X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
גל הירש איננו טוב או גרוע יותר מכל בחירה חיצונית אחרת שהשר ארדן היה צריך לה. מנהיג ומפקד נבחנים בעשייה ובתוצאות. כל מי שפוסל את גל הירש רק כי נדמה לו שאיננו בקו מחשבתו הפוליטית ו/או שהאיש פשוט לא מוצא חן בעיניו – במומו פוסל
▪  ▪  ▪
גל הירש. עליהום המלווה בתקשורת

אינני מכיר את תא"ל גל הירש מעבר לחשיפה הצבאית שלו. אמרתי, ומכאן אני קופץ כמו קנגורו למסקנה שאינני יודע מה תלד יום: גל הירש הוא תקוותה של המשטרה להשתדרג.
ספרתי עד 10 לפני שנכנסתי לדון בנושא הכל כך קריטי לחיינו בתקופה הזו, והאמינו לי שהאיום האירני פרי הזיותיו של נתניהו לא מגרד את הבעיות הקיומיות האמיתיות שלנו.
אין ספק שהשר ארדן הביע בבחירתו זו של הירש על פני שלושת המועמדים האחרים מתוך שורות המשטרה – אי-אמון חד ומפלח במשטרה במתכונתה הנוכחית. אתחיל בזאת: מסקנה נכונה, ישירה ומחויבת המציאות. המשטרה משדרת נכות של כמעט 100% ואם צריך להאשים בתוצאה העגומה הזו מישהו – זה רק את לובשי המדים החל מראש החץ ועד אחרון הסיירים בניידת הממוזגת.
בנתונים אלה ההיגיון הפשוט חייב הצנחת מנהיג חדש לארגון הזה, ואפילו המחשבות להחזיר את נציב כבאות ראשי שחר איילון היה רעיון כושל למחזר מי שהיה חלק אינטגרלי מאותה הנהגה משטרתית שהציבור נתן לה ציון נכשל.
גל הירש איננו טוב או גרוע יותר מכל בחירה חיצונית אחרת שהשר ארדן היה צריך לה. מנהיג ומפקד נבחנים בעשייה ובתוצאות. כל מי שפוסל את גל הירש רק כי נדמה לו שאיננו בקו מחשבתו הפוליטית ו/או שהאיש פשוט לא מוצא חן בעיניו – במומו פוסל.
מבחינתי: יעלה ויבוא, יחשוב ויעשה, יתמודד ויראה אישיותו – ומשם פתוחה בפניו הדרך להצלחה או חו"ח לכישלון. בסיפת דעתי: אין זה משנה כלל אם השוטרים יביטו בהירש כנטע זר, כי למרות הרצון העז לא ללכלך על כולם ולסווגם כנגועים בסימפטומים כאלה ואחרים – גלוי וידוע שאהבה גדולה גם היא לא מנפלאות הטבע הטבועות בקצונה הבכירה במערכת הגדולה הזו.
יחי ההבדל הקטן
בכל פעם שמועלה בישראל שמו של מועמד לאחד התפקידים הניהוליים ו/או לראש אחד הארגונים הממשלתיים – מיד יוצאים מחוריהם כל המי ומי ומפיצים כנגדו מכל הניתן להעלות מהביבים. כל זה מסתכם בד"כ בעליהום המלווה בתקשורת, וכמעט תמיד נפסל המועמד עוד טרם הצליח לפצות פה ולהגיב לשמועות שמתבררות לאחר מכן בסה"כ כזדוניות.
אבל, וכאן אבל ענק: כאשר סרסור זונות, גנב מורשע שישב בכלא, וכל זב חוטם אחר המעוניין להיות חבר כנסת, שר או אפילו ראש ממשלה – הכללים לגביו שונים לחלוטין. די לפושע אם חבריו ובוחריו ירימו אותו על כתפיים – והוא בפנים. די לנוכל אם יחברו אליו בעלי הון אינטרסנטים – והוא בפנים.
מועמד לכנסת וכו' אינו זקוק לתעודת יושר בכדי להיות השר לביטחון פנים ולהשתכר 40,000 שקלים לחודש, אבל נראה אותו עובר את המשוכה הראשונה באגף כוח האדם של המשטרה בכדי להתקבל לשורותיה ולקבל 5,000 שקלים נטו לחודש.

תאריך:  27/08/2015   |   עודכן:  27/08/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
גל הירש הוא תקווה
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
זה לא הירש ולא ארדן זו שנאת הב
קורןנאוה טבריה  |  27/08/15 11:38
2
גם ארדן וגם הירש אם יגידו להם
לשרוף את היהודים  |  28/08/15 15:34
3
כתבה מיותרת
היהודי הניצחי  |  1/09/15 08:38
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות משטרה במוקד
יוני בן-מנחם
עליו צריך להודיע בהקדם על הסרת מועמדותו לתפקיד המפכ"ל ולחסוך מעצמו וממשפחתו את דרך היסורים המשפטית והציבורית לתפקיד    הירש איננו מתאים לתפקיד המפכ"ל ואם משטרת ישראל חשובה לו הוא צריך לפנות את הזירה
יוסי דר
זו זכותו המלאה של גל הירש להקדיש את כל חייו, עד יומו האחרון, לטיהור שמו, אבל השאלה היא אם באותו זמן הוא יכול להיות גם מפכ"ל המשטרה
אריאל י. לוין
מה הקפיץ את בכירי המשטרה נגד מינויו של המפכ"ל החדש?    וגם: ההיסטוריה חוזרת - מסמך של דאעש מזכיר את "מיין קאמפף", ומוחמד עלאן מזכיר מה עשתה מרגרט תאצ'ר
איציק וולף
פורום הניצבים ורבי הניצבים בדימוס התכנס והציג חזית מאוחדת נגד מינוי גל הירש למפכ"ל המשטרה    קראדי: המינוי מעלה תהיות רבות    טרנר: אם לא שומרים על המשטרה - אנחנו נשמור עליה    וילק: השר ארדן לא מבין מהי המשטרה
פנחס (פיני) פישלר
כך צריך לפתוח המפכ"ל החדש את הישיבה הראשונה של סגל הפיקוד הבכיר: תשכחו כל מה שעשיתם בתקופת דנינו, מעכשיו עובדים קשה ובאמינות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il