X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
"חוגגים 100 לסינטרה" - מופע מוזיקלי מלהיב ומרגש - בית צבי סינטרה היה זמר ושחקן קולנוע אמריקני ואפילו אליל הנוער הראשון בשנות ה-40 של המאה ה-20
▪  ▪  ▪
ערב של עונג [צילום: אייל לנדסמן]
[צילום: אייל לנדסמן]

[צילום: אייל לנדסמן]

"חוגגים מאה לסינטרה" הוא מופע מוזיקלי מלהיב, מרגש, ססגוני וקסום, מחווה לאחד מזמרי הפופ הגדולים בכל הזמנים, פרנק סינטרה.
הבמאי צביקי לוין לש ביחד עם להקת זמרים-שחקנים מוכשרים של בית צבי עוגת קצפת נוטפת זיקוקין והפיק מעדן שמשאיר טעם של נחת ורצון לעוד פרוסה.
למען האמת, פרנק סינטרה אמור היה להיות כעת בן מאה ושבעה חודשים, אבל תמיד נחמד להיזכר בו ובשיריו ואפילו בשירים שכלל לא שר, אבל היו במוקד תקופתו.
סינטרה היה זמר ושחקן קולנוע אמריקני ואפילו אליל הנוער הראשון בשנות ה-40 של המאה ה-20. הוא היה זמר ענק וכוכב סרטים מוזיקליים ודרמטיים, זכה באוסקר ועם זאת נחשד בקשרים עם המאפייה. הוא היה אוהד ישראל ואפילו תרם למענה כספים. היה בביקור בישראל פעמיים.
צביקי לוין, שחקן וזמר נפלא בעצמו, ביים ערב שכולו עונג, המורכב משירים ולהיטים ששר סינטרה וחלק מהם משירי התקופה או ממחזות זמר.
ביצוע עוצמתי
כבר בנקודה זו ראוי לציין את התלבושות המרהיבות והססגוניות של רוני וילוז'ני שעצבה גם את התפאורה הצנועה.
חלק נכבד מהמופע מוקדש לכוריאוגרפיה שעיצב שחר פרץ. ריקודים מלהיבים ועם זאת מאופקים, יפים ותוססים. לדעתי, כדאי היה לעצב את התנועה בלהיט הנושא של המחזמר ANYTHING GOES - "זה יסתדר" שמאופיין במקור בקטע ריקוד סטפס מדהים של כמה דקות והפעם התאפיין בתנועה נאה ויפה, ללא הריקוד הסוחף של המקור והביצוע העכשווי של זוכת הטוני סוטון פוסטר והלהקה.
הקטע במופע בוצע בידי נעמה פרידמן, זמרת נפלאה ומשובחת, ביחד עם להקת השחקנים.
יש לציין במיוחד גם את קטע הסיום MY WAY משיריו הנודעים של סינטרה שתורגם מצרפתית לאנגלית והולחן בידי פול אנקה שהעניק אותו לזמר. הביצוע היה מרגש ועוצמתי.
כמו-כן, נפלאה הייתה שירתה של מיטל נוטיק בשיר "חם לי" (פיבר) עם כוריאוגרפיה מיוחדת של קרן נוטיק. מיטל היא זמרת כישרונית ומעולה. נדיר אלדר הפליא בשיר תני לי הלילה מזל מתוך ברנשים וחתיכות ביחד עם חבורת הבנים. נדב הנדלר הגיש ביצוע מצוין לשיר אור ירח. ניל משען, גיל כהן ועמית גיל וכן גל זמיר היו מעולים והם הגישו ביצועים מרגשים מאוד ועם יכולות ווקליות מצוינות.
בל וענונו היא "חיית במה" נהדרת והגישה את השירים באורח טוב מאוד. מור כהן, מאי אזולאי, נועה לפידות ויעל חיימובסקי ביצעו שירים באורח תוסס, נפלא במיוחד. אלעד דדון עיצב את הסאונד המעולה והצלול. רועי כהן הוא המנהל המוזיקלי ועל הפסנתר, וביחד עם נגניו דור סמוכה וניר ברנר, היו נפלאים. דוקי עצמון אחראית להדרכה הקולית הראויה והמוצלחת.
ברקע ריצדו תמונות וידאו תקופתיות שערך יוני בן ארצי. דולב ציגל עיצב תאורה מוקפדת ונאותה.

הכותב הוא עיתונאי, עורך ראשי סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, עורך ראשי לשעבר סוכנות הידיעות עתים, חבר אגודת העיתונאים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים.
תאריך:  13/07/2015   |   עודכן:  13/07/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עליס בליטנטל
תערוכתו של ליאוניד בלקלב במוזאון תל אביב "חוקר דיוקנאות אובססיבי" חושפת בפני קהל שוחרי האמנות את אחד מגדולי הציירים הישראלים אי-פעם, ובטח במאה העשרים ואחת
יוסף כהן-אלרן
שירת הבטון המתנשא מעל העיר, מוזיקת פטישי האוויר ההולמים באוזניים, לחני המנופים המרחפים מעל לרחובות, כל אלה בשיריה של עדנה מיטווך-מלר בספרה החדש, מגדל ג'י, שהוא שירה אורבנית הכואבת את היעלמותם בזה אחר זה של העצים הירוקים מצדי הרחובות, ומאידך משתאה על צמיחתם המפוארת של מגדלים עשויים ברזל ובטון תחתיהם
צילה שיר-אל
ונוס הוא הכוכב אותו אנחנו אוהבים לאהוב כיוון שהוא משפיע על מערכות יחסים וכספים    הרגשות שלנו מושפעים מאוד ממהלכי ונוס ולמעשה בכל פעם שאנחנו מוצאים את עצמנו באמצע שמחה כלשהי, הרי שקרוב לוודאי שמעורב כאן הכוכב ונוס
אלי אלון
פעם שאלתם עצמכם מה עושים בתי המלון עם צילומי תעודות הזהות שלנו? היכן נשמרים צילומי התעודות ולמשך כמה זמן? האם הצילומים נגרסים? מי משגיח ומפקח שצילומי ת"ז של אורחי בתי המלון לא ישמשו לרעה מצד גורמים לא מורשים, או לפגיעה בפרטיות או בחוקי צנעת הפרט?
ד"ר ליאת גנץ
מספיק למדוד את התיקון האופטי על-מנת לחזות אם הילד יפתח בעתיד קוצר ראייה ואת החשיבות בעריכת בדיקות תקופתיות (שגרתיות) אצל מטפל עיניים מוסמך, בייחוד בגיל הצעיר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il