X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
שילובם של נערים ונערות בפרויקטים לאומיים או בתנועות נוער, לצד פעולות ניטור ברשתות החברתיות, יכולים אולי למנוע את המחבל הבא
▪  ▪  ▪
מה המום שלה?

אחד הדברים המאפיינים את גל הטרור הנוכחי הינו מעורבותן ההולכת וגוברת של נשים אשר הולכות בלי שום חשש לבצע פיגועים. הנתונים מראים, כי מאז תחילת גל הפיגועים הנוכחי אשר מתמקד רובו ככולו בירושלים והסביבה, לקחו חלק באירועי דקירה 13 נשים. נשאלת השאלה: מהי הסיבה לכך?
כאשר מדובר בנשים מבוגרות, מניחים החוקרים כי מדובר בנשים אשר לא השתלבו בחברה הערבית, או לחלופין נסחטו על-ידי ארגוני טרור אשר ניצלו את העובדה שאותן נשים עברו על חילול כבוד המשפחה. כלומר, הן לא נישאו והקימו משפחה, הן נכנסו להריון מחוץ לנישואין, או שקיימו יחסי-מין לפני החתונה (מדובר בעבירות של חילול כבוד המשפחה לפי דת האיסלאם). למשל, בשנת 2002 התפוצצה ביפו מחבלת בשם וופא אידריס שהייתה גרושה וללא ילדים.
אך כאשר מדובר בנערות צעירות (כפי שאנו עדים בגל הפיגועים הנוכחי), ההנחה היא שהן מושפעות מאווירת ההסתה הקיימת ברשתות החברתיות מחד-גיסא, וברחוב הערבי מאידך-גיסא. למשל, באירוע שהתרחש ביום שני האחרון (23.11.15) בירושלים נראות שתי נערות בנות 14 ו-16 כשהן סוחבות ילקוט על הגב ומשוטטות ברחבי ירושלים כדי לבצע פיגוע כאשר לא ברור להן מיהו הקורבן האולטימטיבי.
בהנחה שבמישור הצבאי אין פתרונות קסם, חשוב לחפש את הפתרון במישור אחר. למשל, לא יזיק אם אותן ילדות תלכנה לתנועות-נוער במקום להסתובב ברחובות חסרות-מעש, או לחלופין שהמשפחות יתנדבו לעמותות סיוע, או יעסקו בפרויקטים שונים בפיקוח המדינה (זאת לצד פעילויות ניטור ברשת החברתית שיובילו למעצר המסיתים ולישיבתם בכלא).
צעדים מעין אלו יכולים לשכך את הזעם הקיים כיום בחברון ובכפרי ירושלים. כך יהיה ניתן למנוע מאנשים נורמטיביים לבצע פיגועים מזוויעים.

תאריך:  29/11/2015   |   עודכן:  29/11/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נשים במעגל הטרור
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
אין דבר כזה
אהרון שחר  |  29/11/15 22:27
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
עמי דור-און
מנהיג של אמת חייב לנסות למצוא נתיב כדי לשמור על ביתו הפוליטי    על בנימין נתניהו לפנות אל יצחק הרצוג יו"ר "המחנה הציוני" ולהציע לו הצעה שלא יוכל לסרב לה - ממשלת אחדות לאומית
רון בריימן
אין היגיון בעולם שיצדיק התאבדות תמורת "שלום" ובה בשעה יאפשר לנו להיות עם חופשי בארצנו. הסם של "יהיה שלום" הוא סם משכר, משקר וקטלני, שאותו מכרו סוחרי האשליות האוסלואידים לעם הרוצה שלום, אבל אינו רוצה להתאבד תמורתו. רק כשנפנים את העובדה שזה לא שלום ולא "יהיה שלום" נוכל להתחיל לעשות את השלום האמיתי
איציק וולף
מחבל פלשתיני דקר אישה בת 39 בירושלים ונמלט מן המקום לתוך אתר בנייה    לאחר מצוד שארך כשעה נלכד המחבל
איציק וולף
שוטר משמר הגבול בן 20 נדקר ונפצע קל עד בינוני    המחבל הדוקר נורה על-ידי כוחות הביטחון    נסראללה התקשר לאביה של מחבלת דוקרת משכם והשווה בינה לבין בנו שנהרג בהיתקלות עם כוחות צה"ל
עידן יוסף
דוח: ארבעה ארגונים לא-ממשלתיים פלשתינים, המקבלים מימון אירופי, ותובעים מביה"ד הבינלאומי בהאג להעמיד את ישראל לדין, הם שמובילים בקמפיינים לחרם, למשיכת השקעות ולעיצומים (BDS)
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il