X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
ולם עד היכן אפשר למתוח את חבל חופש הדיבור, האם השתלחות חסרת רסן באדם כלשהו על אחת כמה וכמה ראש ממשלה הינה לגטימית, או שמא צריך לשים סוף לעלילות כאלה
▪  ▪  ▪
נתניהו. השתלחות חסרת רסן [צילום: יצחק הררי, דוברות הכנסת]

חבר שלח לי מייל ובו מייל שקיבל מעורך דין דוד לוי. במייל הזה מפרט אותו עורך דין האשמות חמורות ביותר כנגד ראש הממשלה, והוא מכנה אותו ראש כנופיית פושעים. הוא גם קושר את זה לדברים שהפריח לאחרונה אהוד ברק, אותו אהוד ברק שאולמרט האשים אותו בקבלת שוחד מעסקות נשק.
בתחילת המייל הוא מצטט את וולטר האומר "איני מסכים לשום מילה שלך אבל עד נשימתי האחרונה אלחם על זכותך לאמר דבריך", אולם עד היכן אפשר למתוח את חבל חופש הדיבור, האם השתלחות חסרת רסן באדם כלשהו על אחת כמה וכמה ראש ממשלה הינה לגטימית, או שמא צריך לשים סוף לעלילות כאלה. וולטר מדבר על זכות התשובה כאשר נמצאים בחילוקי דעות ולא על זכות ההשמצה.
העורך דין הנ"ל מפרט מספר פשעים שבוצעו על-ידי ביבי במשותף עם אדם בשם קוקו שבעזרתו גבה כספים עבור מתן אישורי שהייה בארץ לכל מיני אנשים שאינם מורשים תמורת שוחד,לצורך הפקדת הכסף במקלטי מס גויס לא אחר מאשר יאיר נתניהו שבמזוודתו העביר כל פעם מיליון דולר לחול.לכל אורך הכתבה הוא אפילו לא מציין ל"כאורה" אלא כותב בביטחון גמור שאלה העובדות.
כסף תמורת אישורים
הכיצד זה קורה שמיליון דולר נוסעים בתיק בלי שזה מתגלה לא בארץ ואף לא בארץ היעד, לא פעם אחת אלא פעם אחרי פעם.הזרמת דלק לרשות עם חשבונות פיקטיבים שכאשר התגלו רשות המיסים הלבינה אותן, הגדר שכביכול נועדה למנוע פיגועים למעשה באה להכביד על שבחים שיבואו וישלמו כסף תמורת אישורים לשהייה בארץ.
והתאורים המזויעים הללו ממלאים עמודים שלמים ולהשלמת התמונה מוסיף אותו עורך דין את צהל לתמונה, כאשר מאות קציני צהל אנשי קבע מואשמים על ידו בקבלת שוחד ובסיוע למעשיו המפוקפקים של ראש הממשלה.
ואם זה לא די אז גם ראשי רשות המיסים ואיתן רוב בראשם מואשמים בכך, וצמרת המשטרה שבגלל זה אמר רוני אלשיך כי הוא מתכוון להחליף אותה, בקיצור אין אחד שיוצא נקי תחת עטו של המעליל.
והגיע הזמן לשים לכך סוף אם אכן יש בידי עורך הדין הצלבה ממקורות שונים וזאת אמת הוא צריך לגשת למשטרה ולמסור את כל הידוע לו ולהגיש תלונה רשמית, אחרת הוא שותף לפשע. בינתיים מסתמן כי היועץ המשפטי לממשלה לא יורה על הפיכת הבדיקה של נתניהו לחקירה אלא יסגור את התיק שטרם נפתח.
מאידך דין אנשים כאלה המוסרים מידע מטעה וכל כוונתם להכפיש אישי ציבור הוא דין כמו לכל עברין, צריך להעמיד אותו לדין ובמקרה זה המדינה צריכה לטפל בכך כי מדובר בראש ממשלה, בקציני צה"ל ובשוטרים ועוד. ולתת להבין כי מעתה יש דין ויש דיין ופגיעה בשמו הטוב של משרת ציבור לא יעבור לסדר היום והעונש צריך להיות כבד יותר ככל שדרגת המושמץ גבוהה יותר.

תאריך:  11/09/2016   |   עודכן:  11/09/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
עלילות דם על ראש הממשלה
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
למה שראש הממשלה לא יתבע
הירונימוס  |  11/09/16 15:39
2
לביבי דברים חשובים יותר לעשו. ל"ת
אבידן  |  11/09/16 16:49
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מאיר יצחק
אלוהי אברהם ניסה את אברהם בלשון בה השתקף חוסר האונים והפחד מפני כוחות השולטים שלטון אקראי בעולם והדורשים את המאמיר במחירים, את הבן האהוב
יורי מור
תנועות ידיים הם חלק בלתי נפרד של כל שפה    האם הישראלים בולטים בהחלפת מסרים בעזרת מחוות, או הפכו בתחום זה לאחד העמים?
רפי לאופרט
עם ישראל אוהב סיבות למסיבות. אצל מי שרגילים להשמיע ולא לשמוע, גם סיבה לכאורה הינה סיבה - וכך, תסבוכת פוליטית-אישית מקומית, הופכת מיד לוויכוח לוהט בשאלת יחסי דת-ומדינה, בשאלת מהותה של מדינה יהודית - מה אמר על כך הרצל ומה אמר ז'בוטינסקי
יהודה קונפורטס
עזיבתו של גון קמני את תפקיד ראש הרשות לניהול הביומטרי מותירה חלל גדול    אחרי עיכובים רבים בפרויקט, לא ברור מי יהיה המנהל הבא ומה יהיו דעותיו    בכל מקרה, הגיע הזמן לקבל החלטה
ציפי לידר
בשולי הכותרות: יש עתיד? לא בדיבורים בונים מדינה    העבודה - אותה מפלגה בשינוי אדרת    המעופפים מכירים?    הכוהנת הגדולה של הזוגיוּת    ולקינוח פסוקו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il