כולנו רוצים להראות רזים וחטובים, במיוחד עכשיו שהקיץ וגלי החום מדפקים על הדלת.
מהפכת המזון הבריא נמצאת בעיצומה ואפילו השר החרדי החליט להרים לאחרונה את נס המרד וקורא תיגר על החטיפים ועל המשקאות הממותקים.
אומנם המודעות מתחילה והיא מחלחלת, אבל לוקח זמן לראות ולחוש בתוצאות ואז באו חברות האופנה הבינלאומיות והמקומיות והחליטו "לסייע" בנושא.
הטריק הוא פשוט מאוד, רובם נחשפו אליו, אבל הוא עובד כל פעם מחדש ובגדול.
יצרניות הביגוד מייצרות את הבגד במידה "הרגילה" אולם החליטו לשים עליו תווית בדרך כלל של מידה אחת קטנה יותר, דבר היוצר את הרושם אצל הקונה הפוטנציאלי שהוא אכן רזה ובתת מודע הבגד יושב עליו טוב והוא מתאים לו ומשם תהליך הקנייה והוצאת הפלסטיק למוכרת, מואץ ומתקצר.
תסתבר שפתגמים הם לא לתפארת המליצה בלבד והם עובדים בפועל ! ובמקרה שלנו נראה שהאמרה המפורסמת If you can't bit him- join him - פשוט משרתת את היצרניות, אשר תורמות את חלקן במהפכת הדיאטה והרצון להראות חטובים יותר ופשוט מקטינות ומצרות את ההיקפים, במיוחד בכל הקשור לתווית הקטנה, אשר הופכת אותנו ליותר מאושרים.