X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
בבחירות האחרונות שיחקו כמה עמותות את משחק השמאל, הלכו מדלת לדלת, קיימו עצרות ובייחוד עצרת ענק בכיכר רבין, ובפועל ניהלו את קמפיין 30 המנדטים של הליכוד. עתה הם אומרים "הפסדנו" וממשיכים ומדברים על "דרך חדשה". ואני אומר, אם זו דרככם, על אחת כמה וכמה דרככם החדשה, תמשיכו להפסיד, תמשיכו להמליך לעולמי עד את שלטון הימין
▪  ▪  ▪
V15 בשינוי אדרת [צילום: דניאל שטרית / פלאש 90]

קיבלתי מייל מ"דרכנו", לא ידעתי מי ומה זה "דרכנו", ולחצתי על הקישור, ואז הבנתי ש"דרכנו" זה V15 בשינוי אדרת. אותו גוף שבעזרת רבים אחרים כמו יאיר גרבוז, מאיר דגן ואחרים ניהלו את קמפיין הליכוד, הכניסו את אורן חזן לכנסת, כאשר הבטיחו לליכוד שלושה מניינים בכנסת. טוב, הם עשו זאת בדרך מתוחכמת של הפוך על הפוך, הם השמיצו את נתנייהו, בכו בדמעות על במות, והביאו לנתנייהו 30 חכי"מ, הרבה מעבר לכל האחרים.
ומה אומרים לנו ב"דרכנו"? הם אמרים לנו כי "בבחירות האחרונות אמרנותצביעו למי שייתן לכם תקווה, למי שיבטיח לשנות את הדרך שהמדינה הולכת בה. עשרות אלפי אנשים הצטרפו אלינו, הרגשנו שקורה משהו, שהמחנה המתון מתעורר ושהניצחון במרחק נגיעה.
ואז הפסדנו.
זה היה קשה. כל התקווה המדהימה שעבדנו עבורה יחד במשך חודשים נכבתה ברגע אחד. אבל דווקא מתוך ההפסד, מתוך התחושה הקשה והכואבת, קמה תקווה לדרך חדשה. כי הבנו משהו."
ואז אמרתי לעצמי ואללה יש כאן אנשים שמבינים שטעו, וודאי ייקחו את חזונם לכיוון של יצירת תשתית הסכמה לאומית רחבה, ירדו ממרום האולימפוס לפריפריה, יפעלו לבנייתה של תשתית של שלום בית טרם אנו פונים לשלום עם אויבינו, או לפחות במקביל לה, והרי כל אחד שיודע לספור עד מאה ועשרים יודע את ההתפלגות של שמאל וימין בכנסת, הוא גם יודע שכלי המדידה, הסקרים, טעה בגדול פעם אחת, ולא נראה שקרה שינוי דרמטי בשיטות המדידה, ולכן ודאי שעל-מנת להגדיל את בסיס התמיכה יש לשקול מחדש את הגישה הבסיסית, להרחיב את בסיס ההסכמה, ורק על בסיס הסכמה הרבה יותר רחב, להתמודד בבחירות עם סיכויי הצלחה כלשהם.
וכאשר אנו קוראים עוד כמה שורות קדימה, מתברר לנו שגם כושי שמאלני לא הופך עורו וגם נמר שמאלני לא הופך חברבורותיו דרכנו כותבים לנו: "בואו נבנה ביחד מחנה רחב, מתון, שרואה לאן מובילה הדרך הקיצונית, ואומר: עד כאן. בואו איתנו. ביחד נעמוד מול מי שתומכים בפילוג, בשנאה ובאלימות. הקול שלנו ברור: יש דרך אחרת. ואנחנו נצעד בה יחד."
"דרכנו" אומרת לציבור הרחב: דרככם קיצונית, דרככם פסולה, אתם תומכים בפילוג, אתם תומכים בשנאה אתם הולכים בדרך קיצונית, רק אנו נצעיד אתכם בדרך הנכונה. (והציבור מוסיף במקהלה "אל לוע הארי".
מסתבר שיש כאלה שאף כאשר הם מבינים שטעו, ומצהירים על שינוי הדרך, הם ממשיכם להתחפר ולשקוע בדרך הכושלת בה הלכו, ממש כמו אותו אחד שמחליף כל יום גרביים, את גרב שמאל הוא גורב על רגל ימין, ואת גרב ימין הוא גורב על רגל שמאל.

תאריך:  09/12/2015   |   עודכן:  09/12/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
האם זו דרכנו?
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
חשבתי שהשמטת את העיקר, וטעיתי
אהוד פרלסמן  |  9/12/15 16:59
2
כל כך אופיני לשמאל-כל מי שלא
מצטרף אליהם בוחר   |  10/12/15 09:45
 
- אנא כתוב לנו מי הוא "בנו של
צודק הכותב   |  10/12/15 14:42
3
מחנה המרכז-שמאל הוא אניגמה
יוסי אבידור  |  12/12/15 09:34
4
דולצ'ה וויטה
באום  |  12/12/15 19:53
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מרדכי ליפמן
הוא לא היה כזה    אחת התכונות שהוא הצטיין בהן הייתה יכולתו לשנוא    כן, האיש, במיוחד בפרוס שנותיו, היה בעל מיצי מרה בלתי נדלים
דודו כהן
אין ספק שמעשיו של ינון מגל ראויים לכל גינוי ותיעוב. אבל עם יד על הלב, בכמה מקומות עבודה לא-דתיים שבהם עבדתם, לא נתקלתם בהפקרות דומה? ככה זה: כשלא מקפידים על שמירת נגיעה או על דיבור נקי ומכבד - מה הפלא שכמעט בכל מקום עבודה ישנן הטרדות?
מנחם רהט
מה המשותף לנס מאגר הגז שבקרקע הים, ולנס פך השמן של החשמונאים? - בשני המקרים מדובר באנרגיה שבגדר נס לאומי
יובל לובנשטיין
רשת חזקה עם מחלקת סחר רצינית וקניינים שמבינים את המלאכה בגיבוי מנהלי חנויות ערניים, בהחלט יכולים לעשות את ההבדל, דבר אשר גורם לנו הלקוחות, למצוא בדרך-כלל את מבוקשנו ברשת מסוימת, דבר שלא ניתן לומר על רשת אחרת, דבר המצריך אותנו לעשות השלמות קניה מעצבנות ובהמשך להדיר את רגלינו משם
דוד בוקעי
מדובר בקואליציה של חמאס-התנועה האיסלאמית, שתי תנועות בת של "האחים המוסלמים", נגד הרשות הפלשתינית על השגת בכורה בהר-הבית, ואלה גם אלה פועלים באלימות נגד ישראל, כדי להשיג עליונות על הר-הבית ולהחליש את הבכורה של ירדן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il