X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מנכ"ל הבנק הבינלאומי לשעבר, שלמה פיוטרקובסקי, הגיש לבית המשפט תצהיר ובו הוא טוען כי לא חתם על המסמך שהגיש עו"ד יגאל ארנון ולפיו 1% ממניות סלקום שבידי פיוטרקובסקי נמצא בבעלות ארנון פיוטרקובסקי: אני מוכן להיבדק במכונת אמת
▪  ▪  ▪

התפתחות נוספת בקרב על מניות סלקום: בהמשך למהלכי קדם המשפט בתביעת עו"ד יגאל ארנון לקבל לידיו מחצית מניות סלקום שבידי מנכ"ל הבנק הבינלאומי לשעבר שלמה פיוטרקובסקי, הגיש (ב', 11.9.06) פיוטרקובסקי תצהיר לבית המשפט ובו הודעה כי מעולם לא חתם על המסמך שאותו הגיש ארנון כחלק מכתב התביעה, הכולל תוספת בכתב ידו של עו"ד ארנון.
כזכור, בידי פיוטרקובסקי מוחזקים 2% ממניות סלקום אשר שווים נאמד בכ- 40 מיליון דולר.
מדובר במסמך שהוגש כנספח א' לכתב התביעה, וכולל חלק מודפס וחלק בכתב יד אשר עו"ד ארנון הודה כי הוסף על ידו. בתצהירו מציע פיוטרקובסקי, כי גרסותיהם של שני הצדדים לעניין היווצרותו של המסמך ייבדקו על-ידי מומחה בעל שם עולמי בבדיקת פוליגרף. עוד דורש פיוטרקובסקי, כי המסמך ייבדק על-ידי מומחה בעל שם עולמי מחו"ל שמומחיותו בתחום זיוף מסמכים וכתבי יד.
יצויין, כי בדיקות פוליגרף מקובלות בהליכי משפט אזרחי אם שני הצדדים מסכימים ביניהם מראש לקבל עליהם את תוצאת הבדיקה.
פיוטרקובסקי הצהיר עוד, כי בניגוד מוחלט למה שטען עו"ד ארנון בדיון קדם המשפט שהתקיים בשבוע שעבר (7.9.2006), חולק לפיוטרקובסקי באוגוסט 1998 דיבידנד בסכום של כ- 22 אלף דולר. הדיבידנד חולק לפיוטרקובסקי כחלק מהליך הרה-אירגון שנעשה במניות סלקום במעורבותו של עו"ד ארנון ועל-ידי משרדו. לטענת פיוטרקובסקי, ארנון שידע על הדיבידנד, מעולם, מאז הקמת סלקום לפני כ- 12 שנים ועד הגשת התביעה, לא טען לבעלות כלשהי על המניות המוחזקות על-ידי פיוטרקובסקי וגם לא דרש חלק בדיבידנד שחולק לפיוטרקובסקי.
כזכור, בדיון קדם המשפט הורה נשיא בית המשפט המחוזי בתל אביב השופט אורי גורן, כי פיוטרקובסקי יודיע לבית המשפט אם אכן חתימתו מתנוססת על נספח א' לתביעה. במסגרת הדיון שאל גורן את עוה"ד של פיוטרקובסקי מהי טענתו לגבי החתימה המתנוססת על המסמך. עו"ד הולדשטיין השיב כי פיוטרקובסקי מכחיש את חתימתו על גבי מסמך זה. בעקבות זאת הודיע גורן כי "מגיעים כאן למישור פלילי ומסוכן, אם אתם טוענים כזו טענה".
כעת מצהיר פיוטרקובסקי, כי על-פי הצילום שצורף לכתב התביעה ובהתעלם מהשינויים שערך עו"ד ארנון באופן חד-צדדי במסמך, הסימן המופיע כחתימה בנספח אכן "נחזה להיות" חתימתו. ו"אין לי באופן אישי (גם אם אראה את המסמך המקורי) את היכולת והמיומנות לבדוק את האותנטיות של החתימה", מצהיר פיוטרקובסקי.
עורכי דינו של פיוטרקובסקי, חגי שלו ואיזי הולדשטיין, אמרו כי טענת "הנאמנות" של עו"ד ארנון נסמכת על תוספת בכתב ידו של עו"ד ארנון המופיעה בשולי המכתב, תוספת שלדברי פיוטרקובסקי הוספה על-ידי עו"ד ארנון שלא בידיעתו, בוודאי לא באישורו ומבלי שהיה מודע לה עד מועד הגשת התביעה.
"בדיקת מומחה לניתוח מסמכים וכתבי יד היא דרך ראויה להוכיח כיצד באמת נוצר המסמך הזה", אמרו באי-כוחו של פיוטרקובסקי. "אנו מציעים בנוסף, בדיקת פוליגרף שתאשש את המסקנות של בדיקת המסמכים, ותוכיח את טענת פיוטרקובסקי שאין שום בסיס לדרישותיו של עו"ד ארנון".
בתשובה לשאלה האם מרשו מאשים את עו"ד ארנון בזיוף, אמר עו"ד הולדשטיין: "בעינינו כאשר נערכים שינויים או תוספות במסמך ללא ידיעתו של מי שחתם על המסמך, זה זיוף מסמך. אנו נוכיח בבית המשפט שנספח א' שונה באופן מהותי וחד-צדדי על-ידי עו"ד ארנון ללא ידיעתו של מר פיוטרקובסקי וללא רשותו".

תאריך:  11/09/2006   |   עודכן:  11/09/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
פיוטרקובסקי: עו"ד ארנון זייף את המסמך
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
פיוטרקובסקי לא טיפש
עו"ד-ת"א  |  11/09/06 14:02
2
עיניים גדולות ל"ת
הניה  |  11/09/06 19:23
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
מחקר חדש מגלה: לגברים הסובלים מעודף משקל של 9 קילוגרם בלבד יש סיכוי של כ- 10% לסבול מחוסר פוריות
הדר פרבר
שר החוץ של ספרד נועד בקהיר עם עמיתו המצרי שאמר כי ארצו מעוניינת בהישגים מוחשיים בקידום התהליך וכי אם תושג הסכמה להקמתה של מדינה פלשתינית, ניתן יהיה ליישם את המטרה באמצעות משא-ומתן
מתן פריידין, רונן ליבוביץ
נשיא המדינה פנה לוועדת הכנסת וביקש לאשר לו "נבצרות זמנית" ביום חמישי, בו ייערך טקס השבעתה של השופטת דורית ביניש כנשיאת בית המשפט העליון    לידי Nfc הגיע נוסח המכתב ובו נכתב בין השאר: נוכח החקירה עדיף שלא אמנה את דורית ביניש וזאת כדי למנוע מחלוקת"    מסתמן: בקשת הנשיא תאושר בוועדת הכנסת
מירב לוי
שילוב ביה"ס יחל משנה"ל הקרובה    בראש ביה"ס יעמוד דוד גלבוע    הסטודנטים יקבלו הכשרה מעשית בתחומי העיתונאות, הרדיו והטלוויזיה    הלימודים יימשכו שלוש שנים בנוסף ללימודים האקדמיים לתואר    מיועדים לתלמידי האוניברסיטה בלבד ויתקיימו בקמפוס האוניברסיטה
מתן פריידין
בית המשפט השלום בירושלים ביטל את כתב האישום שהגישה המדינה נגד נדיה מטר העומדת בראש תנועת "נשים בירוק"    כתב האישום ייחס למטר עבירה של העלבת עובד ציבור לאחר שכינתה את יונתן בשיא "יודנראט"    השופט: המשפט הפלילי אינו פתרון לכל חולי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il