X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
השריפה בישוב חלמיש [צילום: דוברות כב"ה מחוז יו"ש]
השנאה התהומית לישראל הציתה את האש ההרסנית
נכון לעכשיו עדיין אין בידי ישראל תשובה מדויקת לשאלה אם המציתים הם מחבלים שהחליטו, במאורגן, להפוך את האש לנשק אסטרטגי חדש נגד ישראל, או שמדובר בטרור של פרחחים יחידים שהחליטו לנצל את מזג האוויר. אך דבר אחד צריך להיות ברור: השנאה התהומית למדינת היהודים ולתושביה היא שהציתה וליבתה את האש המאכלת

הצתה - היא נשקם של הפחדנים המכישים אש לאומנות לוהבת מן המארב ונמלטים אל קיניהם החבויים במעמקי האדמה כדי לחמוק מזעמם המעניש של הנפגעים. אלא שהפעם הם הגדישו המציתים את הסאה. הם הבעירו את חיפה, העיר שאספה אותם אל חיקה כאילו היו בני משפחה, שטיפחה אותם, שפתחה בפניהם את שערי ההשכלה האקדמית במסגרת אוניברסיטת חיפה. אבל הפירומנים הפליליים האלה לא הסתפקו בעיר הכרמל. כמעט כול ישוב יהודי הממוקם בסמוך לישוב ערבי - הוצת וניזוק: זכרון יעקב, עתלית, נטף, חלמיש (ליד אריאל) ועוד.
נכון לעכשיו עדיין אין בידי ישראל תשובה מדויקת לשאלה אם המציתים הם מחבלים שהחליטו, במאורגן, להפוך את האש לנשק אסטרטגי חדש נגד ישראל, או שמדובר בטרור של פרחחים יחידים שהחליטו לנצל את מזג האוויר הלוהט והרוחות המזרחיות העזות כדי לגרום נזקים כבדים. אך דבר אחד צריך להיות ברור: השנאה התהומית למדינת היהודים ולתושביה היא שהציתה וליבתה את האש המאכלת.
איש אינו יודע כיום מהם נזקי ההצתות אך על-פי המידע שהצטבר עד כה מדובר ביותר מאלף בתים שנפגעו קשות מן האש, בדירות שנשרפו כליל, במאות מכוניות פרטיות שהפכו לשלדי מתכת חרוכים, לעצי נוי ירוקים שהפכו לשלדים שחורים. הזוועה השחורה, כמו ים של מודעות אבל, ברורה לכול עין, בעיקר בחיפה. אך בינתיים לא ברור מי יכסה את כול הנזקים: חברות הביטוח או המדינה, וכמה זמן יקר יחלוף עד שיימצא פתרון צודק לגל התביעות הצפוי שסביר להניח כי יגיע למיליארדים.
אין ספק שהמשטרה תעשה כול מאמץ חקירתי כדי לאתר ולעצור את המציתים, אך השאלה העיקרית תהיה מה יהיה העונש שיוטל עליהם בהליך שיפוטי. שרים אחדים כבר העלו רעיון שלפיו יש להרוס את בתיהם של אלה שיורשעו. אך נראה כי פתרון זה לא יתאים לחומרת המעשה ולתוצאותיו ההרסניות. ראוי ששרת המשפטים תבחן את הנושא ותציע פתרון ראוי. יכול להיות שיש צורך להטיל על מערכת השיפוט חובה של ענישה ברף גבוה שיכלול גם הרס בתים וגם מאסר ממושך. זה ועוד: ואם יסתבר כי פושעי האש האלה הם אזרחי ישראל, ראוי לבחון את האופציה של שלילת אזרחות ואולי גם גירוש מן הארץ.
אחרי כול הדברים האלה ראוי מאוד שעירית חיפה תעשה כול מאמץ הסברתי כדי שהשנאה שהבעירה את האש הנוראה לא תפגע ביחסים הטובים בין יהודים לערבים בעיר, יחסים שהפכו לדוגמה לכך שחיים בשלום בין שני העמים, זה לצד זה - אפשריים וטובים.

תאריך:  27/11/2016   |   עודכן:  27/11/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
השנאה התהומית לישראל הציתה את האש ההרסנית
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דוד סנדובסקי
בתוך הדגל, הסמל וההמנון מוגן כבוד "מותגים ערכיים" ממלכתיים אלה    נחוצה הגנה דומה במסגרת תיקון אותו חוק גם על מותגי "הרצל" ו"הציונות"
איתן קלינסקי
היו גם כאלה שלא הסתפקו בתגובה ברשת חברתית כדוגמת נשים ערביות מתנועת נשים דמוקרטיות, ראשי עיריות ומועצות מקומיות בישובים הערביים, שהביעו נכונות לארח בבתים אזרחים שבתיהן נפגעו, וכל עזרה אפשרית
יצחק מאיר
כך הביא לו מותו פיוס גדול אל חייו הסוערים, פיוס עם האלוהים, פיוס עם נתן הנביא, עם בת שבע, אולי עם שלמה, קורת רוח, השלמה, כך היה הוא שבע ימים
בעז שפירא
רבותי, הפנימו נא, זה או אנחנו או הם. ככל שנבין כולנו את האמת הפשוטה הזו כך יקל עלינו לחיות כאן, ככל הנראה על חרבנו ואין מה לעשות בנידון
עו"ד יוסף ויצמן
ניסיון של חברה להתחמק מביצוע תיקון למכונת כביסה לא עלה יפה, ואף הביא לחיובה בתשלום פיצוי לדוגמה בסך 2,000 שקל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il