X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
"היש עם בעמים, שבניו הגיעו לסילוף כזה, שכלי ונפשי, שכל מה שעושה עמם, כל יצירתו וכל ייסוריו, הם בזויים ושנואים, וכל מה שעושה אויב עמם, כל שוד וכל רצח, וכל אונס ממלא את ליבם רגש הערצה והתמכרות?..."
▪  ▪  ▪

טיטניק זו אוניה שנוסדה כדי להביס את האוקיאנוסים, לקרוא תיגר על מציאות של בורא עולם ולנצח בשם היוצר 'האמיתי' – האדם. אבל היא נתקעה בשל קרחון ושקעה במצולות בעת מסעה הראשון שאליו יצאה מן העולם הישן אל העולם החדש. כל הסמלים הסכריניים המקובלים עלינו במעטפה אולמרטית אחת.
לאחרונה משתמשים הוגי דעות אצלנו בסמל הכביר, הקול הצף הזה, למטרות פוליטיות גרידא – כדי לתאר את מסעו של קפטיין ביבי המוליך את כולנו בהכרה מלאה, בחפץ לב מוטה ובראייה צלולה אל המצולות. האונייה טיטניק היא סמל לציונות, לאומה שלנו, לארץ ישראל המטולטלת על פני הים הסוער שאינו מוצא לו מנוח ורק אנו מסוגלים להביאו לכדי רגיעה מקצפו. אנו היהודים הנמצאים על הסיפון הסמלי.
הקרחון הקר והנורא – אם לא אכפת לכם - זה 'הסכם אוסלו'. שם התעוות עולמנו ונתקענו. אז התפלגה הציונות למרכיביה. מצד אחד אנשי הגשמה ואהבת ארץ ישראל ומצד שני 'נאורים' אינטרנציונליים, קוסמים קוסמופוליטיים, אזרחי עולם ומדינת כל אזרחיה, חילונים מתקדמים מהסוג שהצטופף והתגפף בתנועת הבונד שכמהה להשתלבות בעולם הרחב והמודרני והזינה תנועות של מהפכנים במזרח אירופה.
באמצעות הג'ינג'י של קישון שנעשה, למרות חתרנו של הבלתי נלאה, ראש ממשלה, בתוספת ותגבורת של תקשורת אנכרוניסטית, מזויפת ומשוחדת השואפת לחיות בכל מחיר את כותרות העבר וסיסמאות שמש העמים, הצליחו כמה פודלים לשבש את דעתה של מדינה שלמה. אלה שינו את פני השפה העברית והיא לבשה פני חגיגה: גע-גע-גע. חבלי ארץ בשם יהודה ושומרון - הפכו לשטחים כבושים. חיילי צה"ל - הפכו ליודו-נאצים.
מעשה אלימות
מרצח צמא דמים נחוש שלא קם רב פעלים ממנו מאז היטלר – הפך לבן ביתה ומשפחתה של אלמנת ראש הממשלה.
כל מעשה רצח של יהודי על-ידי מחבלים ערבים וחגורות נפץ הפך לפיגוע ו/או מעשה אלימות. כל נרצח יהודי הפך אוטומטית קורבן לשלום.
תהליך אינטנסיבי של רצח-עם בידי מרצחים ערביים מאורגנים ומוכרים כבני שיח וברית על-ידי ממשלת ישראל – הפך ל'תהליך השלום'.
תנועה שמטיפה להתאבדות, לכניעה ונסיגה יהודית חד-צדדית וללא שום תנאים – מכונה תנועת 'שלום עכשיו'.
מחנה שמאס בציונות ובארץ ישראל ובהר-הבית - מכונה מחנה ציוני. השלום שמתכננים לנו אויבינו במרחב מכונה אצלנו בגאווה 'שלום של אמיצים'. כן, הם יוציאו לנו את המיצים - ואנחנו נחייך. חוסר הרצון שהפגינו יהודים להושיט את צווארם לשחיטה – מכונה סרבנות.
יוסי שריד בהיותו שר החינוך החזיר לעולמנו את הבחירה. הוא מאפשר בחירה בין המשורר דרוויש לבין ביאליק וטשרניחובסקי. שרת החינוך לשעבר מאלוני הארץ צורחת על הסיפון לעבר שר הביטחון, אתה רוצח. לא, זה לא היה שר הביטחון של ערפאת. אונרר"א ואגודות זכויות האדם – מדרבנות חינוך ערבי-פלשתיני שכל כולו נועד לחיסולנו.
איש ימין – אויב השלום. אלא שהימין אינו אויב השלום – אלא אויב מחירו הכבד בדמים.
אינתיפאדה – הפרת סדר.
טקסטים למתאבדים
שנאה לחרדים – נאורות. להלן דבריו של עו"ד וינרוט, גם הוא על הטיטניק שלנו: מה שמאפיין את שנאת החרדים, הוא, שזוהי השנאה היחידה שאדם יכול לדגול בה בפומבי ולהיחשב לנאור בעת ובעונה אחת. זוהי השנאה היחידה, שלא זו בלבד שאין מגנים אותה, אלא, אדרבה – היא מפעפעת בקרב רבים מאלה שהיו צריכים לגנותה. (תולעת יעקב ודוד ישמעאל, עמ' 494)
גרבוז מצהיר מיד לאחר הבחירות שאינו יודע לייצר טקסטים שנועדו למתאבדים.
הנה מה שכתב אחד מנוסעי הטיטניק "היש עם בעמים, שבניו הגיעו לסילוף כזה, שכלי ונפשי, שכל מה שעושה עמם, כל יצירתו וכל ייסוריו, הם בזויים ושנואים, וכל מה שעושה אויב עמם, כל שוד וכל רצח, וכל אונס ממלא את ליבם רגש הערצה והתמכרות?... וכאן ידבקו בו חיידקים של שנאה לעצמו... עד כדי כך, שיראה את הגאולה בנאצים הפלשתינים, שהצליחו לרכז כאן בארץ את האנטישמיות הזואולוגית של אירופה עם תאוות הפגיון שבמזרח". את הדברים האלה כתב ברל כצנלסון ב'דבר' – עיתון העבר של המחנה הציוני בשנת 1936 (שם, עמ' 546).
בעת הבחירות שהתנהלו ב-17/3/15 על גבי הטיטניק שלנו הוכח באופן מדעי וחסר פשרות כי מדע הסטטיסטיקה גם הוא בעל נטייה שמאלנית והוא משרת תנועה גלית וקצף על פני המים ולא את המציאות. כבר היה מי שאמר בעברנו כי יש להחליף את העם ועתה לא נותר לנו אלא להחליף את המדע כולו.
אני מקווה שמר נתניהו יעשה זאת בגדול ויסיט את האונייה ממסלול ההתאבדות שנסלל באוסלו.

המחבר חולה ים
תאריך:  18/03/2015   |   עודכן:  18/03/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אנטיטיניק
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
אנטיטיטניק
אהרון שחר  |  18/03/15 15:31
2
מאמר מעולה ל"ת
גלית חדרה   |  18/03/15 15:35
3
הכותרת צ"ל אנטיטניק ל"ת
א.ש.  |  18/03/15 15:53
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
ד"ר רון בריימן
במאמר קודם טענתי כאן שהבחירות מעניקות לציבור הזדמנות להחליף את השלטון ולהביא אל קצה את שליטתו הממושכת של השמאל בשיח הציבורי והתקשורתי בישראל. כך הגדרתי את המטרה המתבקשת בבחירות לכנסת ה-20    התוצאה: ניצחון השכל הישר על השקרים וההכפשות
אורית פרלוב
על אף השוני המובנה, הגאוגרפי והאסטרטגי, גם בזירה הצפונית וגם בזירה הדרומית, אין עניין לאף אחד מהצדדים בהסלמה. לעומת זאת, ניתן לומר שבשני המקרים התרחשויות אזוריות, ובמיוחד עליית הג'יהאד הסלפי, יוצרות תגובות שרשרת שגליהן מכים בחתך אזורי ובעקיפין מערערות את היציבות בזירות העימות בין ישראל לשכנותיה
רבקה שפק ליסק
היהודים יהפכו למיעוט מבוטל ואז ניתן יהיה לחסל לא רק את המדינה היהודית, שכבר חוסלה, אלא גם את מדינת כל אזרחיה הדו-לאומית וישראל תהפוך למדינה פלשתינית
צ'לו רוזנברג
כשראש הממשלה בנימין נתניהו פוסח בין כן ולא, ראוי שאזרחי ישראל יתנו תשובה חד-משמעית ביום הבחירות
כתב העת ריבונות
ח"כ יוני שטבון: רק חברה עייפה מוכנה למכור את ערכיה תמורת שקט. עייפות שכזו מתחילה בוויתור על ערכי הארץ ומובילה להתדרדרות ערכית חברתית בכל תחום ותחום
רשימות נוספות
בג"ץ אישר את נוהלי הבידוק בנתב"ג  /  איתמר לוין
האיש של נתניהו הסכים לגבולות 67'  /  עידן יוסף
לשכת נתניהו: מעולם לא הסכים לנסיגה   /  עופר וולפסון
עלילת "משכב הבהמה" של בצלם  /  יהונתן דחוח-הלוי
צעדים בוני אמון - שו הדא?  /  עליס בליטנטל
זמן מהפך ולא זמן מערך (1)  /  ד"ר רון בריימן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il