X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
איש לא מצפה לאומרי הן, אך אופוזיציה צבועה מתחסדת ומחופשת היא הכוח החזק ביותר של השלטון, ומעניין כמה תבוסות תצטרך "דרכנו" לספוג עד שתבין זאת
▪  ▪  ▪
נתניהו. במי יחליפו אותו? [צילום: אמיל סלמן/פלאש 90]

קיבלתי עוד מכתב מ"דרכנו". "אנחנו הרוב במדינה הזו", הם כותבים לי, כאילו שלא ידעתי שבמדינה יש רוב יהודי.
כמו 99% מתושבי המדינה היהודים, "דרכנו" הם נגד הטרור וההסתה וכמו 99% מתושבי המדינה היהודים הם נגד הקיצונים, אז מה הם רוצים?
לגבי הערבים קשה לדעת, ההנהגה שלהם מסיתה במלוא מובן המילה ותומכת טרור (ובלבד שהוא בשטחי יו"ש אלק), וניתן להניח שמי שמצביע עבור מפלגה תומך במנהיגיה, לא כן?
ואז פתאום "דרכנו" מגלה לנו שהיא רוצה להעיר את הרוב המתון. אבל למה להעיר רוב מתון כאשר אין רוב מתון? איזה מתינות נדרשת נגד טרור רצחני? מה זה הקשקוש הזה?
והאם לא די לנו במתינות של העבודה, מר"צ וכל מיני מפלגות מרכז קיקיוניות. האם צריכים עוד מתונים? מאיפה נגרד אותם הם הרי אינם קיימים? לא די לנו בהחזרת המדינה לאראל מרגלית, עכשיו אנחנו צריכים גם להחזיר אותה ל"דרכנו"? הלו, תחליטו, אתם נראים לגמרי לא רציניים, מילא אראל מרגלית, הוא ודאי יתמודד, אם יצליח, נחזיר לו, אבל אצל "דרכנו" זה אוויר, אין כלום, אז למי נחזיר?
בלי להתאמץ
"דרכנו" גם לא מתכוונת למדיניות ביטחונית מאוד מאוד קשוחה והדוקה, עם פתח מדיני רחב, כי אם לכך הייתה מתכוונת, הייתה אומרת זאת בפירוש, ולכן היא מתכוונת להגשת הלחי השנייה. אז מי יצטרף? שני מפאיניקי"ם, והשמאל של יאיר לפיד (עוד שניים וחצי)?
וכאשר מסתכלים על ההיסטוריה ומבינים שמה שהיה הוא גם מה שיהיה, מבינים שהמילים היפות האלה (לכאורה) יש להן מטרה אחת, להעיף את נתניהו, אבל את נתניהו אפשר להעיף רק בדרך אחת, בבחירות, ול"דרכנו" אצה הדרך. הם רוצים להעיף את נתניהו בלי להתאמץ, הם רוצים לזרוק המון כסף ולהחליף את נתניהו. במי? בעב"מ! ב-UFO!! עצם בלתי מזוהה!!!!
עם ישראל הוא לא טיפש, עם ישראל אומר "אם אתם רוצים להחליף, תפדלו, תציגו מועמד, תעבדו יום ולילה, תלכלכו את הידיים בקלחת הפוליטית, ותתמודדו. וכל עוד לא תתמודדו או לא תזהו את עצמכם או תזדהו עם מפלגה מתמודדת, אתם רק גורמים נזק לרעיונות שלכם ככל שיש בהם ממש".
תנועת דרכנו היקרה. לא קלה היא דרכנו, לא קלה היא דרככם, שמעו עצה מידיד, אותו ידיד שגורלו קשור בגורלכם, שנדקר יחד אתכם ברחובות, ששירת וילדיו שירתו ונכדיו (עוד לא נולדו) וניניו (אשר ודאי עוד לא נולדו) ישרתו כתף אל כתף עמכם בצבא ההגנה לישראל לקיומו לשגשוגו, ולחיסול אויביו הרוצחים בדם קר של הבית היחידי בעולם של העם היהודי.
אתם על פול גז בניוטרל, המילים שלכם מפרידות במקום לאחד, אתם המסיתים, מכתבכם אלי הוא כתב הסתה אחד גדול, אתם תנועה פוליטית, עם מטרות פוליטיות, אז הפסיקו להתנהג כזיקית, העיפו את הצביעות, הייתם כבר בסרט הזה פעם אחת, ואתם נכנסים בדיוק לאותו סרט שוב, אתם פועלים בחוסר שכל, חושבים שבחירות זה כמו מסע פרסום של משחת נעליים, ואתם גורמים נזק גדול ללכידות של עם ישראל.
איש לא מצפה לאומרי הן, אך אופוזיציה צבועה מתחסדת ומחופשת היא הכוח החזק ביותר של השלטון, ומעניין כמה תבוסות תצטרכו לספוג עד שתבינו זאת.

תאריך:  16/05/2016   |   עודכן:  16/05/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לא קלה היא דרכנו
תגובות  [ 6 ] מוצגות  [ 6 ]  כתוב תגובה 
1
מפלגות "קיקיוניות"נוסח הלפרין
שלמה המגיב  |  16/05/16 13:41
 
- מרוב עצים לא רואים את היער
ה.א  |  16/05/16 16:23
 
- "ללא צל של סיכוי" , ה.א. ?
שלמה המגיב  |  16/05/16 18:05
 
- שלמה אתה מסתיר עוד ועוד
ה.א  |  17/05/16 17:11
 
- הלפרין מחפש "מהות" במפלגות
שלמה המגיב  |  17/05/16 18:03
 
- הסיכוי של מי לשפוך לאגר
ה.א  |  17/05/16 21:58
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אפרים הלפרין
יאיר גולן הוא אזרח מדינת ישראל, המשרת בצבא הקבע, בעבר הוא היה סופר קרבי, היום קל"ב, לילה אחד הוא מתעורר מרעש הזיקוקים בחוץ ומנקישות האימתניות על הדלת
גד גזית
תולדות הסכסוך עד 1977 - לאחרונה אני נשאל על-ידי אנשים צעירים ממני לדעתי על מצבה של מדינת ישראל, ובדרך כלל תשובותיי נסמכות על תחושותיי המצטברות    לקראת יום העצמאות ה-68 אני חש שנחוץ לי לייצר חשיבה יותר מתודית שתנסה לבחון להסיק ולהעריך, לנסות לסקור את משמעות תהליכי הסכסוך שעברה החברה היהודית במאה השנים שחלפו ולהקיש מזה לאן מועדות פניה
איתן קלינסקי
השרה מירי רגב, הייתה נחושה לתת את לפיד האש במעמד הדלקת המשואות בידי כומר, שלא בחל מלתת חסות באתריו לפני שנה לבדות סיפור עלילה על הכאת אזרח לובש מדים, שעלול היה להצית אש ברחוב הערבי, ועכשיו הוא בחזקת חשוד בביצוע מעשים פוגעניים, לכאורה
יובל לובנשטיין
קריסת מגה רק המחישה שוב לעוסקים בתחום, שהסתאבות, ניפוח מנגנונים וביטחון עצמי הם מתכון בדוק לכישלון, אולם מכאן ועד למחירים מופקעים ויקרים המרחק גדול. במילים אחרות אנחנו משלמים את "מחיר הזהירות" של הרשתות
דניאל גלילי
אף מדינה באירופה לא איבדה שעת שינה אחת בלילה בגלל שלוקחים להם את שכניהם היהודים    למה? כי פשוט לא היה אכפת להם!
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il