X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
עפ"י הערכה יצאו השנה 35 אלף ישראלים לחופשות סקי גידול של 8% מהשנה שעברה קבוצת הגיל העיקרית היא בני 30-45 היעד החדש לסקי - טורקיה וקפריסין
▪  ▪  ▪

35 אלף ישראלים צפויים לצאת השנה לחופשת סקי. מדובר בגידול של 8% לעומת השנה שעברה. כך מעריך סמנכ"ל שיווק ומכירות ב'אופיר טורס', יהודה שעפרני.
לדברי זעפרני, המגמה השנה היא ש"מעל 50 אחוזים יטוסו לקלאבים, כשהמובילים שבהם הם קלאב 'ואל טור' באיטליה וקלאב מד בצרפת". כן, ניכרת התחזקות במגמת הסנו בורד, לצד יעדים זולים יותר בבולגריה, צ'כיה ורומניה, המוצעים לגולשים מתחילים ובינוניים.
גם סמנכ"ל חברת 'לב מדיה', המארגנת את יריד הסקי השנתי, מעריך כי תיירות החורף תתפוס השנה תאוצה. "בשל הפגיעה בתיירות הקיץ, נראה שהשנה תיירות החורף תתפוס, יותר מתמיד, את הבמה המרכזית. הצפי הוא שתהיה עלייה של לפחות 5% בהזמנות חופשות סקי – בשל העובדה שרבים נאלצו לבטל את חופשת הקיץ המסורתית שלהם, או מלכתחילה ויתרו עליה בגלל המצב הביטחוני", מעריך עוזי לוי.
לדברי עוזי לוי, חופשות סקי הן כבר מזמן לא פינוק של עשירים בלבד, אלא טיול מסוג אחר המבוקש בחודשי החורף: "אם בעבר חופשות סקי היו מזוהות עם בעלי יכולת כלכלית וחובבי הספורט המושלג, הרי שכיום הן נחלת כולם - כאלה המעוניינים ללמוד לראשונה את אמנות הגלישה, קבוצות שמתארגנות יחד ונוסעות לחוות חוויה מיוחדת הכוללת לימוד ראשוני לצד חופשה מושלגת, ומשפחות עם ילדים שנוסעות לחופשה משפחתית וחורפית".
גם מנהל מחלקת סקי ב'ישראייר', אלי קלינגר, ציין כי חל שינוי בקהל היעד של חופשות הסקי: "אם בעבר ניכר אחוז גבוה של גברים היוצאים לגלוש, הרי שלאחרונה יותר ויותר נשים מצטרפות לחופשות הסקי. קבוצת הגיל העיקרית היא בני 30-45 היוצאים בחבורות או בזוגות שמצבם הכלכלי בינוני ובינוני-פלוס. ילדים מצטרפים לטיולי סקי משפחתיים בעיקר בחופשות חנוכה ופורים, והשנה נראה שגם בפסח – שיתקיים מוקדם".
מנהל מחלקת תיירות חורף (סקי) בחברת 'דרך החופש', בני לוי, מציין יעדים חדשים בתיירות הסקי. "יעד חדש בתחום חופשות הסקי הוא טורקיה, המציעה אתרי סקי לקהל מתחיל ובינוני ולזמנים קצרים יותר: סופי שבוע או שלושה לילות. גם קפריסין מצטרפת למפת אתרי הסקי האירופאים, אולם מיועדת בעיקר לחובבי השלג, פחות לחובבי הגלישה המקצוענים", ציין לוי.
לדבריו, ניתן 'לתפור' חבילות קלאב מד באתרי הסקי השונים באירופה, בהתאם לנתונים אישיים של כל אדם ואדם: היכולת הכלכלית, כמות הימים ומטרת הנופש.

תאריך:  04/10/2006   |   עודכן:  04/10/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
יותר ישראלים יוצאים לחופשות סקי
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
אתרי סקי מהטובים בעולם בגרוזיה
גיורגי  |  5/10/06 07:46
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלית יצחק
ממשרד התחבורה נמסר, כי החל מהיום יחוייבו כלי רכב דיזל מעל 3.5 טון המיובאים לישראל לעמוד בתקני זיהום אוויר מחמירים של יורו 4
ניר יהב, רונן ליבוביץ
מדבריו: מדינה שמוותרת על אדמה - מתאבדת    דובר צה"ל: "לא ראוי שקצין הנמצא בחופשת פרישה ומקבל משכורת מצה"ל יטיח ביקורת כלפי הדרג המדיני"
מתן פריידין
לשכת עורכי הדין מתנגדת להוספת תזכיר חוק ההוצאה לפועל להצעת חוק ההסדרים    במסגרת תזכיר החוק מוצע בין היתר להוסיף מסלול גבייה מקוצר עד 50 אלף שקלים    החוק החדש יידון היום בוועדת שרים לענייני חקיקה
אלעזר לוין
תלווה לחברה 37.3 מיליון דולר, הניתנים להמרה עד 2016 במניות החברה    ויטניה - בבעלות פרופר, גיתם, חממי ו-SGS
מחלקה ראשונה
אלעד דוב'זינסקי התמנה לסמנכ"ל בכיר לפיתוח עסקי    במסגרת תפקידו יקדם דובז'ינסקי את עסקי הקבוצה בארץ ובחו"ל, לרבות מיזוגים ורכישות, פיתוח תחומים חדשים, פעילות השיווק וכן מכירות בינלאומיות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il