X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
ביקורת מוזיקה: מפגשי אומנים ישראלים מופע של שירה בשילוב הקהל ומופע מרגש נוסף של ניגוניו של בעל התניא'
▪  ▪  ▪
יצחק קלפטר [צילום: שוש מיימון]

המופע נפגשנו
המופע נפגשנו, בהשתתפות יצחק קלפטר, אפרים שמיר ואלון אלאורציק, מציין עשור להקמתו. המופע בירושלים היה למעשה שילוב מוצלח בין השירה שלהם לשירה בציבור. כל שיר הוא להיט בפני עצמו. סדר השירים התנהל בסבב, כך שכל אחד ביצע את מיטב שיריו. הקהל השתתף, הם נתנו ביצועים נהדרים וסוחפים, והמופע בהחלט לקח את שירי כוורת שבמשותף ואת השירים האישיים של כל אחד, למקום מעניין שבו יש חיבור מיוחד בין היוצרים.
המופע זרם, האווירה הייתה סוחפת, גם בשלב מסוים בו הגיע מאיר פניגשטיין, המוכר כפוגי, וביצע גם הוא שירים. ככלל, שירים רבים היו של כוורת, שממנה יצאו שלושת הזמרים הנפלאים הללו, ואם דני, גידי, ורכטר היו גם מגיעים, מדובר היה במופע שהיה כולו כוורת.
מה שפחות אהבתי הוא ההדרן. לאחר המופע המעולה, השירים של ההדרן נראו עייפים ומאולצים. אולי כי לא כל הזמרים היו, ואולי זה האופי של השירים אותם הם בחרו לשיר. מדובר במופע מוצלח מאוד ובו יש שילוב של 3 אומנים בעלי שירים מוכרים. הקהל הריע, התופים, הגיטרות, הקלידים, ואני מאוד נהניתי מהאווירה המיוחדת. מומלץ.
צמאה 2
בעקבות הצלחת "צמאה - מניגוני הרבי מלובביץ'" מגיע אלבום שני בסדרה, כשהפעם אמנים מבצעים את ניגוניו של בעל התניא'. באלבום משתתפים: רמי קליינשטיין, אהוד בנאי, אביתר בנאי, ברי סחרוף, דוד דא'ור, דניאל זמיר, יונתן רזאל, שי צברי, ישי ריבו ונריה מויאל. הפקה מוסיקלית: נאור כרמי.
לפני כחצי שנה יצא לאור החלק הראשון בפרויקט "צמאה", ובו ביצועים מרגשים לניגוניו האהובים של הרבי מלובביץ'. האלבום קצר שבחים רבים, התקבל בחיבוק אדיר והגיע למכירות של מעל 15 אלף עותקים ולמעמד של אלבום זהב.
החלק השני כולל מניגוניו האהובים של על התניא' - רבי שניאור זלמן מליאדי (ר' זלמן שניאור). הניגונים המסורתיים השגורים בפי כל שהופקו במיוחד לפרויקט זה מבוצעים על-ידי רשימה מפוארת של אמנים אהובים בביצועים חדשים.

תאריך:  17/09/2015   |   עודכן:  17/09/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ד"ר זיו בר
בתקופת החגים קיימת עלייה ניכרת של 30% בפניות לחדר מיון בגלל התקף חרדה    אם כי סביר להניח שהעלייה האמיתית גדולה יותר, פשוט חלק לא פונים לחדר מיון ואחרים לא מאובחנים כהתקף חרדה
זכי הלר
במד"א נערכים בכוחות מתוגברים לקראת צום יום הכיפורים ומגישים לציבור את המדריך המלא לצום בטוח    פאראמדיקים של מד"א יזריקו תרופות לנשים הנמצאות בטיפולי פוריות    אז איך לצלוח את הצום בקלות ואיך שומרים על רוכבי האופניים?
פרופ' רות בירק
עובר שאמו ההרה ניזונה מתזונה ענייה ועתיד לגדול בסביבה עשירה מבחינה קלורית, הוא בסיכון גבוה יותר ללקות במחלות לב, סוכרת ולחץ דם גבוה
אלי אלון
מירה ארצי צעירה בת 21 מדגניה א' נרצחה בשלהי שנת 1952. עד היום בחלוף כ-62 שנים מאז הרצח אין ודאות ברורה ומוחלטת לגבי זהות הרוצח. ויתכן מאוד כי לעולם לא תיפתר התעלומה מי באמת רצח את מירה ארצי
יוני בן-מנחם
ישראל זקוקה למדיניות תקיפה ותגבור משמעותי של כוחות המשטרה בירושלים במהלך תקופת החגים    ירדן מאיימת בנקיטת פעולה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il