X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
בשולי הכותרות: די לרצח - איפה הרשויות? המרוויחים והמפסידים בפרשת אזריה מס צודק על הימורים תהילה נגר ז"ל ולקינוח בקטנה
▪  ▪  ▪
פרשה שנויה במחלוקת [צילום: Heidi Levine, Pool via AP]

נרדמו בשמירה
בתוך כל פסטיבל אזריה הוצנעה משום מה ידיעה חדשותית לא פחות חשובה, גם אם לא מתוקשרת ומצטלמת יפה כמו המשפט המדובר, והיא הטרגדיה הכפולה בעכו של אם שרצחה את בנה הקטן והתאבדה.
מוּכר לכם? רק יומיים עברו מהרצח המצמרר בירושלים של ארבע בנות שנרצחו בידי אימן שהתאבדה אחר כך, ושוב חוזר אותו הדפוס של רצח ילדים והתאבדות האם. יש לקוות שזו לא סנונית המבשרת, חלילה, גל רציחות ילדים, כפי שקרה בעבר. השאלה היא, היכן רשויות הרווחה והרשויות הטיפוליות - מדוע אחרי היסטוריה פלילית כה עגומה בנושא, דומה שהן נרדמו בשמירה ולא הפנימו את הלקחים הנדרשים? האם לא הגיעה השעה לשרטט פרופיל מסוּכנות של הורים ובכלל, ולפעול בהתאם - כשבראש ובראשונה אין לשחרר אנשים אלימים וחולי נפש מסוכנים לביתם - ובכך למנוע את הרצח הבא?
לתשומת לב המשטרה ומשרדי הבריאות והרווחה.
האג שמח?
אז מי המרוויח העיקרי בפרשת אלאור אזריה השנוייה במחלוקת? ללא ספק הטרור הערבי ותומכיו הרבים מהרשימה המשותפת ומקרב הציבור הפלשתיני, החוגגים כל הדרך לבית הדין הבינלאומי בהאג, כדי לתבוע את ישראל על הרג מחבל (!).
אלא הבעיה היא שהסיפור לא מסתיים כאן. יועצו של רב המחבלים, יאסר ערפאת, לשעבר, ח"כ אחמד טיבי, כבר הודיע קבל עם ותקשורת כי הוא ועמיתיו מכינים תביעות על תגובת צה"ל כנגד פלשתינים מיידי אבנים (אבן הורגת, זוכרים?). וזה קורה רק בתיאטרון האבסורד של ישראל.
נכון שמבחינה משפטית צרה הצבא ניצח את אזריה, שהואשם בהריגה. אך במבט לאומי ובינלאומי רחב, מעֵבר לנזק התדמיתי, צה"ל הוא אפוא המפסיד העיקרי, והוא שיָרה במשפט לעצמו ברגל ויאכל אותה בשרשרת של תביעות נגדו, במקום לסגור את העניין עם החייל בנזיפה משמעתית ובמסגרת פיקודית פנימית. לא צודק ולא חכם כבר אמרנו?
מס צודק
ההחלטה להעלות את המס על זכיות בהגרלות ובהימורים, ל-35%, כפי שאושרה בוועדת הכספים, היא החלטה נכונה וצודקת. המס המקובל משכר עובדים, שנהנים מעמל יומם, הוא כמחצית(!) מהשכר.
מדוע אפוא אנשים שמרוויחים סכומים גבוהים, למעלה מחמישים אלף שקל (סכום הגבוה בהרבה ממשכורת חודשית ממוצעת) עד מיליונים, במחי יד, ללא כל עמל ומאמץ, לא ישלמו מס גבוה? הוא הדין לרווחי העתק מתוכניות ריאליטי. לדעתי, ראוי להעלות את שיעור המס הזה עד לתקרה של 50%, לפחות כמו זה הקיים בשכר במשק.
באשר למיסוי הגבוה על הימורים, מעֵבר להכנסה לקופת המדינה, יש לכך ערך מוסף חשוב. הוא יצמצם את מכת ההימורים, הגורמת לאנשים לאבד את כל כספם והורסת משפחות שלימות כתוצאה מכך. ובא לציון גואל.
מכתב לאם זהבה נגר
זהבה יקרה,
מי יבין לליבך ולכאבך העמוק, לב אם שאיבדה בת יקרה ואהובה כל כך, טובת לב, יפה וחייכנית, בנסיבות אכזריות. גם אם הייתה בחורה מופנמת, כדברייך, ניכר שהקשר ביניכן היה נאמן חם ואוהב. אומנם אין נחמה לאובדן, אולם תוכלי למצוא עידוד בקשר אמיץ ומיוחד זה, ולהחיות את זיכרה של בתך תהילה בהנצחת הרגעים והשעות היפות שהיו לכן ביחד, כמו גם בהנצחת חיוכיה, עליזותה ומעשיה הטובים. המשיכי ביחד עם כל המשפחה מורשת נפלאה זו והפיצי אותה לעילוי נשמתה הטהורה. וכך תשאבי ממנה חיזוק מה.
כפי שציינת, תהילה הייתה בת עדינה באופיה, שלא ידעה לכעוס ולנקום, ומיהרה לסלוח. תכונה מצוינת זו נראה שהפעם עמדה בעוכריה, כאשר סלחה לאיש האלים שחָבַל בה, ולבסוף נרצחה על ידו. מי יתן שהלקח יילמד ויופנם לנשים אחרות, כי כל אלימות של בן זוג חייבת להדליק נורה אדומה לסיום הקשר.
למרבה הצער, למרות הרקורד הפלילי העגום של בני זוג אלימים שהפכו לרוצחים, נראה שהמשטרה ממשיכה לשחרר ממעצר גברים אלימים, שחרור שמתברר בסופו של דבר כקטלני, וגם תהילה נלכדה במלכודת אימים זו. לְמה מחכים שם, לאסון הבא חלילה? די לשחרור! הַצילו את בנות ישראל מציפרני הטרף הארוכות של הגברים, מַלאו תפקידכם נאמנה, והיה זה שכרכם.
בקטנה
האיש הראשון שכולם אוהבים לשנוא - ביבי מָאוּס
האישה שאיתו - יד שרה
לא- טוֹ? אִי-מוּרִים?
פצוע 'צוק איתן' ז"ל - נלחם כארי
פוסט חנוכה שמח!

תאריך:  08/01/2017   |   עודכן:  08/01/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רון בריימן
השמאל הקיצוני שם לו למטרה להחליש את צה"ל ואת ישראל. המלחמה שהוא מנהל בעשורים האחרונים איננה על שלום או על זכויות האדם, אשר כלל אינם מעניינים אותו
אברהם פכטר
אירוע צבאי נקודתי שהפכו אותו לאירוע לאומי    כשל הסברתי של צמרת צה"ל - הביאה תוצאה גרועה    לקחת אירוע לא מיוצג ולהפוך אותו למשפט על ערכי צה"ל, מוסריותו והתנהלותו - היא שגיאה טקטית    הצהרות שר הביטחון, הרמטכ"ל, דובר צה"ל, סמוך לאירוע    אחרי תחקיר חפיפיניקי לא רציני, החלה את הטעות    דברי הרמטכ"ל על חיל בן 18 שהוא גבר שתפקידו לחרף נפשו למעננו, אך איננו הילד של כולנו, תמהני
איתן קלינסקי
אלאור אזריה אינו הבעיה. הבעיה שיש לנו הנהגה, שמובלת על-ידי ההמון. הנהגה שמונהגת במקום הנהגה שמנהיגה. הנהגה שנמצאת בפריימריז מתמידים ופועלת על-פי סולם התגובות בפייסבוק. יש לנו הנהגה, שהעומד בראשה לא גיבה את בית המשפט, ושופטיו זקוקים לשמירה צמודה
עידן יוסף
ועדת המנכ"לים לא הצליחה להגיע למסקנות ולא מצאה קשר בין מרכולי השבת של ת"א למבנה שבוע העבודה, ולכן בהיעדר ניגוד עניינים יש להחזיר את הסמכות לשר הפנים
יוני בן-מנחם
מחמוד עבאס מנסה לכנס את המועצה הלאומית הפלשתינית (מל"פ) כדי לחזק את מעמדו באש"פ ולקראת המשך מאבקו המדיני בישראל    האופוזיציה הפלשתינית דורשת את ביטול הסכמי אוסלו וייצוג הולם במל"פ
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il