X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מאיר דגן ויובל דיסקין תמכו במלוא כובד משקלם הביטחוני באופוזיציית "רק לא ביבי" יחד עם עוד 200 ביטחוניסטים - והעם לא קנה את זה. מה שבן כספית, המדיה והמרכז-שמאל לא מבינים הוא שמה שפשט את הרגל, זוהי השקפת עולמם המדינית, פוליטית וכלכלית
▪  ▪  ▪
ניצחון נתניהו. חכמת ההמונים ניצחה [צילום: AP]

בן כספית, ניסה בכתבה לאחר הבחירות בגלובס, להסביר את ניצחון הליכוד והפסד המחנה הציוני בכך שמול נתניהו לא עמד ביטחוניסט כמו גבי אשכנזי, מאיר דגן או יובל דיסקין. זוהי דוגמה מופתית על איך המדיה פשוט לא מסוגלת לנתח את המציאות, כתוצאה מהטיה אידיאולוגית מובנית ועמוקה.
מאיר דגן ויובל דיסקין הרי תמכו במלוא כובד משקלם הביטחוני באופוזיציית "רק לא ביבי" יחד עם עוד 200 ביטחוניסטים - והעם לא קנה את זה. כי מה שבן כספית, המדיה, והמרכז-שמאל לא מבינים הוא - שמה שפשט את הרגל, זוהי השקפת עולמם המדינית, פוליטית וכלכלית. בפרפרזה של משפטו המפורסם של ביל קלינטון --״זו הכלכלה טמבל!״ - זו הדרך טמבל!
האינתיפאדה השנייה, גבתה מחיר דמים נוראי של כמעט 1,500 אזרחים ישראלים שנרצחו, בפיגועים ברוטליים ונוראים. לאורך כל תקופת הפיגועים, שלאחר הסכמי אוסלו, השמאל, והמרכז-שמאל, ברוח גבית מונוליטית של תקשורת המיינסטרים הישראלי, עשו הכל על-מנת להציג לעם ישראל, שלמרות זאת, אש״ף והרשות הפלשתינית הם ״פרטנרים לֹשלום״. זו הייתה מצגת שווא, שאמנם הם בעצמם האמינו בה, אבל האמת והמציאות הייתה ונשארה שאש״ף והרשות הפלשתינית הם זורעי שנאה אנטישמית, מחוללי טרור ורצח, מבית-סיפרם של האיסלאם הרדיקלי, שלעולם לא יכירו במדינה יהודית בארץ ישראל. לא בכדי, בינמין נתניהו, בחוכמה ובצדק, דרש הכרה ״במדינה יהודית״, ביודעו שזוהי מבחן הלקמוס, לרצינות המנהיגות הפלשתינית להגיע להסדר היסטורי, וגם על זה המרכז-שמאל, והמדיה ביקרו אותו בזמנו. אבל העם ראה, והבין את המבחן, וגם ראה שהפלשתינים, יחד עם השמאל, המרכז-שמאל והמדיה הישראלית, נכשלו במבחן!.
מכל מקום שלא נסוגנו, קיבלנו טרור, המקושר או לאירן, או לג׳יהאד העולמי, או לשניהם גם יחד. בבחירות דמוקרטיות העם הפלשתיני בעזה בחר במשטר טרור של החמאס, שהאמנה שלה, היא רסיטל אנטישמי אחד ארוך, שקוראת לחיסול המדינה היהודית, הריגת כל היהודים, והקמת חליפות איסלאמית.
דרך אוסלו היא כשלון קולוסאלי, ועד שהשמאל לא יבין זאת, גם לא ישתנו תוצאות הבחירות, כי עם ישראל ואזרחי ישראל הם חפצי חיים!. כי ברגע שנפנה את יהודה ושומרון, נקבל את החמאס, דאעש והג׳יהד עולמי, קילומטרים ספורים מנמל התעופה בן-גוריון, ממרכזי האוכלוסייה הגדולים של ישראל, ומהמרכז הכלכלי של מדינת ישראל -- מה שיביא לחיסול מדינת ישראל. ולכן לא ניתן לפנות את השטחים הללו.
העולם הערבי מתפורר לנגד עינינו, ומתדרדר לכאוס ברברי, כשממשל אובמה כמעט בכל פנייה, בצורה פאסיבית או אקטיבית, תמך כמעט תמיד בגורמים האיסלאמיסטים הרדיקלים. ממשל אובמהשתק כנגד הדיכוי האלים של מחאות הדמוקרטיות באירן ב-2009, ותמך באחים המוסלמים במצרים ב-2012. נסיגת ארה״ב מעירק הביאה את דאע״ש. הממשל היה פאסיבי כשלוב נפלה, וגם עכשיו כשתימן נכנעת לאיסלאם הרדיקלי. אך המרכז-שמאל והתקשורת הישראלית לרוב החניפו לאובמה, למרות שלא היה מסוגל אפילו להגיד את המילים ״איסלאם רדיקלי״, ובו-זמנית לעגו לנתניהו, כל פעם שעמד על האינטריסים של מדינת ישראל, כשאלו היו בניגוד לשביעות רצונה של הממשל האמריקני. וגם את זה העם ראה.
העם גם ראה את האנטישמיות החדשה -- אנטי-ציונות, שעושה דלגטימציה, דימוניזציה, ומפלה במוסר כפול נגד מדינת ישראל. היא נתמכת ומונעת ע״י הפלשתינים, ומרבית מדינות ערב ואיסלאם כולל ״המתונים״ מבינהם. אך המרכז-שמאל והמדיה ישראלית, העדיפו לסוכך על הקשר הזה, כי זה הרי פוגם בתפיסת עולמם שאלו הם פרטנרים. במקום, הם העדיפו להפחיד את אזרחי ישראל שהחרם כנגד ישראל, הינו תגובה לגטימית של אירופה ושל האו״ם למדיניות נתניהו.
העם ראה איך המיינסטרים במדיה והמרכז-שמאל התגייסו יחד כדי להשתיק את עיתון ישראל היום, היחידי עם פופולריות רחבה, שנותן במה לכותביםשלא ניתן להם קול, כמו דרור אידר, בועז ביסמוט, דורי גולד, זלמן שובל, ד"ר ראובן ברקו, והרשימה הינה חלקית . המרכז-שמאל לא אוהב את הדיעות וידיעות שמביא העיתון -- אך לא בגלל זה, צריך להגביל את חופש הביטוי במדינה דמוקרטית. יש לזה שם, וזה נקרא משטרת החשיבה - וזה בדיוק מה שהמדיה והמרכז-שמאל עושים מזה שנים.
גם בנושא הכלכלי, לממשלות נתניהו יש קשת רחבה של הישגים מכובדים. במסגרת הזאת חשוב לציין שרק נתניהו ידע והיה יכול להביא נגיד בנק ישראל, בעל שם עולמי, מבין הטובים בעולם בזמן המודרני, כמו סטנלי פישר, שעזר למדינת ישראל לנווט בשלום את ספינת הכלכלה הישראלית באחת מהסופות הכלכליות הסוערות של התקופה המודרנית. ועדת ששינסקי, שהוקמה בידי שר האוצר יובל שטייניץ, היא אחת מרפורמות המס החשובות בתולדות המדינה, בנושא משאבי נפט וגז בישראל. גם בקדנציה הנוכחית יש מספר הישגים ראויים, החל מאבטלה נמוכה, ומהנמוכות בעולם המערבי ובמדינות ה-OECD ועד רפורמת השמיים פתוחים, ותוכניות לשילוב חרדים וערבים למעגל העבודה. גם רפורמת הסלולר בקדנציה הקודמת שהנהיג כחלון, נעשתה הרי בממשלת הליכוד, ולא פחות חשוב, זוהי רפורמה של שוק חופשי, שהורידה את יוקר המחיה, עבור כל משפחה בארץ. וגם בזה העם בחר, בשוק חופשי, עם רגישות חברתית. שוק של שמיים פתוחים, של תחרות הוגנת. כלכלה שיוצרת הזדמנויות, וחירות, לכל אזרחי מדינת ישראל ללא הבדל דת, גזע ומין.
בסופו של דבר, חכמת ההמונים ניצחה, ונתנה רוב למפלגת הליכוד - מפלגה לאומית וליברלית, שזהו שילוב, שבעת הזאת, מייצג את רוב המרכז-ימין הישראלי.

תאריך:  30/03/2015   |   עודכן:  20/09/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
זו הדרך, והשקפת עולם שכשלה
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
צר
שמ  |  30/03/15 14:14
2
השמאל לא יבין זאת עד
אהרון שחר  |  30/03/15 17:43
3
הכל יפה ונכון, חוץ מהאשליות.
אהוד פרלסמן  |  31/03/15 10:54
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עו"ד חיים שטנגר
שעה שהפרקליטות העידה את שולה זקן מעל דוכן העדים והגישה באמצעותה יומניה והקלטות שהקליטו היא, אולמרט ואחרים, הרי נפתחה הדרך לקבילותן של ראיות אלה, אשר לא נתקבלו כראיות קבילות בשלב הקודם של המשפט. ניתן לראות הדברים בצורה חדה ונהירה בפסק-דינו של אב בית-הדין, סגן הנשיא, יעקב צבן, שהחליט בפסק-דינו שהיומנים קבילים כראיות ועל בסיסם אפשר לבסס ממצאים חד-משמעיים
גליה לינדנשטראוס, יואל גוז'נסקי
התחממות ביחסי ערב הסעודית וטורקיה, על-אף שנועדה לבלום את התחזקות אירן באזור, אינה מבשרת בהכרח טובות לישראל. על-רקע המשבר ביחסים בין ישראל לטורקיה, הכנסתה של אנקרה לציר הסוני שמובילה ערב הסעודית עלול להביא להחרפת מוקדי החיכוך בין ציר זה לישראל
ליאור רזניק
מעבר משיטת ממשל פרלמנטרית לנשיאותית יבטיח את היציבות שהמדינה כה זקוקה לה, שכן הנשיא וממשלתו לא יוקמו על בסיס רסיסי מפלגות, והמעבר גם יבטיח שיפורים נוספים על פני המצב השורר היום
דביר מור
האם ממשלת נתניהו הרביעית, הולכת להיות ממשלה בה הסיעות החרדיות מחזיקות ב'חותמת הגומי'? האם ממשלת ימין-חרדים היא ממשלה שיכולה להטיב עם כלל האוכלוסייה הישראלית?
רפי לאופרט
הואיל ואיום גרעיני ביסודו הוא איום אפוקליפטי, ואפשר שבתנאים מסוימים גם יצא מהכוח אל הפועל, האיומים הקונבנציונליים החוסים תחת מטריה גרעינית - בין אם הם תת-גרעיניים, לא קונבנציונליים מסוג אחר, קונבנציונליים או שלובים - חמורים וראליים מבחינה מעשית יותר מהאיום הגרעיני עצמו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il