1 |
|
|
ומישהאיסלם היא דתו ואמונתו בקוראן אינו מאפשר לו והוא לעולם לא יהיה נאמן למדינת ישראל למרות שהוא נשבע אמונים למדינה כי הקוראן ישנו ההיתר לשקר זמנית עד שיהוא יות השימוש החרב להרוג את כל הכופרים ובעיקר את היהודים. .. .. מכאן שמינויו היה והוא בבחינת הכנסת חפרפרת וגיס חמישי להיכל. עובדה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יהודה היהודי |
|
2 |
|
|
|
3 |
|
|
מעולם לא הבנו את האוכלוסיה הערבית בישראל, מעולם לא הפנמנו את מחויבותם למלחמת דת כוללת בישות הציונית, ולא משנה כמה אחורה בזמן נלך או לאן נתקדם בתהליך השלום.
ערביי ישראל הם אויב, גייס חמישי הרבה יותר חריף וקיצוני מהפלסטינים ביהודה ושומרון.
לערבים יש מנטליות שונה לגמרי ממנטליות של אדם מערבי ממוצע, עבורנו מחוות של רצון טוב, חמלה, רחמים, עזרה לזולת וכ'ו... הכול נתפס כתכונות נאצלות וחיוביות.
עבור הערבים כול גילויי היופי האנושי האלה נתפסים כחולשה, כאיתות ברור שמותר לתקוף את היהוד עבור הערבים שקר, כזב, כחש, הונאה, אלה תכונות שיש להתפאר ולהתגאות בהן.
ברשותכם סיפור, היה לי פעם פועל ערבי מהמגזר היותר דרומי.... בכול פעם שעשיתי עבורו איזו טובה, איזה מעשה טוב, השגתי עבורו משהו, בכול פעם כזו הוא חתך לי את הגדרות לעסק או ביצע גנבה בעסק, על מנת לאותת לי שצריך שם שומר... וכמובן השומר המיועד זה הוא.
אם חפצי חיים אנחנו, חובתנו להראות יד חזקה ביותר כלפי עברות החוק של המגזר הערבי, והבדואי בעיקר, ולו על מנת להציל אותם מטבעם הבוגדני ! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מסעודה משדרות |
|
4 |
|
|
|
5 |
|
|
מאחר ואני לא אוהב לטעון טענות ללא סימוכין אז בבקשה:
שלושה שקרים מותרים
באופן עקרוני באיסלאם, השקר מוגדר כ- חראם (אסור: עשיית המעשה מביאה לחטא, והימנעות ממנו מביאה לגמול מאללה סובחנהו ותעלה).
אולם הנביא מוחמד עליו השלום גם לימד אותנו שישנם שלושה מצבים בהם מותר למוסלמי לשקר. והם-
1. לאדם אשר רוצה לשמור על הרמוניה עם אשתו: אדם מסוים יכול לשקר לאישתו על מנת להשכין שלום ולהימנע מווכחנות. למשל: באופן כללי, נשים רגישות יותר למראה החיצוני שלהן יותר מאשר גברים. אז אם האישה שואלת את בעלה: "הם אני הכי יפה בעולם?" או האם אני נראית שמנה?". סביר וישנן נשים יותר יפות מאישתו ואף רזות יותר, אך אוי לו לאדם אשר אומר את האמת במקרים כאלה. לכן, על מנת לא לפגוע באישתו ולשמור על ההרמוניה של הזוגיות, מותר לאדם לשקר.
2. לאדם אשר רוצה ליישב ויכוחים: כאשר שני אנשים מתווכים ומפסיקים לדבר אחד עם השני וכדומה, האדם שרוצה להשלים ביניהם יכול לשקר כדי לקרב אותם חזרה ביחד. שכן אם הוא יתעקש על האמת, ויעביר את כל הדברים שהאחד אמר על השני, ייתכן ואלו יהיו דברים קשים לשמיעה והם רק יחריפו את המצב. לכן מוטב לו אם הוא ישקר ויאמר מילים כמו: "הוא אמר לי שהוא מאוד מעריך אותך, והוא מצטער על מה שהוא אמר לך קודם" וכדומה.
3. לאדם אשר נמצא במלחמה: כאשר אדם מסוים נתפס בשבי על ידי האויב, הוא יכול לשקר על צבא המוסלמים, מספרם, מיקומם, האסטרטגיה שלהם וכדומה. למעשה, במקרה כזה חובה עליו לשקר, שכן במקרה שהוא ישתף פעולה הוא יגרום לפגיעה במוסלמים.
אל-תאקייה
באסלאם יש דוקטרינה של הטעיה ( אל תאקיה) שמקורו בסורה - 3 פסוק 28 בקוראן ( "אל ייקחו המאמינים את הכופרים כחברים במקום המאמינים. כל העושה זאת, דבר אין לו עם אלוהים. ואולם רשאים אתם לעשות כן רק לשם זהירות מפניהם")
אין חילוקי דעות בין זרמי האסלאם בנוגע לזה וגם כן בין המלומדים שמחזיקים מהם משהו כמו איבן קאתיר, אבן תמיה ( שהספרים שלו מככבים בספרייות של בתי הכלא בארה"ב) אבן אל ג'אוויזה וגם כן מלומדים מהמאה העשרים כמו סעיד אבו עלא אל מאדודי מג'מאל איסלאמי בפקיסטן.
מוסלמי שמציג את עצמו כמתון אינו אלה מרמה אותך על מנת להביא לנפילתך אל מול האסלאם וזה בד"כ קורה כשהמוסלמי נמצא בעמדת נחיתות כמו המוסלמים בארץ וגם במערב.
Taqiyya: Lying For Islam - איסלם וההיתר לשקר
youtube.com
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מסעודה משדרות |
|
6 |
|
|
לא הבנתי למה ערבים לא מגוייסים לצה"ל. מה זה נימוק ביטחוני? האם מדינת ישראל מצהירה שהיא מקבלת את העבודה שערבים יתמכו בערבים, כלומר יתמכו באוייב? כלומר היא גזענית, ואז מרזל צריך לפסול את שופטי בג"צ...
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אהרון שחר |
|