כ- 40,000 ישראלים עומדים לצאת לחופשות סקי באתרי הסקי ברחבי העולם (לא כולל את הגולשים באתר החרמון). מדובר בגידול של כ-30% לעומת שנים קודמות. כך על-פי הערכות חברת 'לב מדיה', מארגנת יריד הסקי השנתי זו השנה הרביעית ברציפות.
להערכת החברה, תיירות הסקי הישראלית מגלגלת מחזור של כ- 40 מיליון דולר בשנה - סכום הכולל את הטיסות והשהייה במועדונים ובאתרי הסקי השונים וכן את הוצאות הציוד והביגוד.
לדברי עוזי לוי, סמנכ"ל חברת 'לב מדיה': "אם בעבר חופשות סקי היו מזוהות עם בעלי יכולת כלכלית וחובבי הספורט המושלג, הרי שכיום הן נחלת כולם - כאלה המעוניינים ללמוד לראשונה את אמנות הגלישה, דרך קבוצות שמתארגנות יחד ונוסעות לחוות חוויה מיוחדת, הכוללת לימוד ראשוני לצד חופשה מושלגת, ועד משפחות עם ילדים שנוסעות לחופשה משפחתית וחורפית.
עוד הוסיף לוי: "יעדי מזרח אירופה שתפסו תאוצה השנה והפכו לפופולריים בקרב הישראלים, בעיקר בשל המחירים הזולים שהם מציעים, הם אוקראינה, סלובקיה, צ'כיה ופולין".
סמנכ"ל השיווק של חברת "אופיר טורס", יהודה זפרני, ציין כי מדי שנה, החל מתקופת החגים נרשמים מאות ישראלים לסקי. ההרשמות המסיביות מתבצעות בין תקופת החגים לסוף נובמבר.
לדבריו, השנה תהיה עלייה של כ- 7% בהזמנות לסקי, וזאת בעקבות גידול טבעי של פלח שוק שמתעורר ויותר צעירים שטסים לחופשות סקי. יותר ישראלים יצאו השנה לסקי, בעקבות אולימפיאדת החורף שמנעה מרבים מהם לצאת ולגלוש, מחירים נוחים לחבילות סקי (אין עלייה במחירי החבילות) וירידת שער הדולר והאירו.