X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
המצב בעולם אינו תוצאה מקרית של "ככה זה" הוא תוצאה של כוחות חזקים המצליחים להשליט את רצונם
▪  ▪  ▪
מפקירים את העולם לשואות [צילום: עבד רחים חטיב / פלאש 90]

החכם באדם אמר: "העולם הוא מקום מסוכן לחיות בו, לא בגלל האנשים הרעים, אלא בגלל אלו שאינם עושים מאום כנגדם". אוי כמה שהוא צדק. מי הם אלו שאינם עושים מאום כנגדם? אלו המנהיגים ששתקו בשואה, ואלו ששותקים היום בנוגע למתרחש בקוריאה הצפונית, אירן, דאעש, הטרור האיסלאמי, והאיסלאם בכלל.
לא רק המנהיגים. לו אנו היינו לוחצים עליהם, הם היו מזיזים את ישבניהם. אך מכיוון שאנו (האנושות) כעדר שטוף מוח של מאבק למען הפלשתינים המסכנים שותקים, הרי שמנהיגי העולם מרשים לעצמם לעסוק בשטויות ולהפקיר את העולם לשואות וזוועות.
קורבנות השלום
התפיסה הרווחת לפיה נרצחי המחבלים הם קורבנות טרור, שגויה. יש לראות את מסע הרצח הזה באור רחב. אנחנו בעצם נמצאים תחת שואה בעצימות נמוכה שהחלה עוד לפני השואה. כבר למעלה מ-100 שנה הערבים מנסים להשמידנו בשיטות שונות עם עליות ומורדות בהתאם למצב ולתקופה.
יש לנו ראש ממשלה מתרפס המקבל על עצמו בעיניים עצומות את התפיסות המקובלות בעולם ועושה כל שביכולתו כדי לרצות את מנהיגי העולם, מבלי לקרוא תיגר על התפיסות השגויות שלהם. לכן, יש לשבח אותו על האומץ החריג לקרוא תיגר על תפיסה שגויה, ולעודדו להמשיך כך.
בזכותו, מרגע זה המושג "פלשתינאצים" נכנס לתקינות הפוליטית. בשעה שאווילי העולם עוסקים בשאלה: למי מגיע "הקרדיט" לשואה, הם מפספסים (כנראה בכוונה) את העובדה שאבי "האומה" הפלשתינית, מנהיג המופת שלהם, היה נאצי מוסמך, שעודד את היטלר להקים את מפעל ההשמדה.
הערבים הם תרבות ברברית לה רזומה נכבד בכל הנוגע להתנהגות ברברית מזוויעה. החל משלל סטיות מין קשות המובנות בתרבות, המשך בסטטוס-קוו של שנאה, פרימיטיביות, שריעה ודיכוי זכויות אדם, וכלה בחוסר יכולת להירגע מן התשוקה הבלתי ניתנת לכיבוש להרג, רצח, שחיטה וטבח. הפרימיטיביות מובנית כה עמוק, עד כדי כך שמיליארד אנשים אינם מסוגלים לנהל דמוקרטיה אחת.
בינתיים, תהליך השמדתנו הוא בעצימות נמוכה, אך לכל בר דעת ברור שהסיבה לכך היא המגבלות שצה"ל מציב בפניהם. ברגע שהם יוכלו, הם יאנסו, יקצצו, יענו וישחטו אותנו כפי שהם רגילים ואוהבים. אם יש גולם החולק על כך, שיקום.
הטרור העולמי
בעוד אנו "נהנים" מן הטרור הפלשתיני, העולם "נהנה" מטרור איסלמי ששמו דאעש ובוקו חראם. מזעזע לחשוב שארה"ב אמרה שדאעש אינו מהווה איום אסטרטגי עליה. העולם מתעקש להתייחס אל הטרור האיסלאמי כאל חלטורה, ולא מבין שחובתו האלמנטרית כלפי עצמו היא להדבירו.
מה אתם חושבים שדאעש עושים כרגע חוץ מלערוף ראשים ולאנוס יאזידיות? נכון, אורזים מזוודות (גרעיניות). כפי שהתעוררנו לגלות להפתעתנו ב-11.9.01 שמר בין לאדן וכנופייתו עסקו באימוני טיסה, כך נתעורר מתישהו לגלות שאנחנו מתים תחת התקפה רדיולוגית.
בינתיים, אנחנו מפקירים מיליוני אנשים בעולם לכל זוועה העולה על דעתם של חלאות האדם המזוויעים ביותר בעולם. חובבי הז'אנר יכולים למצוא באתרים סרטי זוועה, אפשר להניח שלא הכל מצולם והיקף הזוועות בהחלט יכול להפיק קריאות התפעלות מניאו נאצים. כל זאת בתקופתנו בה גאוני האנושות עוסקים "בדברים החשובים" כמו המצאת סמארטפונים יותר משוכללים.
קוריאה הצפונית
משך עשרות שנים, בכיף וללא הפרעה, חיים עשרות מיליוני אנשים במחנה ריכוז ענק ובתוכו מחנות ריכוז יעודיים בהם זוועות הן השגרה. אומנם התחביב של מנהיגי המדינה שונה מתחביבו של היטלר ואין להם עניין בהשמדה שיטתית, אך עדיין בתקופתנו עשרות מיליוני אנשים חיים בתוך כלוב או לול ענק ומשמשים לכל צורך של האליטה המופרעת, בין אם לביזנס ובין אם לפלז'ר.
ישנן שמועות על קציר איברים בסין, אך אין ספק שקוריאה הצפונית הביאה את הזוועה לשיאים. שם לא חסרים איברים להשתלה או "מתנדבים" לניסויים בבני אדם, ממש כמו במערכון של הגשש אפשר להסתובב ברחוב ו"לתפוס תורם".
התפרסמו לא מעט זוועות משם, בין היתר פורסם גם על תאי גזים מזכוכית בהם המנהיגים מסתקרנים לחקור כיצד מתנהגת משפחה תחת השמדה בגז. אין לדעת בוודאות שכל דיווח הוא אמת, אך דבר אחד ברור: אין מניעה לכך.
כשתהיו גדולים תכירו את חוק הטבע מספר 1 והוא קובע שהכוח משחית, ושכח בלתי מוגבל מוביל לזוועות. בהיעדר גבולות, כאשר אין מניעה, אז דברים קורים. גם אצלנו, אגב, הסיבה הרשמית לחלק ניכר מהבעיות החברתיות, כמו למשל עמלות הבנקים היא כי הם יכולים.
מאחר שעברו כבר עשרות שנים, ניתן להניח בוודאות שהאליטה המופרעת גם משתמשת בבני אדם לצורך שעשועים. המופרעים מביניכם מוזמנים להפעיל את הדמיון ולנסות לדמיין אילו שעשועים הייתם עושים בבני אדם, אילו הם היו בשבילכם כמשאב בלתי מוגבל, כמו לול תרנגולות ענק. רק לקטוף פרגית ולהתעלל בה להנאתכם.
בקולוסיאום נהגו ליהנות מקרבות בין טורפים לעבדים, אצלנו יש כאלו שתחביבם להתעלל בחתולים. אפשר לנחש שלאחר עשרות שנים של שליטה מוחלטת באינסוף אנשים, שעשועי הריאליטי שם לבכירים בלבד, יכולים לכלול למשל הצעה אם לבחור את מי מילדיה היא רוצה לרצוח בהבנה שאם לא תעשה זאת ירצחו כולם בעינויים לפניה, או למשל לקצוץ אצבעותיה של ילדה. אין שום מניעה לשום זוועה, כך שנא לא להתעורר בעוד כמה שנים ולומר: מי היה יכול להעלות על דעתו...
והעולם? שותק. נו, יש דברים חשובים לעשות כמו לדאוג לפלשתינים המסכנים. אז או שתמשיכו לרוץ קדימה בלי לדעת לאן כהרגלכם או לחלופין תתעוררו, תפסיקו לתת לתקשורת לקבוע לכם מה חשוב, ותודיעו למנהיגי האנושות שחובתם להדביר ולמגר את כל זוועות העולם ומייד.
אין שום בעיה לחסל את ההנהגה בקוריאה הצפונית. הנשק הגרעיני הוא תירוץ. ארה"ב יודעת היכן נמצא כל טיל וכל משגר, ובכלל יכולה לשתק הכל עם פצצת נויטרון באטמוספירה. לסיכום: איינשטיין דיבר עלינו. בגללנו העולם נראה כפי שהוא נראה, בגלל שתיקתנו. זהו, הייתי חייב לכתוב את זה, וכעת אפשר לחזור לשגרה. כוחה של השגרה עצום, שמה בישראל חוק הטבע מספר 2: חוק העדר, התרבות, הנורמות, המוסכמות, התפיסות המקובלות, הסטטוס-קוו.

הכותב אינו מומחה לשום דבר מטעם אף אחד, אך יודע לחשוב לבד
תאריך:  25/10/2015   |   עודכן:  25/10/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שואה בעצימות נמוכה
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
שאפו לחשיבה מ"חוץ לקופסה"... ל"ת
א. וינשטיין  |  25/10/15 11:25
2
ככלל, דברים כדורבנות
היהודי הניצחי  |  25/10/15 14:00
 
- אענה לך על זה
אהרון שחר  |  25/10/15 15:09
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
רפי לאופרט
עניין השקרים שזור ב"נכבה", בהיסטוריה הפלשתינית בארץ-ישראל, בהבטחות שכביכול ניתנו להם ולא קוימו ובנחשלות החברתית והכלכלית שלהם. התופעה אינה נדירה ואינה מוגבלת לנרטיב הלאומי, היא שזורה כמעט בכל היבט של החיים היום-יומיים ובנגזרות של הסיפורים הלאומיים והחברתיים-כלכליים. בתקופה האחרונה אנו עדים לסיפורי הבדים סביב הר-הבית ומסגד אל-אקצה כאשר כל הקמפיין הפלשתיני-מוסלמי מבוסס על שקרים
אביתר בן-צדף
עוד כמה תגובות קצרות בדרך-כלל - גם מהמותן - בנושאים גדולים כקטנים, שהציקו לי או עניינו אותי    והפעם - תאונה מצערת, כורתים, פולמוס, ביקורת ובטלה
פסח רויטמן
על-רקע ההסתה הפרועה של הציבור הפלשתיני בארץ ובעולם כנגד מדינת ישראל בפרט והציבור היהודי בכלל אמירתו של ראש הממשלה באה להדגיש את חלקו של חאג' אמין אל חוסייני ב"שואה" ואת הסכנה שה"שואה" עשויה לשוב בימינו על-ידי ממשיכי דרכו ותורתו של חאג' אמין ובני-בריתם בכל ארצות תבל
יהודה דרורי
רון בריימן
ההסתכלות השונה על הסטטוס-קוו וחוסר הערנות של הציבור לשוני בהסתכלות עלולים להביא לוותרנות של ראש הממשלה ולהשלמה עם חזרה לסטטוס-קוו נוסח עבאס/חמאס, שבו תישלל דווקא מהיהודים אפילו זכות הביקור במקום הקדוש להם ביותר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il