X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
בשולי הכותרות: נשות הכותל מחפשות כותרות מכירת החיסול של ביבי בידי העיתונות עצרת פוליטית בחסות ממלכתית? אורי אריאל פושע? ולקינוח פסוקו
▪  ▪  ▪
נתניהו. ביבימניה [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]

המטרה פרובוקציה
האם נשות הכותל רוצות לקדם את המתווה שהוסכם לגביהן ברחבה? לפחות לפי סדרת הפרובוקציות שלהן בכותל, ששיאה היה, איך לא, בריקוד מעורב עם ספר תורה בעזרת הנשים (חילול התורה והכותל המקודשים כאחד), נראֶה שהתשובה היא שלילית. אחרת איך הן יתפסו כותרות ראשיות בעיתונות הישראלית והעולמית, אם לא בעזרת פרובוקציות - ולוּ במחיר הפרת החוק - בשריד בית מקדשנו, האתר הקדוש ביותר לעם ישראל, שאליו נשואות ומייחלות עיני כל היהודים בעולם?
ברור כי ברגע שיהיה הֶסדר, הן יצטרכו לרדת מהבמה התקשורתית בקול דממה דקה, והדבר אינו עולה בקנה אחד עם מטרתן להיות במרכז החדשות ולחולל תהודה ורעש תקשורתיים חסרי תקדים. מה עוד שבדרך זו הן זוכות לגיבוי כספי וציבורי של התנועה הרפורמית, ולא פחות של ארגוני הנשים בארץ ובעולם. המִתווה הוא אפילו לא אמצעי, הוא תירוץ בלבד. לפיכך נכון עשה רב הכותל שהורה למתפללים להימנע מהפגנת מחאה נגדן, כדי לא לשרת את יחסי הציבור שהן כה משוועות להם.
ביבימאניה
עם כל הכבוד דומה כי התקשורת, שאוהבת לשנוא את בני הזוג נתניהו, לוקה בתסמונת 'ביבימאניה' ואשתו. אמרת ביבי, אמרת, בהתנייה פבלואית, אישיות בלתי רצוייה ואף מאוסה במחוזותינו - הטראמפ של ישראל.
דמוקרטיה, המנצלת כוחה לרעה, אינה דמוקרטיה. ותקשורת, העוסקת באובססיביות בבני הזוג, ובעליהום בלתי פוסק נגדם, מועלת בתפקידה ככלב השמירה של הדמוקרטיה.
נראֶה שהפוסל - במומו פוסל. אותם ביטויים שהעיתונאים מאשימים בהם את ביבי, כמי שפועל נגד התקשורת והמשטר הדמוקרטי, "מסע הפחדה והסתה", "שלילת לגיטימציה" וכדומה, הם נכונים באותה מידה רק בהחלפת הכתובת: יחס התקשורת כלפי ביבי. זוהי מכירת חיסול של נתניהו בידי העיתונות, שאינה בוחלת בשום אמצעי כדי להשפיל אותו עד עפר.
אכן, טועה מי שחושב שראש הממשלה פועל מהבטן בתגובותיו המקוממות לכאורה נגד התקשורת. צעדיו כדרכו מחושבים היטב בגיבוי האישה הפסיכולוגית שאיתו. הם מכוּונים לתת נוקאאוט לתקשורת, כדי שאחת ולתמיד תרד מבני הזוג ותניח להם. ובא לציון גואל.
לא למימוּן
ח"כ מיכל בירן מהמחנה הציוני הגישה הצעת חוק שהמדינה תממן עצרת אזכרה המונית לרבין בכיכר המרכזית בתל אביב. מה פתאום? האם לא די בשתי אזכרות ממלכתיות הנערכות לראש הממשלה המנוח בהר הרצל ובכנסת? הרי לא סוד הוא שזה שני עשורים (!) שהעצרת בכיכר רבין היא פוליטית מובהקת.
אז ח"כ בירן, מהמחנה הנכון, שתפס מונופול על זיכרון האיש ככלי ניגוח פוליטי נגד מחנה הימין והדתיים, והושיב אותם לנֶצח על ספסל הנאשמים של המדינה, רוצה לעשות זאת הפעם במימון ממלכתי ובחסותו? כמה סמלי הדבר שבני משפחתו של רבין נעדרו השנה מהעצרת בכיכר. גם להם כנראה נמאס מהניצול הפוליטי הציני שנעשה בזכרו של אביהם, מזילוּת דמותו ומאזכרה שהפכה לפארסה ציבורית.
טרמפ פוליטי
גם אם זו הייתה טעות של שר החקלאות, אורי אריאל, לתת מתנה רחפן מתקדם לעמיתו הרוסי, מכאן ועד לכינויו 'פושע' על-רקע זה, שמצריך דיון הקבינט בנושא, בהובלת ח"כ סתיו שפיר ממחנ"צ, הדרך רחוקה.
לא הגזמת ח"כית נכבדה? נכון זו הזדמנות פז לתפוס כותרת רעשנית. וגם, תודי, כמו בכל דבר (ע"ע רצח רבין) איך לא, לתפוס טרמפ פוליטי על השר הימני הלאומני הזה. אבל האם לא ראוי שלפני כן תפשפשי במחנה שלך, שראשו בוז'י הרצוג נחשד בפרשת העמותות, ובזכות שתיקתו הרועמת יצא בזול, והפרשה לא נחקרה לעומק עד כה. האם 'פושעי' מחניך אינם קודמים?
פסוקו
הפרקליטוּת מציגה דוגמנית צמרת בחקירה - מגדלי רפאלי: בר קוד
הרחפן לא עף: מתנה בהַמְתָּנָה
אמריקה מציגה: טראמפ ז'אמְפְּ
הריקול של התרופה הפופולרית: בֶּקְמולי
מי ימצמִיץ ראשון?
המפקח המטרידן שהתפטר: נחיתת אונס?
חזרו למדפים? -קורנפלקס מוּתנֶה
הריקול ושִברו: שׁוּפַּר סל

תאריך:  16/11/2016   |   עודכן:  16/11/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הטראמפ של ישראל
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
ציפי לידר נגד דמוקרטיה
אחד העם  |  17/11/16 16:43
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ישראל רוזן
לפטר את כל פרשני התקשורת    שימו לב לכמות המרשימה של כתבות תקשורת - הכתובה, המרושתת והמשודרת - בהן המרואיינים הם בעצמם קולגות אנשי תקשור
נאוה קורן
באימא שלך גב' גלאון, ת'פסיקי בזדון להסית נגד ראש הממשלה, כדי להצדיק את קיומך הפוליטי, ולהטיל עליו את האשם לרצח רבין שניתן היה לסכל בנקל -ולא סוכל משום מה
אברהם פכטר
טראמפ הפתיע את כל העולם. מגימיק פוליטי - לנשיא של ארה"ב. הסקרים ניבאו נצחון להילרי קלינטון. הסקרים פעלו במהופך לטובת טראמפ. המצביעים הלבנים, הקיצוניים, אנשי הדרום נהרו בהמוניהם והכריעו התוצאות. טראמפ יפתיע כנשיא
זוהר בן-אשר
הבעיה העיקרית בחוק ההסדרה איננה הזלזול בבית המשפט העליון, זה קורה כל הזמן אצל ממשל נתניהו - אלא עצם מעמדם ומשמעותם של השטחים עליהם השתלטה ישראל ב-1967
אפרים הלפרין
במספר מקומות בחוק ובפסקי דין רבים משתמש בית המשפט בנימוק של "תקנת הציבור", וככל שבית המשפט מתרחק יותר ויותר מן הציבור, מקבל המונח המרכזי והמהותי הזה משמעות יותר מנוכרת, מרוחקת, ואולי אף משמעות מגוחכת של "תקנת הציבור הנאור"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il