X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
ציפי לבני. פוליטיקאית נודדת [צילום: פלאש 90]
הרוטציה והאטרקציה של ציפי לבני
ציפי לבני פוליטיקאית עם מאזן כישלונות מדיניים ומפלגתיים. היא קיבלה ממפלגת העבודה "דיור מוגן" ומשוריין לעצמה ולכמה מחבריה, ללא שום תמורה פוליטית ממשית

הרוטציה והאטרקציה של ציפי לבני חלפה והסתיימה. היא הורחקה מהמצלמות של מוקדי התעמולה, על-פי הנחיה של ראובן אדלר, היועץ האסטרטגי החדש של "המחנה הציוני". הגיע הזמן לערוך סיכום ביניים של דרכה הפוליטית:
ציפי לבני פוליטיקאית עם מאזן כישלונות מדיניים ומפלגתיים. היא קיבלה ממפלגת העבודה "דיור מוגן" ומשוריין לעצמה ולכמה מחבריה, ללא שום תמורה פוליטית ממשית, מאחר שמפלגת "התנועה" החלולה הייתה כותרת ללא אנשים וללא נכסים.
לבני חיסלה שתי מפלגות שהיא עמדה בראשן, קדימה ו"התנועה". היא נכשלה בכל המשאים והמתנים המדיניים שעמדה בראשם עם הפלשתינים, גם בממשלתו של אולמרט וגם בממשלתו של נתניהו. היא הודתה בראיון בעיתון החשוב "ניו-יורק טיימס" שאבו-מאזן אשם בפיצוץ שיחות השלום, עם זאת המשיכה להאשים את נתניהו כאשם בקיפאון המדיני.
למרות עובדות אלה, יש לה את החוצפה להמשיך לשווק את עצמה, כמדינאית יחידה בישראל, בעלת סגולות ייחודיות, המסוגלת "לגייס את העולם" לטובת ישראל. היא פוליטיקאית "נודדת" בין ארבע מפלגות ומשווקת אשליות של שלום. היא מכנה את ראש הממשלה נתניהו "זבל", "אפס", "אימפוטנט", ואת הפלשתינים בני שיחה "האידיוטים האלה".
כך מדברת מי שמייעדת עצמה לשרת החוץ ולראשות הממשלה? יש לה "סגנון" ביטוי עלוב של התנשאות. לבני היא אופורטוניסטית נחותה עם עודף התנשאות,ציניות ויוהרה. האגו שלה לא מאופסן, הוא גלוי ומתפרץ בכל במה.
כמומחית בעיני עצמה לניהול משא-ומתן, היא נכשלה עם הפלשתינים, אבל הצליחה מאוד עם מפלגת העבודה. היא זכתה לששה מקומות משוריינים וגם לרוטציה בראשות הממשלה. בעבר היא ניסתה ללא הצלחה לסחוט רוטציה כזו מיחימוביץ' ומיאיר לפיד.
מבחינה אידיאולוגית, לבני הספיקה כבר לנקוט כמעט כל עמדה. מבחינה פוליטית הייתה כבר כמעט בכל מסגרת מפלגתית. היא הייתה חברה בתנועת החרות, בליכוד, בקדימה, בתנועה,ועכשיו התחברה לעבודה. לבני היא פוליטיקאית שנמצאת תמיד בתנועה. יש לצפות שאולי בקרוב תפרוש גם מ"המחנה הציוני" למחנה חדש. היא מנעה את צירופו של שאול מופז ל"מחנה הציוני". היא זרקה גם את אחרוני הפוליטיקאים שתמכו בה. כוונתי לחברי הכנסת מצנע, שטרית, צור ושטרן.
האם היא נכס או נטל על מפלגת העבודה? התשובה תינתן על-פי תוצאות הבחירות.

תאריך:  23/02/2015   |   עודכן:  23/02/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הרוטציה והאטרקציה של ציפי לבני
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
מתי דויד איש אמיץ :
רפי אשכנזי  |  24/02/15 13:29
2
מי שנכשל במו"מ עם ציפי
יהודי מפוכח  |  24/02/15 22:30
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2015
מרק בריל
אם מישהו מתעקש בכח על מילה מסוימת סימן הוא שערכה כבר לא מובן מאליו
אהוד פרלסמן
על-פי תוצאות הסקרים שנערכו על-ידי חמישה מכוני סקרים, איבד הימין בשבוע האחרון מנדט אחד נוסף שהתווסף לשמאל. ועדיין, הרצוג זקוק לתזוזה מואצת שמאלה כדי לסכן את נתניהו
ראובן לייב
תוצאות הבחירות עתידות להוכיח שביבי יוכל לנשום לרווחה. חלומו הרטוב יקרום עור וגידים עם הקמתה של ממשלה רחבה בהרכב הליכוד, המחנה הציוני והמפלגות הדתיות, כשעל העגלה עתידות לקפוץ גם יש עתיד וכולנו
איתמר לוין
קובע שהליכוד כלל לא הוכיח קשר כלשהו בין הארגון ובין "מולד" לבין המחנה הציוני ומרצ    "עתירה זו, שהחלה בקול תרועות רמות, מסתיימת היום בקול ענות חלוש"
חנן וייס
תנאי הקבלה ל"יחידות הממיינות" בצה"ל בעבר היה השתייכות למחנה הנכון. את המשכל, דפ"ר, ניתן היה "לכמת" לפי הצורך. מופז לא צלח תנאי זה ולכן לא יכול היה להיות קצין בצבא, אך חבר מביא חבר וח"ל אפשרו לו הקידום. לפיד לעומתו צח לשון וחד שפתיים ובעל אייקיו בשמיים יכול היה מיד להפוך לקצין אך הנסיבות והמוטיבציה מנעו זאת ממנו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il