X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
בוגדים הם אלה שמתנים שנאה לזולת, נוטעים בבני אדם תקוות שווא והופכים כל מחלוקת למכרה זהב פוליטי
▪  ▪  ▪
בגדו בהם [צילום: תומר נויברג/פלאש 90]

עבור מדינה גיל 68 הוא גיל ינקות. מדינה צעירה, תוססת, בעלת הישגים מדהימים. זו מדינת המקלט לעם היהודי, לאלה אשר חוו את הנורא מכל, הגיעו לכאן ובנו מדינה לתפארת. דווקא מתוך אהבה וגאווה עצומה, אך גם דאגה לעתיד, אומר בקול ברור וחד-משמעי: לא הורי, לא הוריי הורי, לא אני ולא מיליוני יהודים בישראל הנלחמים יומיום על דמותה של החברה הישראלית, בוגדים כפי שמנסים סהרורים, חוליגנים וגסי רוח, פוליטיקאים חסרי כל בושה, להדביק לנו. לא הם המוסמכים והכשרים לקבוע מה אנחנו. צעקותיהם הבזויות, כינוייהם כלפינו הממחישים מהם, לא יפחידו אותנו, לא ירתיעו מיליונים החיים בישראל להילחם על עתידה של ישראל. לא נשתוק אל מול ההתלהמות, ההתבהמות. נאמר להם בצורה שאינה משתמעת לשני פנים: אין לכם בעלות על המדינה הזו. אנחנו כאן כדי להשיב לכם כגמולכם, ובאותה הנשימה, נמשיך בעשייה, בפעילות למען החברה, בתיקון העוולות עד אין קץ כפי שהורינו והורי הורינו עשו. בוגי בוגד. הרמטכ"ל בוגד. סגן הרמטכ"ל בוגד. ראשי המוסד והשב"כ לשעבר בוגדים. נשיא המדינה בוגד. פרס בוגד. אנשי התקשורת בוגדים. מרצים באוניברסיטאות ומכללות בוגדים. ראשי התיאטרונים הם בוגדים. סופרים ואנשי תרבות אחרים הם בוגדים.
בוגדים הם אלה אשר הסיתו, דרבנו ותמכו ברצח ראש ממשלה בישראל שנבחר בצורה דמוקרטית. חבורה של פנטים חסרי כל סנטימנט אנושי, עמדו וזעקו, הסיתו והדיחו כלפי מי שנלחם עבור המדינה זו משחר נעוריו, עד שנבל, פחדן ושטוף מוח ירה בו למוות.
בוגדים הם אלה שמתנים שנאה לזולת, נוטעים בבני אדם תקוות שווא והופכים כל מחלוקת למכרה זהב פוליטי. בוגדים הם אלה המשסים אזרחים בצבא, במפקדיו הבכירים ובה בעת מעלים על נס את ערך השירות הצבאי. בוגדים הם אלה אשר הבטיחו שירות צבאי לכל ובמקום זאת מכרו את נשמתם עבור אתננים פוליטיים. בוגדים הם אלה אשר לחשו לאוזניהם של רבנים ששמאלנים אינם יהודים או ששכחו מזמן מה זה להיות יהודי.
רשימה ארוכה
בוגדים הם אלה אשר הבטיחו לדור הצעיר קורת גג ופרנסה, והבטחותיהם נותרו על הנייר. בוגדים הם אלה אשר אינם מוכנים לשמוע את זעקתם של זוגות צעירים הנאנקים תחת העול הכלכלי למרות שהם עובדים מבוקר עד ערב. בוגדים הם אלה אשר קיבלו את קולם של המיואשים הרוצים קורת גג ומזה שנה דבר לא עשו למימוש הבטחתם.
בוגדים הם אלה שהביאו את מערכת הבריאות למצב בלתי אפשרי. יש בארץ הרופאים הטובים ביותר, האחיות הטובות ביותר, הציוד המתקדם ביותר, אך אלה אינם מספיקים כדי לספק שירותי בריאות נאותים כי העומס האדיר, המחסור בכוח אדם עצום, החולים המסכנים סובלים. הבוגדים הם אלה אשר עודדו או עצמו עין אל מול מפלצת הרפואה הפרטית לעשירים בלבד שצמחה כאן, ולא עשו דבר כדי להטיב עם עמך ישראל.
בוגדים הם אלה אשר ביום השואה יודעים לנאום נאומים מרגשים על השואה הנוראה, אך את הניצולים הם שכחו מזמן. חרפתם של אלה ששרדו את השואה, עלו לארץ והיו שותפים מלאים לבנייתה, שגשוגה, הגנתה, כולל מחיר כבד באבדן יקיריהם, לא תימחק במהרה. הבטחות ושוב הבטחות. מי שמתעלל בניצולי השואה הם הבוגדים.
בוגדים הם אלה המבקשים לחוקק חוקים גזעניים או מנסים להיבנות על-ידי הסתה של אלה באלה, המנסים לפגוע בנכסי צאן ברזל של התרבות הישראלית, בהישגים בתחום האקדמי או בתחום החינוך, על-ידי אינדוקטרינציה והנהגת מדיניות מפלה ובזויה. בוגדים הם אלה המתייצבים בכיכרות, נואמים נאומים פשיסטיים, לאומניים וגזעניים כדי לזכות בעוד ליטרת בשר פוליטית. והרשימה ארוכה ארוכה והמקום צר מלהכיל את הכל.
הגדרתי אותם כבוגדים נועדה לאפיין את אלה שבגדו בערכיה של ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית, מדינה ליברלית שבה כל אחד יכול למצוא את הייחודיות אך גם את המאחד. בוגדים, מבחינתי, הם אלה אשר כופרים במסר החשוב ביותר בהקמת המדינה: תקווה, רווחה, חיים של אדם, חיים בכבוד. מי שנוטע שנאה, סופו שיקצור סופה.
לא נעמוד מנגד אל מול ההסתה הפרועה של קיצוניים. המדינה נקנתה בייסורים רבים, בדם יקר, בעבודה קשה, והיא יותר מידי יקרה כדי להותירה בידי האספסוף המתלהם.

תאריך:  18/05/2016   |   עודכן:  18/05/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בוגדים, נמאסתם!
תגובות  [ 6 ] מוצגות  [ 6 ]  כתוב תגובה 
1
הפחדן הפרופסור
הצדקנית  |  18/05/16 14:11
2
הסתכלת במראה ! ל"ת
חה חב חב  |  19/05/16 09:36
3
צלו אתה בוודאי לא בוגד
ב.ל  |  19/05/16 15:46
4
הפתרון-חראקירי! ל"ת
קורןנאוה טבריה  |  19/05/16 16:24
5
בוגדי השמאל:"לא כיפה ולא ברזל
קורןנאוה טבריה  |  19/05/16 18:07
6
צ'לו וכהנא - אותו דבר-מיואשים ל"ת
ה.א  |  22/05/16 09:37
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלברט שבות
הייתי רוצה מוות מפואר שראוי לציון, זאת כי איני מוכן להסתפק במוות טפשי כפיצוץ מכונית צהובה נטושה! עיני נשואות לפיצוץ רכב מהודר ומרשים (4X4) בצבע לבן
אסתר שניאורסון גרי
עם ישראל היה מוכן לקבלת התורה בחג השבועות, אחרי 49 יום בהם עבד על המידות, וכך אנו באים לחג השבועות ויכולים לקלוט את ההשפעות הרוחניות שמוענקות בו
מרדכי ליפמן
עוד מטרה בפני המארגנים: יצירת נראטיב לאומי נוסף, הפעם אנטי ישראלי ולימים גם אנטי יהודי, שיסביר את הגל הגדול של הנמלטים מהישובים הערביים, שננטשו בהמוניהם, כאילו גורשו בפועל על-ידי ישראל הרשעה
שמעון זיו
אתה מגשש את דרכך, מתחיל לנגן על הלוח כאילו הוא פסנתר, כי מרבית הלוחות אינם מאירים את הלוח ובודאי לא את המספרים
ציפי לידר
בשולי הכותרות: טקסים מיוחדים    אמון הציבור בבית המשפט העליון    צרפת מדינת (צ)חוק?    מדד הכסף    ולקינוח פסוקו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il