X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בית המשפט העליון קבע, כי עד להכרעה בערעורה לא תרצה "המטפלת המתעללת" את העונש שגזר עליה בית המשפט המחוזי - שנה וחצי מאסר
▪  ▪  ▪

בית המשפט העליון קבע הבוקר (ג', 5.9.06) כי גלינה גוריאצקין הידועה בכינוי "המטפלת המתעללת" לא תרצה את עונש המאסר שנגזר עליה בבית המשפט המחוזי - שנה וחצי מאסר בפועל עד להכרעה בערעור שהגישה לבית המשפט העליון.
כזכור, הפרשה שהסעירה את המדינה נחשפה בשנה שעברה, כאשר זוג הורים מרמת גן, הבחין בשינוי בהתנהגות ילדיהם. בלבם עלה חשד, כי המטפלת ששכרו לטפל בילדיהם התאומים בני השבעה חודשים מכה אותם. בני הזוג, התקינו מצלמת וידאו סמויה בסלון הבית, שתיעדה את מעשי המטפלת.
כעבור מספר ימים, צפו ההורים בקלטת והזדעזעו. המטפלת תועדה מכה את התינוקות, מטיחה אותם בחוזקה בספה, מכה על גבם ובטנם, סוטרת להם בראשם, ומטלטלת אותם. ההורים ההמומים, הגיעו לתחנת המשטרה עם הסרט המתעד את המטפלת מכה את הפעוטות.
גוריאצקין, בת 31 מפ"ת, הכחישה תחילה את החשדות נגדה, אולם כשהוצגה בפניה הקלטת נאלצה להודות במעשים. לחוקרי המשטרה סיפרה, כי מעת לעת היא נתקפת התקפי זעם ואינה שולטת במעשיה. "יש לי הרבה בעיות ולפעמים אני עצבנית, אני יודעת שזה לא בסדר שפגעתי בהם ואני מתנצלת", סיפרה בחקירתה.
כתב האישום נגד המטפלת שהוגש לבית המשפט המחוזי בת"א לפני כשנה, תיאר את מעשי הזוועה של גוריאצקין. "כשסירב התינוק לאכול אחזה בגופו וטילטלה אותו בחוזקה... כשהתינוקת סירבה לאכול הפכה אותה בחוזקה על בטנה וחבטה בה בראשה, בגבה ובישבנה. לאחר מכן, כשהתינוקת בכתה, תפסה הנאשמת את גב חולצתה, וכשזו שוכבת על בטנה הרימה ונשאה אותה תוך טילטול לחדר הילדים", נכתב בכתב האישום שייחס למטפלת התעללות בחסרי ישע ותקיפה בנסיבות מחמירות.
בינואר השנה הרשיע השופט אורי שוהם, מבית המשפט המחוזי בת"א, את גוריאצקין בהתעללות ובתקיפת התאומים. בהכרעת הדין, כתב שוהם: "אין ניתן לחלוק כי הנאשמת היתה אחראית על התינוקות בתוקף תפקידה כמטפלת, ובאותם מקרים בהם עשתה את המעשים המיוחסים לה בכתב האישום". שהם הוסיף כי "אין ספק בעיני שהמעשים המיוחסים לנאשמת הינם בגדר התעללות בקטין, שהינו גם חסר ישע".
לפני כשלושה חודשים גזר שוהם על "המטפלת המתעללת" עונש של שנה וחצי מאסר בפועל, שנה וחצי מאסר על תנאי וקנס בסך 5,000שקלים. שוהם כתב בגזר הדין כי תפקידו של בית המשפט הינו "לפרוש כנפיו ולהגן על חסרי ישע".
גוריאצקין ערערה על חומרת עונשה לבית המשפט העליון וכעת כאמור קבעה השופטת אילה פרוקצ'יה מבית המשפט העליון, כי עד להכרעה בערעור תיוותר המטפלת לשעבר מחוץ לכותלי בית הסוהר.

תאריך:  05/09/2006   |   עודכן:  05/09/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
ההמלצות על אכילת מזונות דלי שומן והתעמלות לא עשו את שלהם במאבק ההשמנה העולמי    המגיפה ממיטה אסון על הבריאות, החברה והכלכלה    יש לגלות את הגורמים הסביבתיים והגנטיים התורמים להשמנה
הילה רפופורט
במזכר פנימי שהודלף לתקשורת, ממליצים יועציו של בלייר, לנקוט "מהלכים ארוכי טווח", שיותירו בציבור "טעם של עוד"
גלית יצחק
אשר דורון מונה למנכ"ל קופות הגמל    שמי יעקב מונה למשנה למנכ"ל    ורדה קורן מונתה לסמנכ"ל קשרי לקוחות
מתן פריידין
רשות ההגבלים העסקיים ערערה לבית המשפט העליון על קולת העונשים שנגזרו על המעורבים בפרשת תיאום המכרזים בתחום הרמזורים בחיפה    הרשות: יש למצות את הדין עם מי שניסה להרוויח על חשבון הציבור
ניר יהב
מזכ"ל חיזבאללה לא ממהר לצאת למלחמה נוספת ומדגיש כי חיזבאללה לא יוותר על מאגר הרקטות שברשותו, אך הוא אינו ממהר לתקוף    "סיימנו זה עתה מלחמה ואנחנו לא נחפזים לבצע פעולות בחוות שבעא"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il