X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אחת לשנה הם יוצאים לכיכר. אלה שמינו עצמם למשגיחי הכשרות הפוליטית בישראל. תחת הכותרת "עצרת זיכרון ליצחק רבין", מתקיים מופע ההסתה המסורתי נגד מחנה הימין. נגד כל מי שאינו חושב כמוהם. אלה שרק אתמול ניסו לסגור את ערוץ 20 ואת ישראל היום, והיום הפכו למגיני הדמוקרטיה. אז למה לא לערוך מופע כזה פעמיים בשנה?
▪  ▪  ▪
עצרת 21 שנים לרצח רבין [צילום: סבסטיאן שיינר/AP]

מחנה השמאל המובס, שעדיין לא התאושש מהלם הבחירות האחרונות לכנסת, היה זקוק למנה הזאת של שנאה מזוקקת. זוהי תרופה בדוקה. היא הרי מלווה אותו ברגעיו הפוליטיים הכי קשים. מונעת ממנו לצלול לתהומות היאוש.
תנו לו מדי שנה שתי עצרות הסתה ושנאה נגד מחנה הימין, תחת הכותרת המתעתעת "עצרת זיכרון לרצח יצחק רבין", ולא עצרת אחת, ואולי יתחיל לחזור לו הצבע ללחיים.
וכי למה לא? תמיד מובטח למארגנים כיסוי תקשורתי מפרגן- פלוס, וגם אם אמצעי התקשורת יתביישו הפעם לחזור ולקנות את שקר ה-400,000, כפי שהתנדבו לעשות ב-1982, אלא ייאלצו להסתפק בניסוח המעורפל (המגויס תמיד למקרי חרום כאלה): "רבבות".
מזל שחלוקת המנדטים לכנסת לא נקבעת במערכות העתונים ואולפני הטלוויזיה - מעוזי הדמוקרטיה וה"עיתונות החופשית" הידועים. אילו היה נוהג ליברלי זה תקף בשנת 1977, היה חיים יבין חוסך מעצמו את הסבל הנורא שאחז בו כשנאלץ לבשר לאומה על ה"מהפך", ומנחם בגין לא היה נבחר מעולם לראשות הממשלה.
עצרת זיכרון ליצחק רבין ז"ל, היא תמיד הזדמנות מצויינת לדוברי השמאל לשלוף מן הבוידעם הטחוב את אותן סיסמאות ישנות-נושנות, מה שהופך את האירוע לפסטיבל שנתי של דמגוגיה שמאלנית, שאתר החדשות הדיגיטלי ynet, והבטאון הפלשתיני בשפה העברית, הארץ, ידאגו לצטט כמעט מילה במילה.
בהמשך יגיע גם תורו של הממונה על תיק הציניות והצביעות, זה שיתהה במאמר נוגע ללב, מדוע "רק" מפלגות השמאל טרחו ובאו לעצרת, "והיכן היו הנאשמים הקבועים בהסתה לרצח?", ישאל בלי למצמץ.
עצרת שכזו גילתה לנו גם את תחיית המתים הפוליטית המופלאה של יו"ר "המחנה הציוני", יצחק הרצוג. "תם פרק ממשלת האחדות" - הכריז המת-החי. רק רגע, האם לא היה זה אותו הרצוג שבעבר הכריז שוב ושוב כי "לא היה שום מו"מ על הקמת ממשלת אחדות". אז כיצד עכשיו תם הפרק-שלא-היה? או שאולי זו בסך-הכל הזדמנות בלתי חוזרת לשפר את מעמדו המידרדר בקרב חברי מפלגתו?
מיותר לציין, שכאשר מתקיים פסטיבל של דמגוגיה שמאלנית, מקומה של ציפי לבני, לא ייפקד. על-רקע גל המעצרים ההמוניים של עתונאים וסגירת ערוצי הטלוויזיה 10 ו-2, השמיעה ציפי לבני את זעקת אלפי העצורים-בלא-משפט, כשציינה שמדובר ב"ישראל שהפכה להיות מדינה שבה אסור לדבר"...
במוצ"ש, נתקפה לפתע הגב' לבני גם געגועים לאהבת ישראל. התפתחות מפתיעה, אם נזכור שמדובר באותה ציפי לבני, שבמהלך מערכת הבחירות האחרונה, כשהתארחה בתוכנית "מצב האומה" (13 בדצמבר 2014), נתנה הדגמה של אהבת ישראל, כשדיברה על "בוז'י ואני, שאנחנו שנינו נוריד את הזבל ביחד".
מנחה התוכנית ליאור שליין הגיב אז רפות "("אני לא חושב שאנחנו בתוכנית יכולים להגיד זאת מבחינה משפטית"), אבל ערוץ 2 שבמסגרתו שודרה התוכנית, לא טרח אפילו להתנצל. הוא הרי ערוץ המקפיד לתפארת על "חופש העיתונות", והסעיף הזה בוודאי אינו מתייחס לראש הממשלה נתניהו.
אחת לשנה הם יוצאים לכיכר. "להגן אל הדמוקרטיה!" אלה שרק תמול-שלשום ניסו לסגור את ערוץ 20 בטלוויזיה ואת היומון ישראל היום. אחת לשנה, אלה שמינו עצמם למשגיחי הכשרות הפוליטית של ישראל, עורכים בכיכר פסטיבל של שנאה מזוקקת לכל מי שאינו חושב כמוהם. אחת לשנה, חוזר מעט הצבע ללחייו הנפולות של מחנה השמאל המובס.
אז למה לא לקיים את המופע הזה - הקרוי בלשון סגי נהור "עצרת זיכרון ליצחק רבין" - פעמיים בשנה? באותה הזדמנות גם אפשר לחלום על "אוסלו 2".

תאריך:  06/11/2016   |   עודכן:  06/11/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
פסטיבל שנתי של שנאה מזוקקת
תגובות  [ 12 ] מוצגות  [ 12 ]  כתוב תגובה 
1
בוזי וציפי על הבמה שתו שמפניה ל"ת
סניל  |  6/11/16 18:25
2
מאמר מצויין ל"ת
מגיב ותיק  |  6/11/16 20:03
3
מאמר מצויין וכל כך נכון
עמעד  |  6/11/16 20:21
4
בוז'י הרצוג
יאיר דקל   |  6/11/16 22:22
5
כל מילה בסלע. ל"ת
כתבה למופת  |  7/11/16 05:48
6
100% נכון! ל"ת
נובל  |  7/11/16 06:07
7
להעביר את ה"עצרת" לפורים
ארי כספי  |  7/11/16 08:09
8
אז על מה ידברו? על השלום?
אהוד פרלסמן  |  7/11/16 10:50
9
100% נכון! ל"ת
נובל  |  7/11/16 14:18
10
סתם שקרים מטופשים
הירונימוס  |  7/11/16 17:39
 
- הירונימוס הוא ערבוש
נובל  |  8/11/16 06:11
 
- חייזר אדום נחת מהחלל
מארק קנופלר  |  8/11/16 12:02
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות פרשת רצח רבין
עידן יוסף
עשרות אלפי בני אדם השתתפו בעצרת שארגנה סיעת המחנה הציוני במלאת 21 שנים לרצח רבין    לבני ופרץ: הרצח היה פוליטי    הרצוג: ההסתה היום היא אותה הסתה כמו לפני הרצח
איציק וולף
העיתונאי שלמה נקדימון פרסם תמלולים של שיחות שניהל עם יצחק רבין בסלון ביתו    על האכזבה שנחל מבן גוריון, על חתירת בן-גוריון באמצעות שמעון פרס מאחורי גב ראש הממשלה ועל זריקת ההרגעה שהרדימה אותו ליותר מיממה ערב מלחמת ששת הימים
ראובן לייב
גם השנים הרבות שחלפו - לא הקהו במאום את הכאב הנורא. הוא יוותר, מן הסתם, גם להבא, וככל הנראה גם יתעצם עוד פי כמה. כדי לעמוד חסינים בפניו - יש, לפחות, להטות שכם כנגד הרוע, לבל שחלילה ישוב להכות
איתן קלינסקי
יש מידה רבה של קלון בעצם העובדה, שאחד מביבי עולם הפשע בישראל הוא בין ידידיו של רחבעם זאבי. אתו ועם סביבתו החברתית של טוביה אושרי התרועע רחבעם זאבי
נאוה קורן
יגאל עמיר מודיע בתדהמה: "זו הייתה מזימה, לא ידעתי שאני הולך להרוג את רבין"    במלאת 21 שנה להירצחו של יצחק רבין הגיע הזמן לשים קץ לעלילת הדם שבזכותה שורד השמאל הישראלי פוליטית
רשימות נוספות
ynet יפצה בכיר לשעבר בשב"כ  /  איתמר לוין
אבישי רביב לא יעיד לטובת הארץ  /  איתמר לוין
"המורים מפחדים לדבר על רצח רבין"  /  מירב ארד
בשתול הזה "הם" כבר טיפלו  /  רון בריימן
מורשת רבין   /  אמציה חן
רבין, אוסלו והאמת  /  מרדכי ניסן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il