X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
ברקת מוציא בימים אלה הרבה כסף על מערכת פרסום אישי בדרך למעון ראש הממשלה, אולם בדרך הוא מזניח את תושבי עירו, ועל אחת כמה וכמה כאשר מדובר בתושבי מזרח העיר, בעיה קשה להתמודדות אך חיונית מעין כמוה
▪  ▪  ▪
ניר ברקת. נכשל בניהול ירושלים? [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]

ניר ברקת מצטייר כראש עיר דעתני, חדשני, אחד שאכפת לו מהנעשה בעירו, ופועל רבות על-מנת לאחד את העיר, אך בדרך הוא שוכח את כללי ההתנהגות והאחריות. למשל הוא שהשבית את הגנים כי לא קיבל עוד שעת שמירה, למרות שיכול היה לפתור זאת בנקל, הוא כועס שמינו לו שר פשוט כממונה על ירושלים בממשלה, ולא את ראש הממשלה בכבודו ובעצמו.
והנה עכשיו מסתבר כי הפשלה הגדולה שלו היא מערכת החינוך בבירה. מתברר שכל הקטינים הרוצחים יצאו מבית ספר הממומן על-ידי המדינה והעירייה שהפיקוח עליו צריך היה להיות על-ידי העירייה - ולא היא.
אנחנו יוצאים חוצץ נגד ההסתה ברשות הפלשתינית, אבל פה מתחת לאפנו צומחת לה תשתית הסתה בבתי הספר במסגרת הקו הירוק, ובבתי הספר במזרח ירושלים, ואנחנו לא עושים דבר. אנחנו לא דואגים להדביר זאת כאשר זה קטן, והתוצאות המבחילות נראות לעיני כל. באינתיפאדת הסכינים ירושלים הייתה המקור לפתיחה, אך ניר ברקת לא לוקח אחריות, ניר ברקת רוצה להיות ראש ממשלה וזה לא פסול, אבל כבר נאמר "מעשיך יקרבוך ומעשיך ירחיקוך". על אחת כמה וכמה חוסר מעשה.
ניר ברקת מוציא עכשיו הרבה כסף על מערכת פרסום אישי בדרך למעון ראש הממשלה, אולם בדרך הוא מזניח את תושבי עירו, ועל אחת כמה וכמה כאשר מדובר בתושבי מזרח העיר, שהיא בעיה הרבה יותר קשה להתמודדות, אבל היא חיונית מעין כמוה.
ברקת נכשל בניהול עירו ירושלים, הגירה שלילית של חילוניים, אי-פיתוח מקורות תעסוקה, מלחמות סרק עם הממשלה ושר האוצר, ומעל לכל ההזנחה של ירושלים המזרחית. לפחות את זה היה צריך להוריד מהפרק, להשקיע בפיתוח מזרח העיר להדק את הפיקוח על בתי הספר, לפרוץ כבישים לפתח מקורות תעסוקה, גנים ציבוריים מתנ"סים. לא צריך להמציא את הגלגל - הוא קיים.
זה צריך לעורר אותנו בבחינת שעון מעורר המתריע על ההסתה הנמצאת כאן מתחת לאף בבתי הספר בכפרים ובערים הערביות בקו הירוק. עלינו להכניס מפקחים לבתי הספר, להכניס תוכניות לימוד חדשות ומתקדמות שיביאו את הילדים המוכשרים לעסוק בלימוד ולא בהסתה, לפתח מתנ"סים תיאטראות, גנים ציבוריים פרקי תעשיה, ועוד. רק כך נקטין למינימום את הרצון של האוכלוסייה הערבית לעסוק בפשע, בהסתה וחבלה.

תאריך:  16/11/2015   |   עודכן:  16/11/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 ניר ברקת / Nir  Barkat
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ניר ברקת - נאה דורש אך לא מקיים
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
לא באחריות ראש העיר
חי בלילה  |  16/11/15 12:11
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מרדכי ניסן
ההסתה השנתית של השמאל מונעת עריכת חשבון נפש
עמוס גלבוע
כל האסטרטגיה האמריקנית של הלחימה מול דאעש כשלה, וכל תפיסת העולם האירופית לגבי הלחימה בטרור קרסה. האם זה מבשר תפנית בכל רבדי ההתייחסות לאסלם הקיצוני? האם המערב, יחד עם רוסיה, יפתח במבצע קרקעי לכיבוש הבירות של דאעש בסוריה ובעירק?
איתן קלינסקי
מוקדי הממשל במערב חייבים בחשבון נפש על היותם אלו שהקימו, חימשו, אימנו, מימנו והפעילו את הָעֶרֶב רב של קנאים ג'יהדיסטים מטורפים
ישראל רוזנבלט
תוכנית "המקור" בערוץ 10 עשתה מאמץ פאתטי להשתחרר מהשלכות כשלון המגעים עם הפלשתינים. התוצאה משעשעת: ברק טוהר חלקית ובמקומו נדחף לספסל הנאשמים קלינטון. רק הפלשתינים קיבלו כמובן חסינות מרביב דרוקר. בינתיים נחשף כיצד חיים רמון, בשמו של אולמרט, הסכים לקלוט לא 5,000 פליטים אלא 100,000 אבל גם זה לא השביע את אבו-מאזן. למה לא דיווחה על כך התקשורת? כי מידע לא נוח פוליטית - קוברים
שלמה פרלה
היבשת האירופית מצויידת בכל הכלים המודיעיניים הדרושים למלחמה בטרור, אלא שכלים אלה אינם יעילים בהעדר זהות אינטרסים בין המדינות החברות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il