X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
האימפריה הערבית-מוסלמית שבריטניה עמלה להקים במזה"ת על חשבון היהודים תוקעת יתד דווקא בלונדון
▪  ▪  ▪
שיטות של ערבים [צילום: AP/Amr Nabil]
שנאת ישראל
עד שייבחר ראש ממשלה מוסלמי, האישיות המנהלית הבכירה ביותר בבריטניה היא ראש עיריית לונדון שהוא מוסלמי שכל חייו הפוליטיים נבנו על האיסלאם. ואין איסלאם בבריטניה ללא שנאת ישראל.

החדשות הטובות ביותר של החודש האחרון הן שלונדון הייתה רשמית ללונדוניסטן. 1.3 מיליון בוחרים, שהם בערך מספר המוסלמים המתגוררים בלונדון, בחרו במוסלמי ממוצא פקיסטני להיות ראש העיר. עוד לא יבשה הדיו על כתב המינוי, וראש העיר החדש סאדיק חאן החל במסע להכנעת העיר לסדר היום האיסלאמי וקבע כי דונלד טראמפ, המתמודד על נשיאות ארצות-הברית, הוא אישיות בלתי רצוייה בעיר הכתר של אלביון הבוגדנית.
בוגדנית כיוון שאלביון, היא בריטניה, החתומה על מסמך המחייב אותה לסייע להקמת בית לאומי לעם היהודי בארץ ישראל, בגדה בו תוך זמן קצר. גם לאחר שהתבררו ממדי השואה, הגבירה אלביון את עוצמת בגידתה, לטובת שיקולים של שימור האימפריה שתש כוחה, גם אם יביא הדבר לרצח שארית-הפליטה של היהודים שהגיעו לארץ ישראל מאגן הים התיכון. את מלחמתה ביהודים שסייעו לה לנצח שתי מלחמות, ניהלה אלביון בשני מישורים, המישור הדיפלומטי הגלוי שבו התנגדה נמרצות לסיום המנדט שבו בגדה, ובמישור הביון החשאי שבו פעלו שליחיה כדי לחסל פיזית את שארית הפליטה תוך שימוש בערבים כיד מבצעת.
הבריגדיר (תת-אלוף) אילטיד קלייטון היה ציר עיקרי בפעולותיה החשאיות של בריטניה לחסל את הבית הלאומי היהודי. במאמר של העיתון הלבנוני "היום" מפברואר 1948 שהסתמך על גילויים של שירות הביון הצרפתי, סופר שקלייטון, הנציג הבכיר של הביון הבריטי בקהיר, פועל למען חלוקה אחרת מזו של האו"ם, המבוססת על פלישה של לבנון מצפון שתיקח את הגליל המערבי, סוריה שתיקח את הגליל המזרחי, מצרים תיקח את הדרום, וכל השאר ייבלע אצל המלך עבדאללה מעבר הירדן. זאת, כחלק מברית הגנה בראשות בריטניה על כל האזור מעירק ומערבה. המוטיב העיקרי לשיתוף פעולה של כל הגורמים הוא "פלשתין", או יותר נכון הבית היהודי הקורם שם עור וגידים תוך כדי הנסיגה הבריטית. זרוע הביצוע של מדיניות זו היא הליגה הערבית שהיא למעשה יציר כפיו להתפאר של אותו בריגדיר קלייטון.
קלייטון, אחיו הצעיר של ראש מערך הביון של הגנרל אלנבי, עומד במרכזה של רשת מסועפת של ביון בריטי ששמה לה למטרה לפרק את הסכמי סייקס-פיקו שנתנו לצרפת דריסת רגל במזרח התיכון, ולבטל את התחייבותה של בריטניה שהתבטאה בהצהרת בלפור לסייע לבניין הבית הלאומי היהודי. הם קיוו שתוצאות המלחמה העולמית השנייה ישקפו את מטרותיהם. כדי להשיג את המטרות, לא בחלו בדיווחים מגמתיים שהטעו את ההנהגה הבריטית הנבחרת, שאיבדה עניין בקולוניאליזם בשל התרוששותה של אלביון במלחמה. קלייטון היה חבר באגודה האנגלית-ערבית, וראה במלחמתו בציונות את ייעודו העיקרי. הגיבוי של הרשת בבריטניה היו
בכירי ממשל קולוניאלי בארצות ערב, ראשי כמורה אנגליקנית, חברי פרלמנט ואקדמיה עילית. 11 ארגונים התומכים הערבים ומתנגדים לציונות פעלו רק בלונדון בין 1945 ל-1948. ה"מועצה למען העניין הערבי" כללה למעשה את כל הבכירים לענייני המזרח התיכון במשרד החוץ, באקדמיה והתקשורת הבריטיים. בראש ה"מרכז למידע מפלשתינה" עמד מיודענו המופתי אמין אלחוסייני. ג'ורג' מנסור, סייען של המופתי שעבר להתגורר בלונדון, היה כה נחרץ באחד המפגשים, שאחד משומעיו אמר כי "יש ללמוד מן השיטות של הערבים להשמיד את היהודים ולאמץ אותן גם בבריטניה". מתיו לונגהרסט קיווה ב-1946 כי "היהודים שלא יגיעו לפלשתינה לא יגיעו גם ללונדון, בשל החשש בפגיעה בטוהר הגזע האנגלי". גם ההשוואות מצד העילית האנגלית של הציונות לנאצים (תחום מחייה, אדמת מולדת) החלו עוד באמצע המלחמה, והתגברו מאוד לאחריה. "מבטי השנאה, שירי מולדת, הגאווה והביטחון העצמי זהים לאלו של גרמניה של היטלר", קטרג הלורד רובין מוהם.
כשהוא זוכה לגיבוי מבירת האימפריה, כשהוא מוכר ככוח המניע העיקרי שלה במזרח התיכון, סיכם קלייטון עם ראש ממשלת לבנון אלסולח שבריטניה הנסוגה ממישור החוף הצפוני תמסור אותו לידי כוחותיו של פאוזי אלקאוקג'י, על-אף ואולי מפני שקאוקג'י היה קצין נאצי לכל דבר ועניין. 20 אלף לוחמים ל"צבא ההצלה" של קאוקג'י גויסו בסוריה בתמיכה ובעידוד של הבריטים. קלייטון השתמש בקשריו הטובים בקרב הערבים ובקרב ה"ערביסטים" של משרד החוץ הבריטי כדי לשכנע את ארצות-הברית לסגת מתמיכתה בתוכנית החלוקה. הוא ראה במזרח התיכון אזור איחוד שבו היהודים הם גורם שאי-אפשר לסמוך עליו וקשה עוד יותר לתמרן אותו. עבדאללה שיחק דו-צדדי כשמצד אחד ניהל משא-ומתן עם מנהיגות היישוב, ומצד שני - ם הבריגדיר קלייטון. דוד בן-גוריון היה מודאג ביותר מפעילותו התזזיתית של קלייטון והורה לערוך מעקב אחריו שכלל תפיסת מסמכים שהוזזו מביירות לחיפה לצורך השבתם לבריטניה. קלייטון תפעל את עבד אלרחמאן אלעזאם, נשיא הליגה הערבית, שהיה למעשה סוכן בריטי, כדי לקדם את מיזם המדינה ההאשמית הגדולה שתכלול את סוריה, לבנון, עבר הירדן וכמובן פלשתין תחת כנפיה של האימפריה הבריטית מול האיום הסובייטי. הפעילות נמשכה למרות רצונו העז של הנציב העליון קנינגהאם לסיים את המנדט. אפילו שארל דה-גול ידע על כוונות הביון הבריטי ופעל ביחד עם המוסדות הציוניים לסכלה.

מלחמת אזרחים - החלופה האופטימית
בבריטניה יש בין 3 ל-5 מיליון מוסלמים המגדילים בכל יום את תחומם, דאר-אלאיסלאם, על חשבון האנגלים מי שחשש מדילול הגזע האנגלי בהמון יהודי, מקבל עכשיו את ההמון המוסלמי
▪  ▪  ▪

הפעולות לסיכול המדינה היהודית התגבשו למנגנון של הליגה הערבית שהוקמה בחסות הביון הבריטי ב-1945 בהנהגתו של קלייטון, שמונה ב-1946 לנציג בריטניה בליגה. כדי לאחד את מוקדי הכוח הערביים ולמתן את מוקדי החיכוך עם הסלפיים ו"האחים המוסלמים", קידמו קלייטון ואלעזאם את נושא הפלשתיני כעמוד התווך של הסכמה. למעשה, הסכסוך היהודי-ערבי הועצם כדי להשיג מטרות אימפריאליות, כפי שעשו הנאצים שהציגו את שנאת היהודים כגורם המאחד ביניהם ובין המוסלמים. וכך איים אלעזאם, הסוכן הבריטי לכל דבר ועניין, בעיתון הקהירי "אח'באר אליום" באוקטובר 1947: "הקמת מדינה יהודית תביא למלחמת השמדה וטבח המונים שעוד ידובר בהם כמו הטבח המונגולי והצלבני".
70 שנה לאחר מכן, והעורבים חוזרים הביתה לנקר סופית את גופתה המחוררת של האימפריה. בבריטניה יש בין 3 ל-5 מיליון מוסלמים המגדילים בכל יום את תחומם, דאר-אלאיסלאם, על חשבון האנגלים. מי שחשש מדילול הגזע האנגלי בהמון יהודי, מקבל עכשיו את ההמון המוסלמי. חייל אנגלי נרצח בלב הבירה הבריטית וראשו נערף, ואין פוצה פה ומצפצף. עשרות אלפי (מאיפה המספר הזה?) נערות אנגליות נאנסות והופכות לשפחות מין בשירות כנופיות מוסלמיות - בשיתוף פעולה עם הממסד החושש מתווית האיסלאמופוביה. קבוצות פאר בכדורגל אינן מסוגלות להתקיים ללא הכסף המוסלמי, וקוראות לאצטדיונים שלהם על שם
האמירויות הערביות. רק אחד משלושה מוסלמים בבריטניה יודיע למשטרה על קשר לביצוע מעשה טרור. חלקם הגדול תומך בהכפפת בריטניה להלכה המוסלמית. עד ליום שבו ייבחר ראש ממשלה מוסלמי, האישיות המנהלית הבכירה ביותר בבריטניה היא ראש עיריית לונדון שהוא מוסלמי. ולא סתם מוסלמי, כי אם מוסלמי פוליטי שכל חייו הפוליטיים נבנו על האיסלאם. ואין איסלאם בבריטניה ללא שנאת ישראל.
הבסיס האלקטורלי של סאדיק חאן הוא במחוז טוטינג, שם משמש בקודש האימאם סולימאן גאני. גאני הקשור לארגון המוסלמי חזבּ-א-תחריר, המקדם את המדינה האיסלאמית באלביון, פעל לטובת רוצחים איסלאמים מורשעים, ונגד כל ניסיון של הממסד לזהות מוקדי טרור בקרב המוסלמים. סאדיק וגאני היו על אותה במה תשע פעמים. חאן עצמו היה עורך דינו של לואיס פרחאן - שונא היהודים משיקגו שכינה את היהודים "מוצצי-דם" - כשהלה ניסה להשיג ויזה לביקור בבריטניה. סאדיק היה היועץ המשפטי של נציגות "האחים המוסלמים" בבריטניה והגן על האימאם יוסוף אלקרדאווי, האב הרוחני של חמאס. ב-2008 נשא חאן דברים בפני ה"כינוס לשלום ואחדות עולמית" עוד כיסוי ל"אחים המוסלמים", שבו הונף הדגל השחור של האיסלאם. את המוסלמים המתונים כינה "הדוד טום" - כינוי גנאי לשחורים המשתחווים ללבנים. וכמובן הוא תומך נלהב בחרם המוצרים נגד ישראל. הוא תמך בברונית ווארסי שהתפטרה ממשלת קאמרון על-רקע העדר ביקורת על ישראל בנוגע למלחמה בעזה. פול ווסטון, אחד מן המתריעים בשער מפני הפלישה האיסלאמית, כבר אינו מופתע. לדבריו, הבריטים הם מיעוט דמוגרפי הולך ומתכווץ בלונדון, בעוד שמוסלמים מפקיסטן ובנגלה-דש הם אוכלוסייה גדלה במהירות. בעוד שני עשורים תזכה בריטניה בראש הממשלה המוסלמי הראשון שלה וניתן להניח שהוא יבוא מאותו גזע רעיוני כמו סאדיק חאן. לא ניתן להתווכח עם הדמוגרפיה ולכן העתיד האמיתי של בריטניה הוא מוסלמי.
אלביון הבוגדנית, שבחרה לאמץ אל ליבה את האיסלאם ולדחות עד את היהודים ואף לסייע בחיסולם, באה על עונשה. כי החלופה היחידה לעתיד של פול ווסטון היא מלחמת אזרחים עקובה מדם בסגנון סוריה-לבנון-עירק - חלומו האימפריאליסטי של אילטיד קלייטון.

לאתר מגזין מראה
הכותב הוא רופא ילדים, תושב הנגב, פובליציסט ומחבר הספר "Joe's trial" ו-"The Witches of West Bend וThe Witches of West Bend ו- -Yuval-Jerusalem-over-[קישור]
תאריך:  22/05/2016   |   עודכן:  22/05/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הנקמה באלביון הבוגדנית
תגובות  [ 9 ] מוצגות  [ 9 ]  כתוב תגובה 
1
כתבה מאלפת
אוונגארד  |  22/05/16 17:15
2
לפחות אתה לא מסתיר את פרצופך
אלטע קאקער  |  22/05/16 19:30
 
- כפי שאתה מכנה את עצמך כן אתה
עמעד  |  23/05/16 07:26
3
לפחות אתה לא מסתיר את פרצופך
אלטע קאקער  |  22/05/16 19:30
4
הסופרת היהודיה גואן פיטרס
אנגליה תמיד בגדה  |  22/05/16 20:50
5
צדק פואטי או מידה כנגד מידה
וינטר הניה  |  22/05/16 21:14
6
תודה לד"ר ברנדשטטר
אליעם  |  23/05/16 07:34
 
- הכל כתוב
דר יובל   |  25/05/16 09:31
 
- האם טדי קולק היה מרגל בריטי? ל"ת
ושמו "סקורפיון"?  |  31/05/16 03:00
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יצחק מאיר
הבוטות הלכה גשר אחד רחוק מדי. כל גאוניה יידעו עוד מעט כי מעריציהם היו שבויים בחוסר האונים שהם גזרו על עצמם, אבל למן הרגע שהגשר היה לגשר אחד רחוק מדי, הם לא יחצו אותו עמהם, הם יעמדו, יפנו כה וכה, ויאמרו 'את אחי אני מבקש', ימין ושמאל, וכלל ישראל
יהודה שלם
האלוף גולן הוזמן לטקס זה כמי שעומד על המשמר בכדי למנוע את חזרתם של מראות השואה. לא כל כך ברור האם העניין הזה, שהיה מובן לאלו שהזמינו אותו, נמצא על לוח לבו. והאם הוא עדיין מבחין בין אויב לאוהב כמו בימים שהיה מח"ט הנח"ל
יהושע ייבין
יהודים בעונת בין-הפרעות (נכתב ב-1926)    הפנים, פני אדם שלווים ואדישים, פתאום השתרבבו והיו לזרוביות של חיות; הידיים מתרוצצות, בעיניים האדומות אותה השלהבת הזרה שבעיני כלבי-ציד, בהריחם ארנבת בסבך היער
יצחק מאיר
אין בן-חורין מי שעול התלות באחר כובלת את ידיו ואת רגליו ואת ליבו ואת מוחו    גם אין בן-חורין מי שכובל את זולתו
רון בריימן
הפחדה והסתה מבית מדרשו של השמאל ושל מנהיגו התורן הרצוג: מסע ההלוויות, שורת הארונות. זהו הנשק של המחנה שהמיט על ישראל את מלחמת אוסלו ושואף להביא עליה גם "שלום" חזירי וגזעני
רשימות נוספות
אפילו לא תמורת נזיד עדשים  /  דפנה נתניהו
דמוקרטיה של שבטים   /  מרדכי קידר
"ידידתנו ובעלת בריתנו" - ארצות-הברית  /  מוטי היינריך
תרבות הגנרל המקסיקני קסטנייטס  /  איציק סיבוש
המנהיגות שיש להרהר על טיבה  /  דן ארידור
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il