X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
האיסלאם הקיצוני מנהל מערכת הסתה בכל המזה"ת נגד ישראל על-רקע אירועי הר-הבית כדי לעורר אינתיפאדה שלישית דתית. ישראל כשלה מבחינה הסברתית והיא צריכה לחשוף את שקרי האיסלאם הקיצוני ולהדגיש כי איננה משנה את הסטטוס-קוו בהר-הבית
▪  ▪  ▪
השיח' ראא'ד צלאח. מלחמת דת [צילום: מרים אלסטר / פלאש 90]
מיחזור שקרים
למרבה הצער, תנועת "האחים המוסלמים" העולמית הצליחה לנצל לטובתה את התנועה המוגברת של ישראלים והעלייה להר-הבית בתקופת החגים כדי למחזר את הטענות השקריות שלה בשנה האחרונה כי ישראל שואפת להשתלט על הר-הבית

תנועת "האחים המוסלמים" העולמית, על שלוחותיה השונות, מנסה להסית את המוסלמים בישראל, בשטחים ובמדינות ערב למלחמת דת נגד ישראל על-רקע האירועים האחרונים בהר-הבית בירושלים.
מטרתה היא לזעזע את היציבות האזורית ואת המשטרים הערבים תוך ניצול התקריות האחרונות בהר-הבית והפצת שקרים כי ישראל פועלת להרוס את המסגדים בהר-הבית כדי להקים שם את בית המקדש.
בסוף השבוע עודדו פעילי הפלג הצפוני של התנועה האיסלאמית בראשות השיח' ראא'ד צלאח צעירים מוסלמים מהישובים הערבים בישראל לצאת בהסעות אוטובוסים שארגנה להר-הבית כדי "להציל את מסגד אל-אקצהא' מידי היהודים".
מערכת ההסתה האיסלאמית טוענת כי ישראל פועלת לשנות את הסטטוס קוו הקיים בהר-הבית במשך עשרות שנים למתכונת חדשה של חלוקה פיזית של מקום התפילה וחלוקת זמנים של שעות התפילה בדיוק כפי שעשתה ב-1994 במערת המכפלה לאחר הטבח שעשה ברוך גולדשטיין. פקידי הווקף המוסלמי בהר-הבית טוענים כי בשנה האחרונה הגדילה ממשלת ישראל את מספר הקבוצות של המתנחלים שנכנסות לשטח הר-הבית כשהן מאובטחות בטענה כי מדובר בתיירים זרים וכי חלק מהם מתפללים במקום.
לדבריהם, בשבועות האחרונים, מונעת משטרת ישראל מצעירים מוסלמים ונשים המשתייכות לגוף המכונה "אלמראבטון" (שהוקם ע"י הפלג הצפוני של התנועה האיסלאמית) מלהיכנס לשטח הר-הבית ובמקביל מתירה את כניסתם של קבוצות גדולות של מתנחלים הבאים להתפלל בשטח הר-הבית. לכך הם מוסיפים את דרישתה של קבוצת "נאמני הר-הבית" להקים בית כנסת בסמוך למסגד אל-אקצהא'. ישראל מצדה הכחישה בתוקף את הטענות האלה והבהירה כי היא שומרת על הסטטוס קוו בהר-הבית, ישראל מאשימה את הרש"פ ואת חמאס בהסתה והפצת שמועות שקריות כדי לעורר מעשי אלימות בירושלים.
השיח' עבד אלפתאח מורו, סגן ראש תנועת "אלנהדה" בתוניסיה, שהינה חלק בלתי נפרד מתנועת "האחים המוסלמים", התבטא בסוף השבוע ואמר כי "מה שקורה במסגד אל-אקצהא' הוא הכרזת מלחמה על האומה הערבית והאיסלאמית, ישראל הציתה מלחמת דת בירושלים נגד המוסלמים והנוצרים, מדובר בתוכנית שהוכנה היטב ונתמכת בידי גורמים זרים ובינלאומיים".
מנהיג תנועת "האחים המוסלמים " בירדן, השיח' המאם סעיד קרא לפלשתינים לצאת לאינתיפאדה שלישית והזהיר כי "האש לא תעצר בחומות מסגד אל-אקצהא' או ירושלים אלא תגיע לכל מדינות האזור וכוחות הביטחון במדינות אלה יתקשו לעצור את ההתעוררות".
מחמוד א-זהאר ממנהיגי החמאס ברצועת עזה רמז לאפשרות "שהפלשתינים במחנות הפליטים במדינות ערב ישתתפו בעימות הבא" ואילו אבו עמאד אלרפעי נציג הג'יהאד האיסלאמי בלבנון העריך כי יהיו בישראל פיגועי דקירה בתגובה על הנעשה בהר-הבית.
השיח' רא'ד צלאח, מנהיג הפלג הצפוני של התנועה האיסלאמית בישראל המפעיל את גוף "אלמראבטון" בהר-הבית אמר לאתר "אלרסאלה" ב-18 בספטמבר כי "הימים הבאים בירושלים יהיו מלאים בהפתעות, העיר נכנסת לשלב קשה ביותר והעימות לא ישאר רק בירושלים אלא יתפשט לכל האזור".
למרבה הצער, תנועת "האחים המוסלמים" העולמית הצליחה לנצל לטובתה את התנועה המוגברת של ישראלים והעלייה להר-הבית בתקופת החגים כדי למחזר את הטענות השקריות שלה בשנה האחרונה כי ישראל שואפת להשתלט על הר-הבית.
ההצהרות של מנהיגי התנועה במזרח התיכון מעידות על המגמה של התנועה לנסות ולעורר אינתיפאדה שלישית שתתפשט מישראל גם לשטחים ומדינות ערב ותהפוך למלחמת דת נגד ישראת תחת הכותרת של "הצלת מסגד אל-אקצהא'" שהפך לסמל דתי חשוב למרות שאיננו המקום הקדוש ביותר למוסלמים אלא רק שלישי בסדר החשיבות באיסלאם.
ישראל הופתעה מכיוון שלא העריכה נכון את עוצמת ההסתה של האיסלאם הקיצוני ברחוב הפלשתיני ואת המהירות שבה השקרים שהוא מפיץ יחלחלו לרחוב הפלשתיני והערבי.
המגמה של תנועת "האחים המוסלמים" היא להמשיך בהסתה תוך ניצול תקופת החגים היהודים וחג הקורבן המוסלמי הממשמש ובא. ישראל נדרשת להזים במהירות ומעל כל פלטפורמה תקשורתית, דיפלומטית ובינלאומית את שקריה של תנועת "האחים המוסלמים" ולהדגיש כי לא שינתה ואין בכוונתה לשנות את הסטטוס קוו בהר-הבית.
גם הרש"פ רוכבת על גל ההסתה האיסלאמי כדי לנגח את ישראל, מחמוד עבאס כבר פנה למנהיגי ערב ומנהיגי העולם בעניין הר-הבית וגם הודיע כי בכוונותו להעלות את נושא הר-הבית בנאומו בסוף החודש בעצרת הכללית של האו"ם, גם ראש הממשלה בנימין נתניהו צפוי לנאום באותו האירוע וזו יכולה להיות הזדמנות טובה לחשוף את שקריהם של מחמוד עבאס ושל האיסלאם הקיצוני.

תאריך:  20/09/2015   |   עודכן:  21/09/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
תנועת "האחים המוסלמים" מסיתה למלחמת דת
תגובות  [ 8 ] מוצגות  [ 8 ]  כתוב תגובה 
1
לא הדת היא הבעיה אלא התרבות
שוחר-שלום  |  20/09/15 16:19
2
ראיד סלאח יצרן טרור
יוסי ארגואן  |  21/09/15 02:25
3
חופש פולחן , זכות בסיסית!!
עטרה שגב קלימי  |  21/09/15 05:52
4
חוצפה מסלמית
דניאל143   |  21/09/15 09:27
5
תחיית היהדות בארץ ישראל מאיימת
מנחם22  |  21/09/15 11:18
6
מה חדש?
נובל  |  23/09/15 17:55
7
החבר'ה של אובמה
שדקרבה  |  23/09/15 22:17
8
הנשיא הפסיכופט שאמר שהיהודים
טרוריסטים  |  24/09/15 15:57
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-ערבי
מחלקה ראשונה
ראש ממשלת מצרים: ישראל מבצעת מעשי התגרות באל-אקצה    רה"מ נתניהו יכנס עוד ישיבה בעניין מצב הביטחון בירושלים
דניאל דורון
על ישראל ומי שמדברים בשמה לשכלל את עמדתם וטיעוניהם, לעבור ממגננה שעיקרה נסיון להצדיק את הציונות ולהסביר את זכויותיה ההיסטוריות, שבעולמנו לא רבים מתחשבים בהן, להתקפה על הלגיטימיות של שונאי ישראל, לחשיפת מהותם כמשטרים חשוכים הפוגעים פגיעה עמוקה באזרחיהם ובזכויות אנוש בכלל, וביחוד בזכויות של נשים, ילדים ומיעוטים
דרור אידר
ד"ר ג'מאל זחאלקה גילה אתמול מה חושבים ערביי הארץ על השמאל הישראלי    הערבים לעולם לא יסכימו למדינונת פלשתינית ביו"ש; הם מעוניינים לכונן בארץ ישראל עוד מדינה ערבית    חבריי וחברותיי בשמאל, מה עוד דרוש כדי שתתעוררו?
אריאל י. לוין
מזהיר שבמקרה של מלחמה עם הארגון, ישראל תחזיר את לבנון שנים רבות לאחור    דגן: הקואליציה המערבית לא יכולה לנצח את דאעש בלי הכנסת כוחות קרקעיים
משה חסדאי
שמה של התופעה המסוכנת של הנצחת המלחמה בין הערבים ליהודים, באמצעות אשליית שלום עכשיו, הוא: הרעלת כסף שחור    הנחשים הטובים בנמשל, הם המתנחלים    מכת העכברים היא מכת הטרור הערבי    אותם נחשים קדושים הם התרופה למכה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il