X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אם פישר עצור - אז מי יסגור לפרקליטות המדינה את התיקים נגדה? מהמבחן של כחלון למבחני משרד חינוך, תאוות חגיגות ירושלים והג'וב הכפול של שר התיירות
▪  ▪  ▪
[צילום: פלאש 90]

הכחלון

כדי למצוא פתרונות דיור, שר האוצר החדש כבר שוקל הטלת מס על משכירי דירות, וגם חוק שיאסור שינויים בשכר דירה. בדיוק כמו כולם. בדיוק כמו תמיד. כמו קודמו הגאון שדיבר וקישקש על ביטול המע"מ, והעלה אותו באחוז (ולכן עכשיו יש לממשלה מהיכן לממן את האברכים, מעריציו). נבחרי הציבור שלנו תמיד מחפשים פתרונות קלים בפטנטים, בצווים ובגזירות, שממילא לא תורמים כלום.
אדון כחלון: מצוקת הדיור קיימת כי אין מספיק דירות. זה הכל. שחרר מיד קרקע ואישורי בנייה, בנה מיד עוד 100,000 דירות נוספות באזורי הביקוש, והבעיה ברובה תסתדר. בשביל כל היתר, שטויות ותרופות אליל כמו מיסים, חוקים חפוזים ותקנות דיור היסטריות לא צריך אותך. לזה הספיקו לנו קודמיך. אימפוטנטים בממשלה לא חסרו לנו מעולם, ועכשיו זה המבחן שלך. בנה עכשיו או שתיקבר בבחירות הבאות. בלי אשליות.

החינוך הציבורי

48 שנים מאז שהוקמה המדינה, ומשרד החינוך עדיין אינו מסוגל להעביר לבתי הספר את נוסח בחינות הבגרות בלי שידלפו בדרך. אם היו למישהו אשליות על יכולות משרד החינוך, או על איכותו, נדמה שדי במתרחש כדי להתפכח מהן. בלוגיסטיקה הם עוד בכיתה א', כי בכיתה י"ב הם מתקשים גם באיות המילה הזו. וגם בשאר המילים. ותודה למורות ולהנהלה על ההשגים.

הכחשה

למרות כל החקירות, הגילויים ומה שכבר נחשף, גורמים מקורבים לצמרת מכחישים את הידיעה על כך שפרקליטות המדינה ביקשה לעצמה מעמד של עד מדינה.

שמחת ירושלים

שוב צעדו הדגלים בירושלים. מותר לחגוג, ויש סיבה. בעיקר לאנשי הכיפות הסרוגות, שרובם המכריע, צעירי בני עקיבא וישיבותיה ומולם בנות חסודות שהובאו בהסעות מהאולפנות למפגש היכרויות המוני, כינוס התחככות וקדם נישואין, משהו בנוסח כינוסי אצטדיון בקוריאה הצפונית. כי איפה, בסופו של יום, אמור צעיר הלומד בשקידה בישיבה ציונית לפגוש בצעירה ענוגה בשמלתה הצנועה הלומדת באולפנה כשרה, זו שאיתה הוא יוכל להקים בית ומשפחה, אלא אם במצעד הדגלים? ולכן רחוב קינג ג'ורג' נראה היה כמסלול סוסים רומאי עליו צעדו הלוך ושוב צעירים מבטיחים וצעירות חינניות, לתצוגה, בחירה וגישוש, והסלולרים עבדו ורשמו מספרים, ובעוד שנה ושנתיים ושלוש נזכה בוודאי לחופות ומצוות. איחוד העיר? איחוד הבשרים!

החבילה הגיעה

דואר ישראל מידרדר. דואר שנשלח אליכם מחולק באזורכם רק שלוש פעמים בשבוע, ולפעמים רק פעמיים, ולקבל דואר רשום זה לחכות עכשיו בסניף שעה וחצי בתור, כי צמצמו את מספר הסניפים במדינה והכפילו את העומס. אפילו לשלוח מכתב בארץ כבר אי-אפשר, כי תיבות הדואר האדומות נעלמות מהרחובות. למעשה דואר ישראל אינו ממלא יותר את יעדו ותפקידיו, ואיש לא שואל באיזו זכות, או מה שמם של אותם מנהלים שמונו בשנים האחרונות לנהל את שירותי הדואר שלנו ונכשלו בכך, ומה שמו של השר הבטלן שאחראי לזה והביא לכך. מישהו כאן זוכר שמונופול דואר ישראל הוקם וקיים בשביל לתת לנו שירותי דואר? ברוכים הבאים לשירותי העולם השלישי של מדינת ישראל.

שר התיירות עסוק

שר התיירות החדש, יריב לוין, מונה גם כשר המשטרה (ביטחון פנים, בעברית החדשה). מי שמכיר את המצב הנוכחי בתיירות, ורואה לאיפה זה הולך, יכול רק להעריך ולכבד את ביבי נתניהו על שנתן לידידו יריב לוין גם את תיק המשטרה, ולא תקע אותו להשתעמם עם אפס תיירים. זה עדיין לא אפס מושלם, אבל יש כבר ירידה של כ-40% בתיירות שנכנסת לישראל, וזה ממשיך להידרדר.
החודש אירח משרד התיירות הישראלי את ועידת התיירות האירופית. האורחים הכי בכירים שהגיעו לכאן היו שר התיירות הפורטוגלי, שר הכלכלה הרומני, שר הכלכלה המקדוני, סגנית שר התיירות הסרבי, סגנית שר הכלכלה הליטאי וסגן שר התיירות הבלרוסי. ממש שיא הצמרת של המדינות האירופיות הכי חשובות, שגם שולחות לעולם המון תיירות יוצאת... מנהיגים ממדינות אירופיות זוטרות כמו אנגליה, צרפת, גרמניה, שוויץ, אוסטריה, איטליה, הולנד, נורבגיה ודומיהן לא בדיוק טרחו לבוא, וזה כשהחרם אפילו עוד לא התחיל.
למזלו של לוין דווקא במשרדו השני, משרד המשטרה, יש לו עכשיו אורחים בכירים יותר: יצחק אברג'יל, מוטי חסין, רות דוד, רונאל פישר, ערן מלכה, יאיר ביטון, פאינה קירשנבאום, גרשון מסיקה, ועוד כמה וכמה בכירים, כולל אפילו את סטס מיסז'ניקוב, שר התיירות הקודם. תיירים אומנם אין לו, אבל תמיד יש לו את מי לארח.

תאריך:  22/05/2015   |   עודכן:  22/05/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הטור של פריצי
תגובות  [ 6 ] מוצגות  [ 6 ]  כתוב תגובה 
1
תגיד, פריצקי.....
המכונאי שלך  |  22/05/15 18:16
 
- התבלבלת
אורי פ  |  24/05/15 08:43
2
"48 שנים מאז שהוקמה המדינה" ? ל"ת
לימודי ליב"ה  |  23/05/15 12:20
 
- טעות הקלדה או טעות חשבון?
58 שנה  |  24/05/15 16:57
3
דואר ישראל חזר 100 שנה אחורה
ExYerushamit  |  24/05/15 13:23
4
אהבתי את הכחלון
אהרון שחר  |  24/05/15 14:52
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
יהודה וינשטיין שכח מי הנבחר ומי הממונה    שי ניצן לא נותן דוגמה אישית    משרד החינוך נלחם בתלמידים במקום במדליפים    וגם: איזה מלון יוקרה לא יודע לתת שירות
עו"ד יוסף שטח
חובת השקיפות והנאמנות בצדקה ובתרומות קיימת במשפט העברי מאז משה רבינו, והקדימה בהרבה את המשפט הכללי. לחובות אלו יש ביטויים מעשיים בניהול חשבונות צדקה וגמ"ח, כדי למנוע תקלות ואי-נעימויות
הרב יעקב נגן
בעוד פסח פונה לעבר וסוכות מכוון אל העתיד, שבועות הוא חג ההווה ומציב לאדם את האתגר להכיר בטוב שבחייו ולומר "עכשיו טוב"
עמי דור-און
בעיה חדשה מהווה איום אסטרטגי חמור הרבה יותר מעריפת ראשים    נייר עמדה שהכינו מומחי הגרעין של "הפדרציה של המדענים האמריקנים" מצביע על מספר "מקורות סכנה"
אורי שרגיל
ראיתם פעם איזה פריץ, מטורף גנטי ככל שיהיה, שוחט תרנגולת שמטילה ביצי זהב? מאכילים אותה פרורי לחם עוני והיא ממשיכה להטיל מטילי זהב...
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il