X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
"חולה אהבה משיכון ג'" - הסרט שהפך להצגה מרגשת ומענגת - תיאטרון הקאמרי שלום מיכאלשוילי מצליח להיכנס בהצלחה רבה לנעליו של משה איבגי
▪  ▪  ▪
הצגה מרגשת [צילום: ז'ראר אלון]
[צילום: ז'ראר אלון]

"חולה אהבה משיכון ג'" היה סרט קולנוע ישראלי מאת שבי גביזון שזכה לתשבחות נלהבות ועתה הוא מועלה בתיאטרון הקאמרי כהצגה מרגשת, מענגת שאין בה רגע דל. הבמאית עדנה מזי"א הצליחה ללהטט עם להקת השחקנים המעולה והתוצאה היא מחזה שופע משחק משובח, מצחיק, מרטיט ואפילו סוחט מעט את בלוטות הדמעות.
שלום מיכאלשוילי מצליח להיכנס בהצלחה רבה לנעליו של משה איבגי והוא מגלם את ויקטור, מעין גבר צעיר ומעט ילדותי ורפה שכל, שאהדת כולם נתונה לו.
העלילה עוסקת בישוב דמיוני בתקופה שבה היו פועלים בארץ הכבלים הפיראטיים שהיו מעניקים למנויים סרטים מבדרים ומשפחתיים ביום וסרטי זימה בלילות.
ויקטור מפעיל תחנת כבלים פיראטיים בבית אמו ומצליח אפילו להדוף ניסיונות של בריוני השכונה להשתלט על העסק. הוא נתקל בבחורה שזה עתה עברה לשכונה ומתאהב בה באורח קיצוני. אין לו ספק שגם היא חושקת בו ומנסה להתחמק מציפורניו של בן זוגה.
סוף מענג
החיזור הופך אובססיבי ולבסוף ויקטור מוצא עצמו בהסתכלות ובאשפוז בבית חולי נפש. שם הוא נתקל באנשים רגישים ובהם את לבנה והוא מתאהב גם בה. בין לבין אנו נפגשים בתימהונים נוספים ובהם בימאי הקולנוע המאושפז, בגבר שחברתו זנחה אותו והוא קורא בשמה מידי לילה בבכי תמרורים. הסוף כמובן הוא צפוי ומרגש וטומן בחופו מסר שהאהבה היא בהחלט מחלה, אבל עם סוף מענג.
זהו תפקידו התיאטרלי הראשון של שלום מיכאלשווילי על הבמה והוא צולח אותו בהצלחה וברגש. משחקו משובח. אולה שור-סלקטר מגלמת נפלא את לבנה, "הרבנית" בבית החולים אולה משחקת באורח נהדר ובטוב טעם.
דנה מיינרט המקסימה מגלמת את מיכאלה אהובתו בעל כורחה של ויקטור. דנה משחקת בקלילות ובנועם והיא שחקנית נפלאה. יואב לוי משחק טוב מאוד את השומר ואת אליהו. קובי פרג' גונב לעיתים את ההצגה בדמות השוטר וחרפוף, החולה שאהובתו זנחה אותו. משחקו מקסים.
עזרא דגן מגלם באורח מצוין את נסים, נגן האקורדיון ובמיוחד את הרב שמואל. תחיה דנון היא נפלאה כשכנה וכשולי האימא. אסף סלומון מעולה כגדי החבר של מיכאלה וכד"רלוי, מנהל בית החולים. ליאור זוהר משחק כהלכה את דוד ופסח, תפקיד שולי אך המותיר רושם עז. הגר דנון משחקת מעולה במספר תפקידים ובמיוחד כאוולין החוזרת מחו"ל למציאות הזויה. אורטל חאיק מוצלחת כמוכרת וכדליה. אסף שגב משחק היטב כאבנר ושליח הפרחים. ליאור חקון מוצלח כבבר והאח. דורון צפריר מצליח להעניק משחק מצוין כזקן, נתן ונגן האקורדיון.
עיצוב התפאורה של סשה ליסיאנסקי הוא טוב מאוד. התלבושות שעצבה אורנה סמורגונסקי הן יפיפיות. יורם חזן ועמי רייס אחראים למוזיקה המקורית הנעימה. נדב ברנע עיצב תאורה מוצלחת.

הכותב הוא עיתונאי, עורך ראשי סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, עורך ראשי לשעבר סוכנות הידיעות עתים, חבר אגודת העיתונאים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים.
צילום - ז'ראר אלון
תאריך:  08/06/2015   |   עודכן:  08/06/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלינה ברדך-ילוב
אומנם תמיד הכרתי בקיומו של "הרחוב הרוסי" בישראל, אולם כעת התברר לי עד כמה חזקה הזהות הקבוצתית שלו. "הרחוב הרוסי" שומר ומשמר את מאפייניו התרבותיים ונראה כי הוא כאן בשביל להישאר
אלי אלון
לפני כשנה הלך לעולמו הבמאי המיתולוגי אנדריי קלרשו והוא בן 92. אנדריי היה מראשוני הבמאים בטלוויזיה הישראלית, ביים מאות תוכניות טלוויזיה, וכן ביים מספר סרטים דוקומנטריים ועסק גם בבימוי תיאטרון. קודם לעלייתו ארצה היה במאי תיאטרון וקולנוע ידוע ברומניה
יוסף כהן-אלרן
ספר שיריו החדש של עצמון ד. יניב, "כחץ מיתר שלוח", מביא את טבע האדם, טבע הלב, טבע החי, טבע המקום, ובהכללה את טבעו של העולם שמקיף אותנו, שאנו מצויים בו    אך הוא יודע כי כשם שחִצַיו נשלחים אל חלל העולם, כך גם חִצֵי העולם נשלחים אליו וננעצים בו והם עזים ועוצמתיים יותר משלו    בו, רוצה לומר בנו
ראובן לייב
בבנייני האומה שבירושלים ייפתחו ביום חמישי הקרוב (11 ביוני) שתי תערוכות ייחודיות מעבודותיו של הצלם האמן לאוניד פדרול, שעליהן שקד למעלה מעשור בתנאי-מדבר קשים
ד"ר זיו בר
יש להתייחס לכל נחש כארסי ולכל הכשה כמסוכנת    זיהוי של הנחש התוקף חשוב, אך צילום שלו במצלמת הטלפון הנייד יספיק לגמרי    הטיפול בהכשת עקרבים זהה לטיפול בהכשת נחש והסכנה זהה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il