X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
האם זהות המצית ולאומיותו ידועות? האם יש קצה חוט בחקירה והאם נפתלי בנט יודע משהו שאנו איננו יודעים? בכל מקרה, מדוע להשתתף במחול השדים, בהלקאה העצמית, בהתבטלות ובחנופה הדוחות עד כדי קבס. מדוע ועל מה להתנצל, מר בנט?
▪  ▪  ▪
נפתלי בנט. למה להתנצל? [צילום: AP/Tsafrir Abayov]

בראיון מהבוקר (יום ב', 10.8.15), ראיון ממנו אין חזרה נשאל השר נפתלי בנט אם הוא תומך בהשוואת תנאים מלאה בין מחבלים יהודים לערבים כולל הריסת בתים וכולל עונש מוות. תשובתו העקרונית הייתה "כן" אם כי סייג בכך שטרם ראה הוכחות. קלמן ליבסקינד המראיין חידד ושאל שוב - האם זה כולל עונש מוות ותשובת נפתלי בנט - "כן, בוודאי. התשובה היא כן".
עד כאן הראיון, האיש, תפישותיו ואמונותיו.
בהינתן דיוק בפרסום הדברים שצוטטו דלעיל כי אז דומה שהמרצע שיצא לו אט אט מהשק מונף כעת קבל עם ועולם. השק נעלם ועמו גם האשליה...מתברר שהראש של הבית היהודי, זה האחראי לחנוך ילדי ישראל, זה היושב בקבינט עם היד על ההגה הולך בתלם אותו חרשו קודמיו, תלם החרוש במזימות המובילות אותנו בסופו של דבר למקום ממנו רואים דברים שלא רואים מכאן.
רמזים לכיוון הרע ניתנו בקדנציה הקודמת של הבית היהודי בכנסת. כריתת ברית עם הריקא לפיד, הפגיעה בעולם התורה, שחרור עשרות רוצחים, אמירות הבל על פיהן "תשעים ותשעה אחוזים מערביי ישראל נאמנים למדינה", פרשת אוחנה, הקפאת בניה מכאיבה, הרס ועוד....יש צורך להמשיך?
וכעת האמירה הקשה והבלתי נסבלת לפיה יש לגזור גזירה שווה בין רוצחי החמאס פראי האדם הישמעאלים שהם הניאו נאצים של דורנו לבין יהודים, כמעט שכחתי - "מחבלים יהודים".
אין ספק שהאמירה דלעיל מקנה נקודות יקרות ב"משחק הדמוקרטי". לית מאן דפליג שיש בה כדי לרצות את המולך (התקשורת,בג"ץ, הרועץ המשפטי והשמאל ההזוי כולו). די ברור כי הקביעה הנ"ל מסייעת למצב את בנט במחנה ה"נאורים".
רק כמה בעיות קטנות - מה עם היהודים?, מה עם המוסר היהודי?, מה עם התורה?, מה עם ערכי הנצח של עמנו, מה עם המאבק על הארץ, מה עם עשרות אלפי קרבנות הטרור של הרוצחים הניאו נאצים הערבים בני דורנו ? מה עם המלחמות העקובות מדם והטרור הרצחני בהם אבדו רבבות יהודים את חייהם ואת שלמות גופם? - מה עם כל אלה?
ועוד יש לשים לב להקשר ולתקופה בה נאמרים הדברים החמורים דלעיל. אלה אינם מנותקים מאירועי השבועיים האחרונים. מאן דהו שרף בית ובו נספו תינוק ולימים אביו. האם המצית רצה לרצוח? (דרושה הוכחת כוונה כזו...), האם זהות המצית ולאומיותו ידועות?, האם יש קצה חוט בחקירה והאם נפתלי בנט יודע משהו שאנו איננו יודעים? בכל מקרה, מדוע להשתתף במחול השדים, בהלקאה העצמית, בהתבטלות ובחנופה הדוחות עד כדי קבס. מדוע ועל מה להתנצל מר בנט?, דווקא אתה שהטפת לכך שאין להתנצל יותר!.
אין בכל האמור כדי להצדיק רצח בכוונה תחילה של תינוק. בכוונה אינני נכנס כלל לדיון הזה. אני מסרב!!, עצם ההשתתפות בחינגת המילים, בניתוחים ה"מלומדים", בנבירה, ב"חשבון הנפש", ב"בדק הבית" וב"ביעור הרע מקרבנו" (כפי שהתבטאו לבושתם ולבושתנו כמה וכמה רבנים....) כמוה כראשית הודאה וקבלת אשמה. מצטער, ישנה חזקת החפות, אנכי דן את אחי היהודים לכף זכות, לא אמהר לחרוץ דין, לא אחטא בלשון הרע כלפי אחים. בוודאי לא אתן יד לגזור דין יהודי למות!!.
לדראון עולם ייזכרו העולים לרגל לכלות פני הערבים שנפגעו כאשר בפיהם ו/או במעשם ראשית הודאה בפשע, התבטלות בלתי נסבלת והלקאה עצמית בעלת מאפיינים נוצריים למהדרין. כך בטובא זנגריה, כך בדומא, כך בכל מקום אליו ילך יהודי להתנצל על מעשה שאין איש יודע מי עשהו......אין דבר מביש מזה, אין דבר פוגע מזה.
לסיום כמה דברי כפירה של ממש - הנני כופר ב"שוויון" המדומה בין האויב הערבי ליהודים. אני כופר בגזירה השווה ביניהם אותה התיימר לגזור היושב בקבינט, הנני כופר בכך שמניעת התבוללות ומלחמה בה הם גזענות בה יש להילחם, הנני כופר בכך שיש כאן "עם" "פלשתיני" לו יש זכויות בארצנו, הנני כופר בכך שהערבים החיים בארץ ישראל הם חלק מהעם שלי, מעם ישראל, הנני כופר בכך שתשעים ותשעה אחוז מהערבים בארץ ישראל הם נאמנים למדינה.
אם כל הנ"ל הם תוצרים נדרשים והכרחיים של ה"דמוקרטיה" שחלה לכאורה במדינתנו (בדיחה תפלה וראו לעניין זה את "חופש הפולחן" ליהודים בהר-הבית וכן את החלת החוק ה"שוויונית" בנוגע להריסת בנייה בלתי חוקית), כי אז אני כופר גם בה - ב"קודש הקודשים" המזויף המכונה דמוקרטיה. בוודאי שישנה או צריכה להיות שיטת משטר טובה וצודקת ממנה.

תאריך:  10/08/2015   |   עודכן:  10/08/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בנט תומך בעונש מוות למחבלים יהודים
תגובות  [ 6 ] מוצגות  [ 6 ]  כתוב תגובה 
1
אשרי ! יש ממשלת
ימין צרה  |  10/08/15 11:14
2
להשלמת הכתוב כאן, חשוב ביותר
רותי איזיקוביץ  |  10/08/15 13:23
 
- ממליץ בחום !!!
בעז ש  |  10/08/15 13:46
 
- ואני מבין,שלך ולרותי
אין שום  |  10/08/15 14:05
 
- תשובת הפרומיל:
גליליאו גליליי  |  10/08/15 15:07
 
- השב"כ אינו אינקוויזיציה
אך הפרומיל  |  10/08/15 15:25
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הרב אליהו קאופמן
אני מקבל את העובדה שישנם ציבורים שלגביהם הצגות ודמיונות הם דרך מחשבה ופעולה, אבל כאשר התיאטרון מתגלה ככשל מסחרי בשוק החופשי, אך מישהו החליט לממנו כי כך הוא חושב שצריכים האחרים לחשוב, הרי זוהי כפייה תרבותית ורה סוציאליזציה
אסתר שניאורסון גרי
הרצון הבוער בלב כל פוליטיקאי לרצות את השמאל והערבים, מביא את הליכוד לרדוף את האנשים המסורים ביותר למדינה. לא ייתכן שלמתיישבים יהיה חוק אחד ולשאר האזרחים חוק אחר. לא ייתכן שאדם יהיה אשם עד שלא תוכח חפותו
עו"ד ארתור בלאייר, עו"ד יצחק איתן (פרנדלס)
קביעת אחוזי נכות מתאונת עבודה בידי הביטוח הלאומי, לא תמיד משקפת את חומרת הפגיעה. הפתרון מצוי בתקנה 15, למרות שהביטוח הלאומי לא ממש אוהב להפעיל אותה
ראובן לייב
ניצב שחר איילון, כיום נציב הכבאים הראשי ובעבר הסמפכ"ל, נועד על-ידי יצחק אהרונוביץ, השר הקודם לביטחון-פנים, לטהר את שורות המשטרה מבפנים כמועמדו החיצוני למפכ"ל החדש. בסופו של דבר נדחה המינוי ופוספס בגדול, בעטיים של חילופי השרים בבחירות ובנסיבות שאינן תלויות בו אישית
עו"ד צבי שוב, עו"ד יפעת בן-אריה
לצורך קביעת שווי המקרקעין במצב תכנוני קודם לצרכי היטל השבחה, יש להתחשב בשימוש בפועל במקרקעין לאורך עשרות שנים, אף שאיננו תואם את ייעוד המקרקעין
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il