X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מנהלת מו"מ לרכישת מלונות של מאריוט בעלות של 8.6 מיליארד שקל
▪  ▪  ▪

עסקת מלונות ענקית נוספת בבריטניה לדלק נדל"ן של קבוצת דלק, אשר בשליטת יצחק תשובה. החברה הבת, דלק בלרון בינ"ל, מנהלת מו"מ מתקדם יחד עם יגאל אהובי וקרן הנדל"ן האירית קווינלנד, לרכישת 47 בתי מלון של רשת מאריוט בבריטניה. חלקה של דלק נדל"ן בעסקה עומד על 19%-17% ועלות העסקה של בתי המלון היא כ- 8.6 מיליארד שקל (עבור 100% מהעסקה). חלקה הכספי של דלק בעסקה יעמוד על 335-285 מיליון שקל.
בתי המלון הנרכשים כוללים כ-8,450 חדרים וימשיכו להיות מנוהלים על-ידי רשת מריוט למשך 30 שנה לפחות, כאשר קיימת אופציה להארכת תקופת הניהול בעשר שנים נוספות. בתי המלון מניבים הכנסה שנתית צפויה בממוצע של כ-640 מיליון שקל נטו (כ-78 מיליון ליש"ט).
איליק רוז'נסקי, מנכ"ל דלק בינלאומי ודלק נדל"ן, אמר כי: "עסקת מאריוט מצטרפת לעסקה שביצענו בסוף שנת 2005, לרכישת רשת בתי המלון של הילטון בבריטניה. אנו רואים פוטנציאל רב בתיירות בבריטניה לאור כלכלתה החזקה של המדינה, ולאור הציפייה לפריחה מואצת במדינה זו לקראת המשחקים האולימפיים שיתקיימו בלונדון ב- 2012, ובכוונתנו להמשיך ולהשקיע בענף המלונאות באירופה".
כיום מחזיקה דלק נדל"ן בכ-63 מלונות של המותגים המובילים בבריטניה, בהשקעה כוללת של כ-11.8 מיליארד שקל. בסוף 2005 הודיעה דלק על רכישת 18% מבתי המלון של הילטון באנגליה וסקוטלנד, בעלות כוללת של 3.4 מיליארד שקל. גם בעסקה זו היה שותף יגאל אהובי, וכמו כן אלקטרה אפריקה ישראל, ודוראה.
במקביל, הודיעה דלק בלרון, שהנפקתה בלונדון מתוכננת בחודשים הקרובים, על תוצאותיה לרבעון השלישי של השנה. הרווח הנקי של החברה ירד בכ-33% ל-51 מיליון שקל, אם כי הרבעון המקביל של החברה לווה במכירה מאסיווית של נכסים באנגליה, שייצרו לה אז הכנסות של 68 מיליון שקל. יחד עם זאת, גם ה-FFO של החברה - מדד מקובל באירופה של חברות נדל"ן, שמנטרל הכנסות והוצאות חד פעמיות, ובנטרול השפעות פחת והפחתות - ירד בכ-22% ל-23.8 מיליון שקל.
סך הכנסות החברה, שפועלת בעיקר בקנדה, אנגליה וגרמניה, ירדו בכ-16% ל-132.1 מיליון שקל. ההכנסות משכירות פחתו בכ-5% ל-64 מיליון שקל. הוצאות המימון של החברה עלו בכ-10% ל-35 מיליון שקל. בשורה התחתונה, נהנתה החברה גם מהפרשה נמוכה יותר למס של כ-5 מיליון שקל, לעומת 12.6 מיליון שקל ברבעון הקודם.

תאריך:  15/11/2006   |   עודכן:  15/11/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
עסקת מלונות ענקית נוספת בבריטניה לדלק נדל"ן
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מתי טוכפלד
ועדת הכספים לא אישרה קיצוץ של מיליארדים בפיתוח הרכבת בצפון    חבר הוועדה ניסן סלומיאנסקי: "לא מספיק מה שעבר על תושבי הצפון במלחמה, הממשלה ממשיכה לפגוע בהם"    מנתוני משרד השיכון עולה כי בשנת 2006 נרכשו רק 120 דירות בכל אזור הצפון
עידן יוסף
משרד השיכון והממונה על הדתות שוקדים על הצעת ייעול חדשה שתעביר את האחריות לטיפול בתחזוקת המקוואות ומוסדות הדת לחברת עמידר    המדינה אישרה כ- 40 מיליון שקלים לעניין אך הנושא לא טופל עד היום
הדר פרבר
הערוץ החל את שידוריו בשפה האנגלית ממטהו בדוחה שבקטאר    השדרן: "עידן חדש לחדשות הטלוויזיה"
רונן ליבוביץ
ח"כ אריאל הגיש לפני ארבעה חודשים שאילתא לראש הממשלה בסוגיית הטיפול הפסיכולוגי בילדי שדרות    רק אתמול ניתנה התשובה על-ידי השר יעקב אדרי    ח"כ אריאל: "נראה שלראש הממשלה יש עניינים יותר חשובים וילדי שדרות לא בראש מעייניו"
הדר פרבר
בעקבות רעידת אדמה בעוצמה 8.1 נקראו תושבי המקום לאורך החופים המזרחיים להימלט מבתיהם ולעבוד למקומות גבוהים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il