X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הבעיה שלנו עם קלות הדעת והסלחנות השיפוטית יורדת גם למערכת הענישה שהפכה משום מה ל"מערכת שיקום" ובמקום לדאוג לכך שהנענשים אכן יסבלו בכלא ויפחדו לחזור אליו, הם שולחים את הפושעים הללו ל"חוגי כלא חברתיים"
▪  ▪  ▪
[צילום: פלאש 90]

אני לא היחידי בארץ שהתריע שרגימה באבנים ע"י "נוער" פלשתיני כמוה כפתיחה באש! אבן יכולה להרוג וכבר ראינו לא מעט מקרי מוות ופציעות חמורות ונכות כתוצאה מיידוי אבנים ע"י פלשתינים- -ואין זה משנה מהו גיל המיידים. לכשעצמי, אם הייתי נתקל במידי אבנים, עלי ועל משפחתי, ללא מחשבה שניה, או ברור גיל המיידים - אם היה בידי נשק הייתי יורה במיידים בכוונה לפגוע בהם, וזה בידיעה ברורה שפרקליטות רפוסה ובית משפט צדקני יטפל בי בחומרה ולא במידי האבנים.
ומדוע אני מעלה נושא זה כי קראתי בעיתון ש-3 שופטים בבית המשפט העליון בירושלים החליט להקל בעונשם של 7 נערים (בני 13 - 17) שיידו אבנים, ולהפחית בעונשם כי: "הם קטינים וצריך לשמור על האיזונים הנדרשים" (כה אמר בית המשפט..). אבל, האם שקל בית המשפט את הנזק שהם גרמו? את הפציעות שהם אחראים להם עד שנתפסו? ואת עלות הפעולה מאומצת של השב"כ והמשטרה לתפסם?, לבטח לא, כי זה לא עיסוקו של ה"עליון" - זה נעשה בבית המשפט המחוזי, שם נשפטו ושם נגזר עונשם...אז מדוע ב"עליון" מחליט להפחית בעונשם? קראו וראו מה אומר השופט העליון אורי שהם בהחלטה להקלות: "יש לקוות שהנאשמים שעברם נקי, וכל חייהם עוד לפניהם, ינהגו כראוי בתקופת מאסרם ובסופו וישובו לדרך חיים נורמטיבית.."
איפה חיים השופטים הללו שלנו? האם הם אינם מבינים ש"דרך חיים נורמטיבית" אצל הפלשתינים זו אלימות ורצח כלפי יהודים בכלל וישראלים בפרט? האם הם לא מכירים את מערכת החינוך הפרופוגנדיסטית ביהודה ושומרון השולחת ילדים אלו לחבלות ולזריקת אבנים ובקבוקי תבערה? ועל איזה עבר נקי הם מדברים? מה הם יודעים מה נערים אלו כבר עשו בעבר?
הבעיה שלנו עם קלות הדעת והסלחנות השיפוטית יורדת גם למערכת הענישה שהפכה משום מה ל"מערכת שיקום" ובמקום לדאוג לכך שהנענשים אכן יסבלו בכלא ויפחדו לחזור אליו, הם שולחים את הפושעים הללו ל"חוגי כלא חברתיים", שם הם נהנים ממזון טוב, מלימוד אקדמאי, מטלוויזיה, עיתונים וספרים + ביקורי משפחות תכופים ועורכי דין המגניבים להם טלפונים סלולריים לבקרים.. הם יצאו בתום מאסרם כגיבורי המשפחה והרחוב, כגיבורי האיסלאם והטרור הפלשתיני וימשיכו לנסות ולפגוע בנו, בידיעה ברורה שיש בירושלים שופטים שיקלו עליהם, וימצאו בבתי הסוהר בישראל חברים לפשע, וטלוויזיות ולימודים ושכר חודשי להם ולמשפחותיהם ע"י כנופיית אבו מאזן המושחת.

תאריך:  01/09/2016   |   עודכן:  01/09/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אורי שהם / Uri Shoham
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הקלות בעונש למיידי אבנים
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
זה אותו בית משפט מקל
עמאל  |  1/09/16 12:52
2
האלוף מאיר זורע:"כבר בראשית הא
קורןנאוה טבריה  |  3/09/16 16:09
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שמעון זיו
נכון, תמיד יש מקום לשיפורים גם בשיטות העבודה גם בתגמולי בתי החולים, אבל מפה ועד לקריסה הדרך ארוכה אז כמו שאומר נחמיה שטרסלר - שלא יעבדו עליכם
יוני בן-מנחם
תנועת חמאס חוששת שפיוס פנימי בתוך תנועת פתח מסכן את סיכוייה לנצח בבחירות המקומיות. תנועת חמאס טוענת כי ישראל והרש"פ מנסות למנוע את ניצחונה בבחירות
אריאל י. לוין
בעוד מדרום לחברון פעלה תחנת רדיו שהסיתה נגד ישראל, בעירק התפרסמו בשנה האחרונה מספר מאמרים היוצאים נגד הפלשתינים
ד"ר אבי ברוכמן
השר והמפכ"ל אינם מחוברים למהות ולייעוד של ארגון המשטרה    תהליכי שינוי אינם מובלים על-ידי פסיכולוגים אלא על-ידי מפקדים. כל דבר אחר הוא מצג שווא, של שינוי לכאורה
אליקים העצני
לא נותר אלא לשאול את יפי הנפש, כאן ובעולם: נפשכם יוצאת למען הפלשתינים משוללי העצמאות, כביכול - שבניגוד לכורדים שפה לאומית נפרדת אין להם והיסטוריה אין להם, וכל כולם חיקוי ופיקציה. מדוע מאבקו ההרואי וסבלו קורע הלב של עם אציל ואוהב ישראל ככורדים משאירים אתכם אדישים?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il