X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אביגדור ליברמן שאמר שצריך להפציץ את סכר אסואן אינו יודע למצוא דרכו בפוליטיקה הישראלית, והוא חושב שהוא אלטרנטיבה ימנית, אבל לא. מן הראוי שיצטרף למפלגה קיימת אם עדיין רוצה הוא לעסוק בפוליטיקה
▪  ▪  ▪
אביגדור ליברמן. מקרטע באופוזיציה [צילום: Hadas Parush/Flash90]

אביגדור ליברמן היה עונה על שאלה מה נשמע בתשובה הכל גן עדן, לאחרונה משהו השתבש, והוא כבר ירד מכך, כולו מרירות וזעם, ייתכן על עצמו שלא השכיל להיכנס לקואליציה, ועכשיו הוא מקרטע במעמקי האופוזיציה.
הוא רואיין בגלי צה"ל ויצא במתקפה גדולה וחמורה על הממשלה, והעומד בראשה-שהכל רע ומר זורקים אבנים מיידים בקבוקי תבערה, והממשלה פרט לתגובות בומבסטיות בתקשורת לא עושה דבר.
והנה הגיע המקרה של המחבל הג'יהדיסטי שובת הרעב, ואביגדור עט על המציאה כמוצא שלל רב - איך כולם עסקו בזה, כיצד תפש כותרות במדיה, כאילו אין אייטמים אחרים, כאות לחולשת הממשלה. אביגדור שכח כי באותו זמן גשר מעריב המפוצץ, תפש כותרות בלתי פרופורציונליות, כאילו מדובר בנושא קריטי לחיי המדינה. הרכבת הקלה בתל אביב תפשה מקום ללא פרופורציות, אפילו חבר מפלגתו שרון גל תפש מקום עם פרידתו מקרן בן-דוד והיה נדמה כי הוא יוצא עם אביבית בר זוהר.
נו אז באמת אביגדור יש ויש, וגישה קיצונית לא תביא לו את הגאולה הוא כבר מזמן הפך לנקודה זניחה בירכתי האופוזיציה, ודעותיו אינן מקובלות על-ידי רוב רובו של הציבור. אפילו ציבור הרוסים שעדיין לא התערה כולו בחברה, ושומרים אמונים למפלגת הסקטור, שינו דפוסי הצבעתם, ולפי הנראה בבחירות הבאות ישראל ביתנו תהיה נקודה בהיסטוריה של הכנסת ותו לא.
אביגדור שאמר שצריך להפציץ את סכר אסואן אינו יודע למצוא דרכו בפוליטיקה הישראלית, והוא חושב שהוא אלטרנטיבה ימנית, אבל לא, יש קיצוניים ממנו, ויש מרכזיים ממנו. אין לו מה לתרום, ולכן מן הראוי שיצטרף למפלגה קיימת אם עדיין רוצה הוא לעסוק בפוליטיקה.

תאריך:  27/08/2015   |   עודכן:  27/08/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ממשלה 34
עופר וולפסון
שר הכלכלה מתכוון להמתין כעת למינוי ממונה חדש על ההגבלים העסקיים ולא להשתמש בסעיף 52    הוועדה לבחירת הממונה על ההגבלים העסקיים הבא עדיין לא גובשה רשמית
דביר מור
האם הקדנציות של בנימין נתניהו כראש ממשלה, תרמו וקדמו את הביטחון המדיני והביטחון המיקרו כלכלי של אזרחי מדינת ישראל? האם המדיניות של נתניהו בכלל ברורה, ומקדמת את ישראל?
איציק וולף
מקורבי סגן השר ליצמן העריכו כי מועצת גדולי התורה תאשר לו להתמנות כשר מן המניין לנוכח פסיקת בג"ץ    התנועה למשילות: בית המשפט התערב בפוליטיקה המפלגתית
שולמית קיסרי
הישראלים מתחלקים לשתי קבוצות. אלה שיודעים שביבי ושריו לא סופרים את האזרח הישראלי והקבוצה שבטוחה ש"הוא יודע מה הוא עושה"
ראובן לייב
הדברים אמורים באשף מדופלם שיודע לשרוד כל "עליהום" עליו. בעורמה ותחכום הוא מיטיב לסלק כל אבן-נגף הנקרית על דרכו ומבטיח בכך את המשך שליטתו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il