X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
בקרוב מאוד יביע הציבור את דעתו בקלפי. או אז יתאיידו הסקרים וייתמו השקרים והכל ידעו אל נכון מה הכריע הבוחר אין באמור כדי לשמוח מראש על תוצאה כלשהי, אלא שבשים לב למסע הרדיפה המתנהל בימים אלה כנגד נתניהו, דומה שלבוחר, כן, דווקא לו, שמורה זכות המילה האחרונה, וטוב שכך
▪  ▪  ▪
נתניהו. נוסק [צילום: AP]

בחיוך מר אני מהרהר בכל המבקרים את עיתון ישראל היום, אותו הם מכנים "ביביתון", על שום הזיקה המתקיימת בין עיתון זה ובעליו לבין בנימין נתניהו. חיוך מר משום שהפוסל במומו פוסל, בענק יש לומר.
עיתון ידיעות אחרונות, הארץ וכמעט כל ערוצי הטלוויזיה וערוץ עשר בראשם, שותפים למהלך שאינני זוכר כמותו להפיל ראש ממשלה בישראל. המניע העיקרי, להמליך תחתיו גורמים פוסט ציוניים ואנטי יהודיים המוכנים לחלק את הארץ, המשתוקקים לחסות בצל אומות העולם והמבקשים לכונן פה מדינת כל אזרחיה - דמוקרטית שוויונית, ליברלית, "מתקדמת" ו"נאורה". הכול בהתעלם משאלת הזהות ומהיות המדינה בראש ובראשונה בית לאומי לעם היהודי בארץ ישראל או "מדינת הלאום" של העם היהודי.
מאחורי ובנוסף למטרה עיקרית זו יש הרבה אינטרסים, כלכליים ואחרים, אותם מבקשים לקדם הגייסות להפלת נתניהו, כאשר המטרה מקדשת את האמצעים.
אולי למותר לציין, ודאי לאלה הקוראים מעת לעת את דעותיי, שאינני מחסידי נתניהו. חולשתו, חוסר מהימנותו, כניעתו לאויב ובעיקר הצהרתו בדבר הכרתו בצורך ב"שתי מדינות לשני עמים" (הכול במרכאות כפולות ומכופלות), גורמים נזק בל ישוער לעם ישראל ולארץ ישראל. לא מאנשי נתניהו עבדכם וודאי שלא אצביע עבורו או עבור מפלגת הליכוד, קבלנית הגירוש ההרס והחורבן של ההתיישבות.
סכום אפס
כאשר אני מתבונן בהשתלחות המופרעת וחסרת המעצורים בכל מה שקשור בנתניהו, במדיניותו, בלשכתו, רעייתו, באמירותיו, בהתנהלותו ובכל מה שביניהם, אין מנוס מהמסקנה שהשנאה מחד ותאוות השלטון מאידך-גיסא, בצירוף דחפים כפייתיים כמעט לחלק את הארץ, גורמים למסע השטנה והשיסוי שאינני זוכר כמותו.
וראה זה פלא! - השנאה וההסתה מתגברים וכך גם הפער בסקרים לטובת נתניהו. מי שזכה עד לא מכבר לעשרים ואחד מנדטים עולה בהדרגה עד כדי עשרים ושבעה בסקר האחרון שפורסם. כבכל משחק סכום אפס, המשמיצים מה"מחנה הציוני" ומשתפי הפעולה עמם יורדים אט אט באותו שיעור כמעט...
ה"פרשיות" המיוחסות לנתניהו רבות מספור - גלידת פיסטוק, בקבוקי שתייה, אבות הבית לדורותיהם, כך גם עוזרות הבית, ביביטורס, יועצים הנוטשים את הלשכה, קשירת קשר נגד הנשיא אובמה, התאבדות לאומית, הרפתקנות, הינתקות מהעניים והגדלת הפערים, שחיתות, גזל, עושק וגניבה - כל אלה מוצאים ביטויים במאות ואלפי אמרים, כתבות ראיונות, "פרשנויות" וכתבות מוזמנות ומתוזמנות.
אבירי חופש המידע וההוגנות, כתבים ו"פרשנים", מגישי תוכניות אקטואליה, עורכי עיתונים ומהדורות חדשות ויומני אקטואליה - כולם שותפים במעל.
והסקרים, כאמור, מדברים.
כשלעצמי אינני יודע לומר מה טוב יותר ליהודים - ממשלת "ימין" בהובלת נתניהו (המכיר בשתי מדינות, המקפיא את ההתיישבות, המשחרר למעלה מאלף מחבלים ורוצחים...) או ממשלת שמאל בתמיכת הערבים, חלשה ומהוססת. ההיסטוריה מוכיחה ששתי החלופות דלעיל רעות. הליכוד פינה גירש והרס מחד-גיסא, ממשלת שמאל על כרעי תרנגולת ובחסדי השוחד הביאה עלינו את אוסלו - מאידך.
אחרי ככלות הכול ומשהכול כבר נאמר, מרתק יהיה לראות כיצד יכריע הציבור, אשר בינתיים מתעלם ממסע השיסוי וההסתה, מתנער מה"הכתבה ממעל" ומחזק אט אט ובעקביות את נתניהו ומפלגתו, כעולה מהסקרים המתפרסמים.

תאריך:  09/02/2015   |   עודכן:  09/02/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נתניהו בסימן עלייה
תגובות  [ 10 ] מוצגות  [ 10 ]  כתוב תגובה 
1
אני שותף לנקודת מבטך
אהרון שחר  |  9/02/15 11:31
 
- ברוגז?אמור משאלותיך=ביבי יגשים
ע_הראל  |  10/02/15 11:05
 
- אמן
אהרון שחר  |  10/02/15 11:17
2
בעז שפירא ואבו מאזן: תמונת ראי
אהוד פרלסמן  |  9/02/15 15:11
 
- פרופורציות נוסח שפירא
שלמה המגיב  |  10/02/15 10:28
3
בעז - איפה היית
כשאלוהים חילק  |  9/02/15 18:57
4
ברוך הנותן כוח לעייף
יעקב יעקב   |  9/02/15 21:23
 
- הדגיםשל ביבי=הכריזו סכסוךעבודה
ע_הראל  |  10/02/15 15:31
 
- וגם
אמדון  |  11/02/15 16:26
5
בעז שפירא היקר. כמו רבים
שאול אבידור  |  11/02/15 16:45
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2015
איתן לסרי
היום, יותר מתמיד, הפעילות הפוליטית מונגשת לאזרחים באמצעות האינטרנט והמדיה החברתית. מה שהכי חשוב עבור המועמדים בבחירות זה לייצר תכנים מעולים ולייצר אינטראקציה טובה עם הקהל. השימוש ברשתות חברתיות חשוב ומעיד על קדמה ורצון לשיח ישיר בין הפוליטיקאים והציבור, אך אינו מחליף בצורה מלאה את התקשורת ה"ישנה"
ד"ר רון בריימן
בישראל 2015, כמו באנגליה 1944, נורים טילי V מבחוץ במטרה לפגוע בדמוקרטיה שלה, באופן שיגרום לנפילת הממשלה הנבחרת ולהחלפתה בממשלה נוחה יותר לאויב
דביר מור
עושה רושם שהמפלגות האידיאולוגיות והמשפיעות לא מבליטות את המצע והעקרונות שעל-פיהם הן מעוניינות לנהל את המדינה וכך למעשה נתקלים לרוב בקמפיין 'צהוב' ופרסונלי, מכיוון שזה כנראה מה שהציבור אוהב לראות ולשמוע בתקופה זו
נסים גבאי
תוצאות הבחירות ומה שצפוי אחריהן: המשך הכאוס המוחלט במדינה בניהולם של 120 מושחתים ותיקים וגם חדשים
איציק וולף
ראש הממשלה, בנימין נתניהו, תוקף לראשונה באופן פומבי את המו"ל של ידיעות אחרונות    "מוזס מנהל מסע הכפשות זדוני נגדי ונגד רעייתי ואינו בוחל באמצעים כדי להפיל את הליכוד מהשלטון... ידיעות ו-ynet יוזמים ומתזמנים הכפשות מגוחכות, כוזבות ומגמתיות"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il