X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
בדרך כלל עסקות אלה, מפתות בשל המחיר הנמוך והאטרקטיבי ובשל תמונה מרהיבה, אשר ממחישה את המוצר לצד הובלה בחינם ואו בסכום סמלי בלבד. ליד המוצר, ההסבר, המשלוח בחינם והתמונה מצוין טלפון להתקשרות ונראה שבכל סבבה, רק להתקשר והמוצר אצלך בבית. בפועל - זה ממש, אבל ממש לא ככה!
▪  ▪  ▪
"עסקה טובה". מתבררת כגרועה

חברת "עסקה טובה", כמו חברות שיווק והפצה אחרות, מפרסמות בעלוני דיוור ישיר המגיע לבתים שלנו עם דרך עלונים ייעודיים, ואו בפרסומי חברות האשראי השונות.
בדרך כלל עסקות אלה, מפתות בשל המחיר הנמוך והאטרקטיבי ובשל תמונה מרהיבה, אשר ממחישה את המוצר לצד הובלה בחינם ואו בסכום סמלי בלבד. ליד המוצר, ההסבר, המשלוח בחינם והתמונה מצוין טלפון להתקשרות ונראה שבכל סבבה, רק להתקשר והמוצר אצלך בבית.
אז - ממש, אבל ממש לא ככה!
איך אומרים אצלנו, אז חשבת!!
והנה תיאור המקרה שקרה ב-10/12/15- בדף פירוט קניות האשראי של ישראכרט, הופיעה פרסום של מוצר, טוסטר אובן קטן 6 ליטר במחיר 69 שקל, אשר התאים לצרכי ואותו ביקשתי להזמין.
חושבים שההזמנה הייתה פשוטה - ממש לא.!!
מרגע שביקשתי להזמין את המוצר, לא חדלה נציגת המכירות לומר לי שהמוצר קטן ואינו "ראוי לשימוש" (ולמאכל אדם), "אפילו תבנית לעוגה לא נכנסת", המשיכה לומר שהתמונה אינה מייצגת את המוצר והיא ממש ממליצה לי לקנות טוסטר אחר בגודל של 50% יותר - 9 ליטר, במחיר של 109 שקל במקום (מחיר מופקע) של 429 שקל ושהוא הטוסטר האידיאלי בשבילי!.
אמרתי לה שכל רצוני לקנות את הטוסטר בפרסום, אולם היא קטעה אותי ואמרה לי שהיא לא סיימה להסביר לי "ושהיא חייבת להמשיך בתהליך" ואז המשיכה במאמציה להעביר את המכירה "לטוסטר האידיאלי" ומסרה לי שכדאי לי לקנות את "הגדול" (עוד 3 ליטר) משום שעליו יש 12 חודשי אחריות ואילו על "הקטן" יש רק 3 חודשי אחריות.(האם גם אתם שמעתם על אחריות כזו "נדיבה" על מוצרי חשמל ?)
ולקינוח הוסיפה שניתן לקבל את המוצר במשלוח מהיר בעלות של 40 שקל במקום משלוח של עד 21 ימי עבודה בדואר.
חשבתם שבזה נגמרה הסאגה ? אז חשבתם!!
לא עברו 15 דקות וקיבלתי טלפון נוסף "מעסקה טובה" ובה מסרו לי שבגלל שאני לקוח חדש שלהם, יש לי אפשרות לקבל את המוצר שהזמנתי ללא עלות בכלל ואפילו עם שליח עד הבית (בחינם ובתנאי (VIP - והכל בגלל שאני לקוח חדש של החברה.(אכן קבלת פנים מרשימה לה זוכים הלקוחות החדשים/או הפראיירים המתחלפים ??!!)
שאלתי את המוקדנית, מה ללא עלות??
ענתה לי, תראה זה יהיה לך מאוד כדאי, כי אם תצטרף למועדון הלקוחות שלנו "בחינם" למשך 18 חודש, וגם לאחר מכן לא תחויב בכל תשלום, אזי "יפתחו בפניך המון הזדמנויות" לרכוש במחירים מעולים, כל מוצר ממגוון 1400 המוצרים שלנו וכל זה בתשלום של (בקול חרישי) של 39 שקל לחודש!.
(39X18 = 702 שקל, לא מעט עבור - כלום!!!)
אתה הבנת את זה ברוך?!
מסכנים המזמינים, אשר כספם בדרך כלל במשורה, אשר העברית אינה שפת אימם ואו ששמיעתם חלשה, אשר הסיכוי שהם יפלו במלכודת הדבש הזו היא יותר מסבירה ישראבלוף אמיתי וחבל שישראכרט שהיא חברה רצינית, לא בודקת היטב ולעומק עם מי היא מתקשרת "בעסקות טובות" ובעשותה כן מניחה מכשולים רבים בפני החלשים והמסכנים.
לסיום - נקווה שהמכשיר אכן פועל ומחמם.

תאריך:  14/12/2015   |   עודכן:  14/12/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
עסקה טובה, לא בטוח? עסקה מטרידה - בטוח
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
ו...? הגיע הטוסטר? שווה משהו? ל"ת
ענבר_19  |  2/04/16 15:26
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נאוה קורן
תגובתי למאמרה של שרה ליבוביץ-דר מה-28.11.15 'מעריב סופשבוע': "סופה של קונספירציה: מה באמת קרה כשרבין נרצח"?    "וכל מי שיגיד שהוא בטוח במאה אחוז שזאת לא יכולה להיות קונספירציה מדבר ממאווי לבו" (בכיר בשב"כ, עיתון 'ירושלים' 17.11.95)
מעיין כפיר
יאיר לפיד החליט שהדרך לראשות הממשלה עוברת בהפעלת קסמו האישי על הציבור החרדי – אבל מבלי לשנות את עמדותיו במילימטר. מה עומד מאחורי ההתנהלות החדשה שלו?
משה חסדאי
העם היהודי חייב לנצח את הטרור ויכול לנצחו כליל. העוצמה האינטלקטואלית והרוחנית של העם היהודי, במלחמתו נגד הטרור, נמצאת בתורת ישראל. התנ"ך הוא המקור. התורה שבעל פה היא הביאור והפירוש. ההלכות גלויות ופשוטות להפליא.
אפרים הלפרין
שתי כותרות מזעזעות ב-ynet ובאתר האינטרנט של הארץ מצטטות לכאורה מדרי היועץ המשפטי לממשלה "להשמיע קול אחד בבית המשפט" ו"מותר לשנות תצהירים של עדים"
אברהם פכטר
דמוקרטיה היא סוג של שלטון ולא בהכרח דרך חיים. דמוקרטיה היא שלטון הרוב אבל במגבלות. דמוקרטיה היא אורח חיים שבו הרוב השולט, תוך שמירה על זכויותיו המיעוט, מכתיב את הדרך המדינית והביטחונית תוך שמירה על איזון בין גופי הממשל במסגרת העקרון הקלאסי של הפרדת רשויות. אבל יש גופים במדינה שלא מבינים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il