X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בשבוע הבא יציינו 65 שנים לרצח היהודים בבאבי-יאר בטקס יימסרו ליד ושם אלפי דפי עד עם שמותיהם של קרבנות שואה מאזור בריה"מ לשעבר שנאספו מניצולי שואה
▪  ▪  ▪

יד ושם פתח במבצע איסוף שמות קרבנות השואה בשטחי ברית המועצות לשעבר ובקרב עולים ממדינות חבר העמים החיים בישראל. בשבוע הבא יציינו בטקסים בישראל ובאוקראינה 65 שנים לרצח היהודים בבאבי-יאר.
בטקס השנתי שייערך ביד ושם יועברו על-ידי הסוכנות היהודית אלפי דפי עד עם שמותיהם של קרבנות שואה מאזור בריה"מ לשעבר שנאספו מניצולי שואה ולוחמים המתגוררים ב- 50 בתי הדיור המוגן של עמיגור.
ביום ג' (26.9.06) תפתח בארמון האמנות באוקראינה התערוכה של יד ושם "אין משחקים ילדותיים" - המתארת את התמודדותם וחייהם של הילדים בצל השואה, במעמד נשיא אוקראינה, ויקטור יושצ'נסקו.
למחרת (27.9.06) יתקיים הכינוס השני של פורום השואה הבין לאומי שבראשו עומד משה קנטור. הכינוס, בחסותו של נשיא אוקראינה, יושצ'נקו, אורגן על-ידי ממשלת אוקראינה, פורום השואה הבין לאומי ויד ושם ויתקיים בבניין האופרה הלאומי בקייב. באירועים ייקחו חלק 800 אורחים מ- 55 מדינות: ניצולי שואה, ראשי מדינות וחברי ממשלה מ- 46 מדינות בהם נשיא המדינה משה קצב, וכן נציגים מארגונים יהודיים כמו הקונגרס היהודי האירופאי והקונגרס היהודי האמריקני.
בשעות הערב (18:00 שעון אוקראינה) יתקיים טקס הזיכרון הממלכתי של ממשלת אוקראינה בהשתתפותו של נשיא אוקראינה, נשיא המדינה משה קצב וראשי מדינה אחרים ליד האנדרטה בבאבי יאר.
ביום חמישי (29.9.06) יתקיים ביד ושם טקס האזכרה השנתי לציון 65 שנים לרצח היהודים בידי הנאצים על אדמת אוקראינה, קרבנות הטבח בבאבי-יאר, בוגדנובקה, דרוביצקי יאר והאזורים הסמוכים. הטקס ייערך במעמד השר לקליטת עלייה, ח"כ זאב בוים, יו"ר הסוכנות היהודית זאב ביילסקי, יו"ר מועצת המנהלים של עמיגור משה נתיב ומנכ"ל עמיגור יובל פרנקל, יו"ר התאחדות יוצאי אוקראינה בישראל דוד לוין ויו"ר מועצת יד ושם יוסף (טומי) לפיד.

תאריך:  25/09/2006   |   עודכן:  25/09/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
יד ושם אוסף שמות קורבנות השואה בברה"מ לשעבר
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
יד ושם פסוול מלייצג את נפגעי השואה
אזרח מבוייש  |  25/09/06 13:39
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רונן ליבוביץ
תגובות סותרות במערכת הפוליטית לדבריו הדו-משמעיים של נשיא סוריה    ח"כ יתום: "אסד מאיים ומאידך מבקש לחדש את המשא-ומתן"    ח"כ טרטמן: "מדובר במתק שפתיים"    ח"כ חנין: "ממשלת אולמרט מסכלת סדרתית של כל משא-ומתן לשלום"
גלית יצחק
יבמ השיקה בארץ יוזמה המאפשרת לעסקים ולבעלי מחשבים אישיים לתרום את משאבי המחשוב הבלתי מנוצלים שלהם לסיוע במחקרים שנועדו לפתח שיטות ותרופות למלחמה בסרטן
גלית יצחק
שי ישראלי מונה למנהל מכירות בחברה    אבי סיידון מונה למנהל מוצרים צרכניים
מתן פריידין
כתב האישום בפרשת המינויים הפוליטיים במשרד לאיכות הסביבה הוגש לבי"מ השלום בי-ם    הנגבי מואשם במרמה, הפרת אמונים, שוחד בחירות, עדות שקר ושבועת שקר   הנגבי, בתגובה: "כתב האישום נגדי הוא חסר בסיס וההליך המשפטי יוכיח כי לא נהגתי באופן שונה מן הדרך בה נהגו עשרות שרים, משך עשרות שנים"
ניר יהב
שר ההגנה הלבנוני, אליאס אל-מור, אמר כי צבא לבנון זקוק לטילים נגד מטוסים, לטילים נגד טנקים ולמסוקים כדי להגן על אדמת לבנון מפני תוקפנותה של ישראל    לדבריו, צבאו יגיב על כל הפרה ישראלית לאחר נסיגת כוחות צה"ל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il