X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הגיע הזמן לגנוז את אשליות האתמול ולהתמקד בפיתוח הארץ לטובת תושביה, כולל מיעוטיה, בהתאם לחזונו ומורשתו של זאב ז'בוטינסקי
▪  ▪  ▪
צדק אז וצודק היום. ז'בוטינסקי

רבות דובר בעשורים האחרונים על חזון "שתי מדינות לשני עמים" ועל "שטחים תמורת שלום". רבים וטובים בתוכנו דימו הסדר זה כפתרון בר-קיימא ונערכו ניסיונות ליישמו ביוזמות שונות אינספור. חלקנו עדיין לא טרח להקיץ גם כיום, וממשיך למעשה לשגות באשליות אנכרוניסטיות מעין אלו, וכל זאת על-אף הבעירה הפאן-איסלאמיסטית העצומה והכלל אזורית, "מהפרת ועד החידקל" ממש, הפורצת בשנים האחרונות אל מול עינינו ועיני העולם כולו המשתאות.
הסערה הג'יהאדיסטית, הן האזורית הקרובה לנו והן העולמית, לא עושה רושם שתשכך בדורנו, בוודאי לא במחיר נסבל עבור העולם החופשי, ובוודאי שלא תשכך בעתיד הנראה לעין לאור הקריסה הגיאו-פוליטית הגלובלית של מדיניות ארה"ב (ע"ע חולשת ממשל אובמה) וזו הכלכלית שקדמה לה. ארה"ב, מעצמה שעד לא מזמן נתפסה כ"שוטר העולמי" היחיד שנותר, איבדה בשנים האחרונות חלק משמעותי מכוח השפעתה, והדבר מלבה עוד יותר את התחזקות האיסלאם הג'יהאדיסטי באזורנו.
אל נוכח המציאות הקשה הזו ניתן רק לברך שחבל רמת הגולן לא נמסר בסופו של דבר לדיקטטורת עדתו העלאווית של אסד בשנים עברו, ואילו הוותיקים יותר בינינו יכולים רק להצטער שחבל סיני נמסר כולו לדיקטטורה הצבאית המצרית, על-רקע הפיכתו המהירה כעת כמסתבר למחוז דאעש-זוטא.
מסקנה חשובה אחת עד כה צריכה לעמוד אל מול המחוקקים הלאומיים כמשימה עיקרית דחופה - חובה לחוקק חוק יסוד בנושא התנאים למסירת חבלי ארץ, שיגדיר את התנאים ההכרחיים בהם תותר אי-פעם "החזרת שטחים", אם הדבר יחזור להיות רלוונטי בעתיד.
ברור לכל שתנאי הכרחי אחד מחייב להתנות מסירת כל שטח המוחזק כיום בידי ישראל בקיומה של מדינה ריבונית דמוקרטית, יציבה ושוחרת שלום עם ישראל, בצד המקבל. תנאי נוסף הכרחי הוא שמדינה כזו תכיר בצורה רשמית מלאה ומוחלטת במדינת ישראל כמדינת הלאום היהודי, זאת ללא סייג.
זהו רק חלק חשוב מהתנאים ההכרחיים. תנאים נוספים צריכים להיות פירוז מוחלט מכל פעילות חמושה בשטח כזה ומנגנון פיקוח עצמאי על כך.
בוודאי שאף לא אחד מהתנאים הללו מתקיים כיום, ולו ברמז, בחבלי יהודה ושומרון. נהפוך הוא, נוכחותנו חשובה שם אף יותר מתמיד אל נוכח העדויות האחרונות לזליגת הג'יהאדיזם החולני לתחומי ארצנו, אף משני צידי "הקו הירוק" לצערנו.
הגיע הזמן לגנוז את אשליות האתמול ולהתמקד בפיתוח הארץ לטובת תושביה, כולל מיעוטיה, בהתאם לחזונו ומורשתו של זאב ז'בוטינסקי ז"ל שצדקת ואמיתות דרכו, הנבואית כמעט בזמנו, ניכרת בימינו יותר מתמיד.

הכותב הוא דור שלישי לחברי תנועת הליכוד.
תאריך:  28/02/2016   |   עודכן:  28/02/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
עת לגנוז את אשליות האתמול
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
הזוי.אי מדינה שדנה בהעברה של  ל"ת
אדמתה לאוייב?  |  28/02/16 23:35
2
כמה הערות-
אבנר צפוני  |  29/02/16 12:19
3
אשרי יולדתך.
אהוד פרלסמן  |  1/03/16 00:21
4
ז'בו בתגובה:"לא לערבים הארצישר
קורןנאוה טבריה  |  2/03/16 07:50
5
ז'בו קרא להקמת"קיר ברזל" נגדם
מיכל מירושלים  |  3/03/16 12:20
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
איציק וולף
שירות הביטחון הכללי, צה"ל והמשטרה לכדו את סעדי עלי אבו אחמד, תושב עזרייה בן 21, שתקף ביום שישי לפנות בוקר את המאבטח צביקה כהן ופצע אותו אנוש    גם הבוקר מוסיף מצבו של כהן להיות קשה ונשקפת סכנה לחייו
ישראל רוזנבלט
לציון 50 שנות הכיבוש הישראלי בשטחים יזם ארגון "שוברים שתיקה" פרויקט חדש: ייבוא סופרים מכל רחבי העולם כדי שיסיירו במשך שבוע בשטחים ויפרסמו את הגיגיהם בספר    ראיון קצר שנערך עם אחד מעורכי הספר, מייקל שייבון מארה"ב, מבהיר שהמטרה כבר סומנה מראש, מה שנותר זה רק להדביק את הטקסטים המתאימים    ראשוני הבאים נלקחו לקברו של ברוך גולדשטיין בחברון; מעניין אם האורחים גם יובאו לקברי 67 היהודים שנרצחו בטבח שהיה שם ב-1929
איציק וולף
שר האוצר החליט להפשיר את כספי המיסים שגבתה ישראל ושלא הועברו לרשות הפלשתינית בשל גל הטרור    ח"כ ליברמן: הטרור משתולל בחסות ההסתה של אבו מאזן וחבריו - וממשלת ישראל מעבירה כספים לרשות הפלשתינית, אפילו בלי הדרישה המינימלית להפסקת ההסתה
טובה ספרא
לאורך שנים סיפרו הכוכבים את האמת על הרצונות האמיתיים של הפלשתינים, אבל האסימון לא נפל ברחבי העולם    חמאסטאן עומדת לעבור טלטלה. לאן תופנה האנרגיה השלילית?    היזהרו מהמילים שיוצאות לכם מהפה, כי אי-אפשר להתחרט אחר כך    אנחנו בימים שיש בהם "מלחמה" בין מציאות ופנטזיה
איציק וולף
ראש הממשלה עוקץ את ראש ממשלת בריטניה שטען אמש בלונדון כי ראה במזרח ירושלים דברים מזעזעים    נתניהו: רק ריבונות ישראל מונעת מדאעש ומחמאס להבעיר את המקומות הקדושים כמו שהם עושים ברחבי המזרח התיכון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il