X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אני הברקאי והרזי, אני היום ואני הלילה. אני קובע מה אמת ומה שקר, על מה ידברו ועל מה לא ידברו. מי יתבייש ומי ימות, מי בקצו הפוליטי ומי בקצו ברחוב. אני השולט ובמשמרת שלי לא נדבר על הרצחנות הערבית. לא נשאל האם דאעש זה פה ונצביע על חנין זועבי. גם לא במשמרת של החברים שלי מהברנז'ה. אנחנו קובעים את סדר היום ובלו"ז שלנו, היהודי חייב לשבת על ספסל הנאשמים
▪  ▪  ▪
רזי ברקאי. קובע את סדר היום [צילום: פלאש 90]

בוא נשחק מעט בהיפותזות. לו אתם מגישים בימים אלו תוכנית אקטואליה על מה הייתם בוחרים לדבר? אולי על הקשר בין דאעש ובין החמאס?אולי על הדמיון שבין הרצחנות הערבית כלפי היהודים לרצחנות הערבית כלפי היזידים או הנוצרים או הדרוזים?
הייתם אולי שואלים את אחמד טיבי מדוע בכל העולם, לא רק בישראל, ערבים אונסים ושודדים ורוצחים ומקיימים שוקי עבדים ומוכרים נשים לסוטים. אני מניח שהייתם שואלים אותו אם הוא רואה עצמו חלק ממכונת הרצח הטרור והפשע הערבית העולמית.
אולי הייתם מקשים קצת על איימן עודה בשאלה כיצד הערבים שותים קולה ומחייכים בשעה שיהודיה שנדקרה מתחננת לעזרה, אולי שאלה קטנה על צוות רפואי שעומד מנגד ולא מושיט עזרה. אולי מה דעתך על נהג משאית שדורס יהודי ועל ערבים שמוחאים כפיים מסביב? אולי שואלים את נציגו של אבו-מאזן מדוע בטלוויזיה של הרשות רואים ילדה בת 4 רוצחת יהודי?
אולי הייתם שואלים את זהבה גלאון האם אנטישמי כמו אבו-מאזן שקורא ליהודים להתרחק מהמקום הקדוש להם ביותר על-מנת שלא ילכלכו אותו ברגליהם המטונפות יכול להוביל משהו או מישהו לשלום?
אולי הייתם מנסים לגרום לערבים להתבייש במעשיהם ובדבריהם. אולי אשת דמים כמו זועאבי הייתה מתביישת לומר "אני בזה לנתניהו" כי זה היה נשמע כמו עכברוש שבז לאריה אחרי שהייתם מדברים עליה כל היום. אולי הייתם גורמים לערבים להתבייש במי שהם ולהפסיק להתנהג כמו שהם מתנהגים.
אולי הייתם מרעישים עולמות ושואלים כל נציג אפשרי, מדוע ישראל מאפשרת לרשות לחלק משכורת לכל רוצח יהודים? משכורת חודשית הגדלה ביחס ישר לחומרת הפשע והעונש ואז הייתם מביאים לסיום התשלום הזה ומסייעים מאוד למיגור הטרור.
אבל אם לא הייתם אתם. אם למשל, הייתם רזי ברקאי.על מה הייתם מדברים? מה היה סדר היום הציבורי שהייתם קובעים?
זוכרים את עורך העיתון השבדי עם הכותרת שלו לפיגוע? "פלשתיני נהרג מאש כוחות הביטחון הישראלים". אמירה אשר טכנית היא נכונה לחלוטין, אולם אין שקר גדול ממנה.
מה דעתכם בתור מגיש אקטואליה בישראל לדבר הרבה על הלינץ' באריתראי אשר נורה בשוגג? אח"כ הייתם יכולים לשאול על הרצח הנורא ההוא (כולם יודעים לאיזה רצח נורא אני מתכוון, נכון? וודאי, הרי ב-25 השנים האחרונות לא נרצח כאן אף אחד חוץ מיצחק רבין ז"ל).
אז בוא נזכיר לכולם שהרחוב הישראלי הוא כ"כ אלים, ונשאל את שר הביטחון האם יכול חלילה וחס להרצח שוב איזה שר או אישיות בכירה (הרי יהודי פשוט לא יכול להרצח ברחוב כמובן אז למה לדבר על זה)?
יש להניח שלא הייתם מדברים על הערבים והרצחנות שלהם. על ההנהגה המובילה אותם בדרכי ג'ובאת אל נוסירא. במקום זאת הייתם מדברים על היהודים האלימים, על החברה הישראלית האלימה והגזענית. על הכיבוש, על שנאת זרים.
ישבתי והאזנתי לשאלות של רזי ברקאי, וחשתי שאני תחת מתקפת טרור פסיכולוגית. מתקפה מחושבת, צינית ומתוכננת היטב שנועדה לקבוע סדר יום אחר.
האם אתה שר הביטחון, בוגי יעלון מתכוון להורות על מעצרם והעמדתם לדין של עושי הלינץ' באריתראי (כאילו שזה תפקידו או שיש לו קשר למערכת האכיפה המשטרתית)? בכלל הרג האריתראי לא קרה במהלך פיגוע בגלל טעות מצערת, עשו בו לינץ' סתם כך באמצע היום, נכון?
כי אני הברקאי והרזי, אני היום ואני הלילה. אני קובע מה אמת ומה שקר, על מה ידברו ועל מה לא ידברו. מי יתבייש ומי ימות, מי בקצו הפוליטי ומי בקצו ברחוב.
אני השולט ובמשמרת שלי לא נדבר על הרצחנות הערבית. לא נשאל האם דאעש זה פה ונצביע על חנין זועבי. גם לא במשמרת של החברים שלי מהברנז'ה. אנחנו קובעים את סדר היום ובלו"ז שלנו, היהודי חייב לשבת על ספסל הנאשמים.
אני הרזי והיום נדבר על הרחוב הישראלי האלים. אני הברקאי והיום לא נשאל אף אישיות "פלשתינית" מדוע מי שרוצה מדינה מציב תנאים בלתי אפשריים רק על-מנת להכנס למו"מ? לא נשאל מדוע ב-25 שנות שלטון עצמי, אפילו מחנה פליטים אחד לא שוקם. לא נדבר על זה, לא היום, לא כשאני או החברים שלי על המשמרת. במקום זאת נשאל את שר הביטחון היהודי מדוע ממשלת ישראל לא מתקדמת לאופק מדיני. "אוקי, הבנתי, אין פרטנר", מיצינו בוא נמשיך הלאה, כלומר נסכם. הישראלים אלימים והממשלה לא מובילה לשלום ועכשיו נחזור לכמה דקות לרצח הנורא ההוא.

תאריך:  22/10/2015   |   עודכן:  24/10/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
רזי ברקאי והעורך השבדי
תגובות  [ 14 ] מוצגות  [ 14 ]  כתוב תגובה 
1
נהדר. שימשת פה לרבים
שוחר-שלום  |  22/10/15 19:33
2
רזי חכם על חיילות ניצול מרות
שדגו  |  22/10/15 20:17
3
אכן אמת בדבריך ואולם:
מסעודה משדרות  |  22/10/15 21:15
4
חרפת
שמ  |  22/10/15 23:23
5
חבל ע הזמן רזי לא שווההתייחסות
צ.שין  |  22/10/15 23:56
6
סטירה יפה. להתווכח עם הקיצונים
האמצע  |  23/10/15 00:24
7
רזי הוא רפה שכל שמאלני
שלומי  |  23/10/15 02:17
8
מר לוי -
אבנר צפוני  |  23/10/15 06:49
9
מה כל השאלות המטומטמות האלו
נובל  |  23/10/15 07:26
10
כנראה שכותב המאמר לא שמע את
אריה גולן מראיין  |  23/10/15 09:23
 
- כשאריה גולן "מברבר" ברדיו
בעל קול גס ובוטה   |  25/10/15 09:20
11
לפרק את הקיבוצים מאוד יעזור
יוסי ארגואן  |  25/10/15 05:34
12
תקצוב מוסדות השמאל
אזרח רגיל  |  25/10/15 11:26
13
מי מאזין לערפדי השמאל בתשקורת? ל"ת
קורןנאוה טבריה  |  26/10/15 17:21
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יעקב עמר
בעוד היטלר והנאצים נתפסים היום ע"י רב הגרמנים כסיוט רע שהשתלטו על מדינתם בעבר, הרי אמין אל-חוסייני הינו דמות מופת ל"עם" החדש שהמציאו הערבים. "עם" זה סוגד היום כמו אז למנהיגו הרוחני שדרכו הינה בדיוק דרכו של היטלר
אלכסנדר גולדנשטיין
בפרקליטות ומשטרה עושים קיירה מתיקים בעלי פרופיל גבוה, בהם מעורבים שמות נוצצים. עשרות מיליוני שקלים נזרקים לפח, האלימות חוגגת, ואיש לא משלם את המחיר על מחדליו. הביזיון בפרשת בזק: מדוע אנו כבר לא מאמינים למשטרה או לפרקליטות
יצחק מאיר
עיקרו של המענה הוא כי האביב הגיע ועימו יפה השעה לפגישת דודים, אבל הרדוקציה של האהבה ל"שורה התחתונה" האומרת רק מה שניתן לבירור במבחן התוצאה המצמצם את העולם ומונה אותו כאילו אין גם לתוצאה אחרונה תוצאה שתבוא אחריו, היה הופך את שיר השירים לפתק בו היו תיבות ספורות אומרות מה הוא כל הסיפור
אברהם הללי
כאשר העמים שנתהוו אחרי המבול היו דוברי שפה אחת ודברים אחדים (נח יא/א) זה לא הוו אות לאחדות דעים, נהפוך הוא, זה הביא את האנשים צאצאי בני נח לתכנן מרידה באלוהים אשר הביא את המבול וכמעט השמיד את כל האנושות
אלי אלון
הכפר הבדואי סואעד חמירה הוא כפר קטן ואלמוני, המשתייך למועצה האזורית עמק יזרעאל    הוא קיבל הכרה כישוב מוכר רק במחצית שנות ה-90 ואינו מוכר לרבים אף מתושבי האזור-סיפורו של הכפר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il