מהרשע. אבל מפוזיציה הרבה יותר נוחה. מי שרואה מהלכים יותר גדולים יראה בכך "הדתה" מסוימת של הפוליטיקה הישראלית, ואולי גם חילוף משמרות מפלגתי. נו. יש בזה משהו. לא הרבה יותר ממשהו.

תאריך:  21/01/2015   |   עודכן:  21/01/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לו אני נתניהו
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
קל וחומר=איחוד מסוג שעטנז נכשל
ע_הראל  |  22/01/15 08:49
 
- לחיזוק עם ישראל=יחד(העם איתנו)
ע_הראל  |  22/01/15 09:46
 
- כמה הערות
בן הארץ  |  22/01/15 15:43
2
להמר?=סיעת כחלון תחבור לליכוד!
ע_הראל  |  22/01/15 16:50
3
האח של לפיד והמוטבת של פורז
אבוקדו  |  23/01/15 11:24
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2015
יורם דורי
באמון הציבור זוכים על-ידי הצגת דרך, בניית אמינות, דיבור בגובה העיניים ולא בהפרחת שמות בחלל    חשוב לדעת שבבחירות מנצחים בהענקת תקווה. התקווה אינו רק ההמנון הלאומי אלא מתכון לניצחון בבחירות
איציק וולף
יו"ר ועדת הבחירות המרכזית קיבל את עתירת התנועה לאיכות השלטון ויש עתיד וקבע כי השימוש שנעשה בילדים בסרטון התעמולה של הליכוד שכביכול דלף לרשת - מנוגד לחוק    סתר את טענת הליכוד שמדובר בצילום של משחק תמים ואסר לפרסם את הסרטון בכל מדיה
יעקב עמר
במחשבי אני גוזר ושומר את הצהרות האדרנלין של כל הפוליטיקאים ולא רק של מרצ. ביום שלמחרת הבחירות אפסיק להתגעגע לעתיד ואחזור להיות נורמלי שיתגעגע רק לעבר. הדף השמור אצלי יהווה להערכתי הוכחה ניצחת לנזקיה האדירים של מחלת הבחירות של כל הפוליטיקאים שלנו
איתן קלינסקי
בנבחרת החדשה של "ישראל ביתנו" לכנסת הוצגה שירה מיסטריאל כאחת המועמדות בקדמת הרשימה. אם תיכנס היא לכנסת, אמירת סירחון תחבוש את ספסלי הכנסת
איציק וולף
עו"ד שי גלילי דורש מיו"ר הליכוד להמציא בפניו בתוך ארבעה ימים את כל החוזים שנחתמו עם אנשי מטה הבחירות של המפלגה, הפועל באופן עצמאי ומנותק ממנגנון המפלגה ממטה שהוקם באור יהודה    גורם בליכוד: לקחו מטה בחירות של 30 מיליון שקל והפריטו אותו - רק אנשי ביבי, ללא פיקוח
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il