X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הסודות מאחורי המדפים

האם גם ורדינון, נעמן ו-am:pm על המדף?

התפתחות איקאה, כניסת פוקס הום, דשדוש הום סנטר וגולף, קריסת סולתם רדד וכמובן פשיטת הרגל של מגה, רק יחזקו את תחושת הבעלים ששתי רשתות - נעמן וורדינון אלו אינן חיוניות במבנה האחזקות העתידי של הקבוצה ולכן זו רק שאלה של זמן שימצא להן קונה בשוק
▪  ▪  ▪
ורדינון. מחירים גבוהים [צילום: איתמר לוין]

קריסת מגה קמעונאות, היא עובדה מוגמרת אולם לחברת האם אלון היו עוד כל מיני לווינים שחגו להם סביב עסקי הקמעונאות של מגה ואשר רוכזו סביב קבוצת Bee קמעונאות וכללו את ורדינון ונעמן ובנוסף מחזיקים ברשת חנויות ampm.
האם לקבוצה יהיה בכלל עניין להחזיק ברשתות אלו?
Am:pm, שהוקמה שרשת נפרדת ממגה, נשענה לא מעט על בסיס הרכש של מגה וכעת לא ברור כלל עתידה, אם כי המיקומים שלה מעניינים ובוודאי קורצים לסופר קופיקס, ואולי גם וליקטורי ואו טיב טעם.
הבעלות של הרשת נמצאת בידי דור אלון אנרגיה, להם יש גם את האלוניות ואת תחנות הנוחות שצמודות לדור, אשר מכילות מגוון מוצרים דומה ולכן נראה שלפחות בטווח הקרוב, תישאר הרשת בידי קבוצת אלון.
מנגד, רשת ורדינון ונעמן הן רשתות בתחום לא מזון, להן בסיס רכש עצמאי, אולם היקף הפעילות שלהן אינו גדול במיוחד ונראה שאינו מעניין את הקבוצה אשר נמצאת בתהליך כינוס משמעותי. שני המותגים מוכרים מאוד בישראל וממוצבים כמותגים ברמת מוצרים בינונית-גבוהה ובדימוי קצת מבוגר וארכאי.
רמות המחיר של שתי הרשתות גבוהה מאוד ועיקר המכר שלהן הוא במבצעי מחיר ובהנחות של עד 70%, שתי הרשתות לא הפנימו את המחאה החברתית ואת השינוי שחל בתפיסת הצרכן ובהגברת התחרות בעיקר מצד רשת פוקס הום, אשר מקיימת דיאלוג שיווקי טוב יותר עם הלקוח הישראלי, עכשווית יותר ומשדרת אופנה וצבע.
במקרה או שלא במקרה, תחום העיסוק של שתי הרשתות חופף לחלק מתחומי העיסוק של איקאה, שם מוצעים חלק מהפריטים, במחירים מוזלים ביותר ואין ספק שאיקאה פוגעת פגיעה משמעותית בהן.
התפתחות איקאה, כניסת פוקס הום, דשדוש הום סנטר וגולף, קריסת סולתם רדד וכמובן פשיטת הרגל של מגה, רק יחזקו את תחושת הבעלים ששתי רשתות (נעמן וורדינון) אלו אינן חיוניות במבנה האחזקות העתידי של הקבוצה ולכן זו רק שאלה של זמן שימצא להן קונה בשוק.

הכותב משמש יועץ אסטרטגי ומומחה לקמעונאות.
תאריך:  26/01/2016   |   עודכן:  26/01/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
האם גם ורדינון, נעמן ו-am:pm על המדף?
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שמעון גרובר
חוק פאנלים סולאריים יגדיל את החיסכון בצריכת אנרגיית מאובנים ויקטין את זיהום האוויר
יוסף קנדלקר
כדורי האקמול יותר גרועים משפעת שהיא גרועה מחיסון, שהוא כאמור יותר גרוע מסתם חיידק טורף שעובר בסביבה ועוצר בכמה בתי חולים בדרך
שמעון זיו
זליכה דנן התמנה לפני כחצי שנה לדירקטור במגה, וגם שם הוא בטח מקבל כסף לפיסטוקים בימי שישי. והיכן ניגוד האינטרסים, בשמשו בתפקיד דירקטור האמור לקבל החלטות בין היתר גם לגבי פיטורי עובדים, ומאידך הוא מיצג אותם תמורת שכר מול מגה?!
בעז שפירא
כמה חברי כנסת ובצלאל סמוטריץ' בראשם, הודיעו שלא יתמכו בקואליציה כל עוד לא ישובו היהודים לרכושם הנגזל. בהיות הרוב ממנו נהנית הקואליציה תלוי על בלימה ובאשר כל קול משפיע, דומה כי הפעם הזו היא שעת כושר להתחיל ולעשות סדר
יהודה דרורי
לאביגדור ליברמן יש יותר מברירה אחת והוא זה שחייב להחליט עכשיו - או שיצטרף לנתניהו ויחזק את הקואליציה שלו וינסה לשפר שם את מערכת קביעת ההחלטות או שיתפוס יוזמה ושיזוז עם מפלגתו קצת יותר למרכז המפה הפוליטית, ובנחישות המאפיינת אותו, ידאג לסייע בגיבושן של ארבעת מפלגות האופוזיציה העיקריות לגוש מרכז-פוליטי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il