X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
"אמור לי מה פרסומיך ומבצעיך ואומר לך מי אתה ומה מצבך" האם כדי לקדם מכירות בית מרקחת בתקופת הצינון, השיעול והשפעת - אלה המוצרים המתאימים?
▪  ▪  ▪
מה הם מוכרים? [צילום: משה שי/פלאש 90]

אחד המדדים המידיים לבחינת חברה קמעונאית, הרבה לפני פרסום הדוחות הרבעוניים והשנתיים, הם הפרסומים והמבצעים של החברה, אשר לא אחת מהווים את "חלון הראווה" של הרשת.
חדי העין שביננו לבטח לא יכולים להתעלם בימים אלו משיתוף הפעולה בין קבוצת המשביר לצרכן וניו פארם לבין קבוצת יוניליוור.
יוניליוור, אשר עד לאחרונה הייתה בסכסוך עסקי עם שופרסל, מנסה להחזיר לעצמה מכירות ורווח ונענית לכל דכפין.
מנגד המשביר לצרכן יוצא בפרסום באמצעי תקשורת בולטים על מבצעים "שווים" של קורנפלקס ב-10 שקלים וכן קופונים בניו פארם על ריבות, סירופים שוקולדים וחטיפי בריאות - נו באמת, לאן הגענו!! האם כדי לקדם מכירות בית מרקחת בתקופת הצינון, השיעול והשפעת - אלה המוצרים המתאימים??!!
מוצרים "בריאים"
האם פרנסי הרשת אכן חושבים שמוצרים אלה אכן ימצבו נכונה את האסטרטגיה הפרסומית והמיצובית של ניו פארם??!!
אין כל פסול במכירת מוצרי מזון ברשת פארם, ובתנאי שזה נעשה בזהירות, במינון הנכון, תוך הקפדה על מוצרי מזון "בריאים" - במילים אחרות - במידה.
ישנן חברות קמעונאיות, אשר נמצאות במצוקה תזרימית, שחושבות שאם יעשו מבצעים על מוצרי מזון (או מוצרים הליכים שאינו בתמהילן השוטף) ישפר המצב את מצבן - זה לא טעות, אלא טעות גדולה וחמורה, שהרי בעצם מעשה זה הן הופכות עצמן לא רק לכל בו - אלא לכלבוניקיות ובתור שכאלו, מרחקן מהתהום רק הולך ומצטמצם.
האם זה יראה לכם טוב שרשת כמו מחסני תאורה, תציע ללקוחות שלה דגני בוקר במבצע?
או האם תחושו בנוח אם רשת צומת ספרים תציע ללקוחותיה מוצרי חשמל, כמו מכונות ומייבשי כביסה? מובן שלא - שהרי התנהלות שכזו אינה מקצועית ומעידה על בעיות וקשיים.
הפרסום, אופן התדירות שלו, מיקומו בעיתון, סוג ערוצי התקשורת, סוג המוצרים ועוצמת ההנחה, הן לעיתים המחושים המהירים, והזמינים ביותר, למדידת חוסנה הכספי והניהולי של הרשת הקמעונאית ולא פחות טובים מהבורסה ואו מהדוחות הכספיים שלה.

תאריך:  23/11/2015   |   עודכן:  23/11/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
רשת גופי תאורה תציע דגני בוקר במבצע?
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רפי לאופרט
בדומה להתנהלותן של חיות, גם תרבות הטרור הערבית פועלת על יסוד אינסטינקט קיומי    היא מוכנה להקריב חיים אם נראה לה שיריביה חלשים והדבר יוביל להישג האולטימטיבי הרצוי לה
יצחק מאיר
עד מתי לא יאמרו המצביאים כל אחד לעמו לשוב מן המלחמה שאין לה אחרית אלא עוד מלחמה ועוד מלחמה
אביתר בן-צדף
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - גם מהמותן - בנושאים גדולים כקטנים, שהציקו לי, או עניינו אותי    והפעם - סוף העידן ההומאניסטי, ילדים, פרוץ, עילג, גזענים וניכור
אלי אלון
שרונה הובטחה והייתה אמורה להיות "פנינת שימור" שתשמר את מושבת הטמפלרים וכן את משרדי הממשלה הראשונים של מדינת ישראל    בפועל כדי למקסם רווחים, הפך המקום למשכנם של בתי אופנה, אוכל ומסחר וגורדי שחקים רבי קומות כשנושא השימור ושמירת צביונו המקורי של המקום, נדחק לשוליים
יובל לובנשטיין
על-מנת להפוך מרכזים משעממים אלה יש להקצות שטח לדברים חדשים, אשר יגוונו את הקיים ויוסיפו לו עניין, גם במחיר של שכר דירה ונוחות לטווח הקצר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il