רון רוזן מונה לסמנכ"ל תפעול ופיתוח עסקי של חברת לעומק התודעה שיווק לצעירים. במסגרת תפקידו יהיה רוזן אחראי על הפיתוח העסקי של פעילות החברה במדיה תוך הוספת שטחי פרסום נוספים הפונים לקהל שבו מתמחה החברה באזורי הבילוי והפנאי שלהם, תפעול של מעל ל-1,000 שטחי פרסום קיימים, וניהול צוות הסוכנים של החברה.
בימים אלה מסיים רוזן יוזמה עסקית חדשה שתכניס את חברת לעומק התודעה למתחמי פרסום נוספים מחוץ לחדרי השירותים, מהלך ייחודי שיפתח פתח נוסף לחברות רבות המעוניינות לפנות למגזר הצעירים.
רוזן סיים לימודי מינהל ועסקים במכללה למנהל והינו בעל תואר ראשון במינהל עסקים. את דרכו החל בחברת לעומק התודעה, בגיוס מקומות הבילוי המובילים בארץ לטובת המדיה ותפעולה, וגיוס צוות הסוכנים של החברה בכל הארץ.
קבוצת "לעומק התודעה" מתמחה בשיווק לצעירים בגילאי 18-35. החברה מספקת פתרונות שיווק 360 מעלות ללקוחות בעזרת מחלקת המחקר, הקד"מ-שיווק חוויתי ויחסי הציבור שלה.