X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
בשולי הכותרות: המעורער מערערה? מה קורה עם האבטחה בבתי-הספר? הסלפי של הנכים השמינייה בעקבות האלון שנגדע ולקינוח פסוקו
▪  ▪  ▪
אלון בקל. נוכחותו חיה וניכרת היטב

מלחם לא לבד
לאורך כל הדרך טענו תושבי ערערה, שממנו יצא וחוסל המחבל נשאת מלחם, שהיישוב אינו תומך בטרור. אולם עם עוּבדות אי-אפשר להתווכח. עובדה היא שמייד לאחר חיסולו של המחבל, יצאו מאות צעירים מהכפר בקריאות נקמה פלשתיניות מסורתיות מתלהמות נגד הכיבוש הציוני. זאת לא לפני שכינו את המחבל, איך לא, שהיד, והבטיחו לפדות אותו, כמו טרוריסטים נאמנים, בדם ואש.
אז אל תיתנו לדיבורים של תושבי הכפר לבלבל אתכם. נראה כי דיבורים לחוד ומציאוּת לחוד. מתברר שמלחם לא לבד, ובדומה לו יש עוד ביישוב מאות מחבלים בפוטנציה. די לזרות חול בעיני הציבור. יש רק לקוות שמערכת הביטחון תניח ידה עליהם, בטרם יהיה מאוחר מדי. ושלא יגידו שם "לא ידענו".
שטח הפקר?
מה עושים המאבטחים בבתי-הספר? האם אין ביקורת על העוברים והנכנסים בשערי מוסדות החינוך? אז איך זה שלפדופיל איתי דרכי הייתה כניסה חופשית לבתי-ספר שונים בראשון לציון, עיר מגוריו, ובבאר שבע, כדי לפגוע בבנות, מבלי שאיש מנע בעדו מלבצע את זממו?
היכן הנהלות בתי-הספר ומשרד החינוך? מדוע אין תקנונים מחמירים בנושא אי-כניסת זרים לשטח בית-הספר, כדי להבטיח את שלום התלמידים וביטחונם? כשמדובר בקטינים חסרי ישע, ובמיוחד בתלמידים רכים, דרוש מִשנה זהירות בנושא.
לא די בבדיקה טכנית בלבד כדי לוודא שהמבקרים אינם חמושים במכשירים קטלניים, אלא בבירור זהותם, כדי למנוע הישנות מקרים דומים. יש לזכור, שההורים מפקידים את הנפשות הרכות של ילדיהם בידי המחנכים, וסומכים על צוות העובדים שהם ימלאו את תפקידם בנאמנות. ובא לילדי ציון גואל.
לתשומת לב שר החינוך, נפתלי בנט.
מיזם מבורך
מיזם הצגת הדיוקן העצמי של מוגבלים, בעידן הסלפי והרשתות החברתיות, חשוב ביותר לשיקוף הדימוי העצמי של הנכים ולהגברת ביטחונם האישי. לא פחות חשיבות המיזם היא כלפי הציבור, שיתנער מדעות קדומות כלפי הנכים ומִרתיעה מהם, ויראה את הפנים האנושיות מאחורי הנכות, כבני אדם שווים לכל. די להתייחסות אליהם כאנשים סוג ב! (כך מקובל לראות באנשים חולים בני אדם עם מחלה).
ראוי לציין, כי בשנים האחרונות המגמה היא לשלב מוגבלים בתוך הקהילה ובמוסדות חינוך רגילים. במסגרת זו הם מנהלים חיים נורמטיביים במידת האפשר, ואפילו נישאים ומקימים בתים בישראל. כמו-כן, הם משתתפים בתחרויות ספורט ובתערוכות אומנות מפרי מכחולם. המיזם הנזכר משתלב היטב במסגרת מבורכת זו.
צוואה לחיים
שמונה בעקבות אחד שחסר, אלון בקל הי"ד, שנפגע בפיגוע בפאב הסימטה בתל אביב. אין ספק שמעֵבר לאישיותו הכובשת של אלון, כפי שפורסם בשישבת, מצטיירת תמונה של חבורה מיתולוגית ייחודית, המגובשת היטב לאורך שנים, אשר מייצגת את ישראל היפה. הם יפים, מוכשרים, נאמנים לחברים ולמדינה ומעל הכל שמחים. בחינת "הנה מה טוב ומה נעים שבת אחים גם יחד", כדברי נעים זמירות ישראל.
נראה שגופו של אלון, שנרצח על-ידי מחבל בן עוולה, אומנם איננו, אך נוכחותו חיה וניכרת היטב בזיכרונות היפים המשותפים לחבורה כחבר נאמן בלב ונפש, כדמות מובילה וכמודל אישי לרצון ולנחישות. זוהי מורשתו היפה. ולא פחות אי-אפשר לשכוח את שמחת החיים שלו, שבָּה הדביק את החבורה כולה, והיא צוואתו לחיים.
פסוקו
שָׂרַת אף שַׁעַל: מירי רגב (אדמה)
תערוכת יין: תְּצוּגַת
שיטות הרזייה מסחריות: שוטים וּמרזים
עליית שער הדולר: מַטָּ"ח של כבוד
הבית היהודי: נושא בַּנֶט(ל)
אזרח ותיק: בִּיג גיל
מחלת אפילפסיה: מָט-קַל
ישראל ביתנו - מפלגה על ספסל החקירות: דין התנועה
קח ויטמין ותהיה לי בריא - הקור C

תאריך:  18/01/2016   |   עודכן:  18/01/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נאוה קורן
אני מקווה שאילנה דיין לא תיבהל מאיומי השמאל הביריוני והאלים השרוי בתבהלה מובנת, לכן הם לא חדלים להלך אימים על תחקירני 'עובדה' פן יחשפו פרטים נוספים המצויים בידם, אודות בגידתם ומעלליהם של פעילי השמאל נגד חיילי צה"
יוני בן-מנחם
הסכם הגרעין עם אירן יעמוד למבחן בחודש הבא בעת הבחירות לפרלמנט ול"מועצת המומחים". רק אז יתברר אם הזרם הרפורמיסטי המתון שהוביל את ההסכם מתחזק או שהקיצוניות הדתית תמשיך להנהיג את אירן
משה חסדאי
המחאה של סרטי טרנטינו, היא מחאתם של הסרטים האפלים כולם, כנגד האדישות, האטימות, והתרדמה העמוקה בה החברה האנושית נמצאת, במיוחד לנוכח המוטיבים העיקריים: אלימות, גזענות, נקמה
רון בריימן
ישראל אינה מקפידה על כבודה כפי שהייתה עושה כל מדינה נורמלית, ועיתון חשוב בה רואה בחרבון על הדגל הלאומי "ביקורת אמנותית לגיטימית, שהיא לא רק מותרת, אלא אף נדרשת בחברה דמוקרטית"
ראובן לייב
למרות שמאמן הקראטה שנוא על כל משתתפי תוכנית הריאליטי הטלוויזיונית - לא יכולה ההפקה להרשות לעצמה להדיח אותו. בלעדיו פשוט אין לה תקומה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il