X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
בשולי הכותרות: אין שקיות חינם ליצמן שר של כולם סבסוד המזון הבריא ולקינוח: קבלה לעם? כת לא מקובלת
▪  ▪  ▪
[צילום: מנחם רייס]

שווה עשר?
על-פי סקר שפורסם לאחרונה עולה כי מאז שחוק השקיות נכנס לתוקפו חלה ירידה משמעותית ברכישת שקיות ניילון בסוּפֶּרים. פתאום 10 אגורות, זניחות בד"כ, עלוּת כל שקית, קמות לתחייה, מקבלות ערך, וזוכות לכבודן האבוד (טוב, זה שווה אפילו יותר ממשכורתו החודשית של ניר ברקת).
אולם דומה שיותר מהשוֹוי של יחידת המטבע הקטנה ביותר, מה שעושה את ההבדל זה החינם או לא. לא סוד הוא שהצרכן הישראלי (ולא רק) אוהב לקבל מתנות חינם (השיא ביבי מַתַּנְיָה), וכשזה נוגע לכיסו, מבחינה פסיכולוגית בתודעה הצרכנית אין הבדל אם מדובר בעשר אגורות או למעלה מכך. ומכאן הצניחה ברכישת השקיות. לוקח לכיס כבר אמרנו?
שר של כו-לם
העובדה שמשרד הבריאות החליט לאסור כל פרסומי סיגריות ודומיהן גם בעיתונות הכתובה, ולא רק בתקשורת האלקטרונית, מוכיחה שהעלילה על שר הבריאות, כאילו נמנע מלשלול פרסומות בעיתונות כדי לאפשר את הפרסומות בנושא בעיתון סיעתו "המודיע", המניבות רווחים כלכליים נאים, היא מופרכת מכל וכל.
לא סוד הוא שהשר מתעלה מעל שיקולים וטובות הנאה סקטוריאליים, ורואה לפניו בתפקידו המיניסטריאלי האחראי את טובת הציבור בלבד. וכפי שהוא לוחם במגיפת ההשמנה ומוצרי הז'אנק פוד, כך הוא לוחם ללא חת וללא לאוּת במכת העישון והאלכוהוליזם (להוציא יין לקידוש). ועל כך מגיעה לו ברכת יישר כוח.
שר יֵס-מֶן
ראוי לברך את שר הבריאות, יעקב ליצמן, על מהפכת התזונה הבריאה שחולל במוסדות החינוך, בפרט, ובקרב הציבור בכלל.
עם זאת, עד כה עשה חצי מלאכה. השורה האחרונה היא: כמה זה עולה לנו. לכן כדי לאפשר תזונה בריאה לכל, ולילדי ישראל בפרט, לא די באיסור פרסומות וּמִמכר מזון משמין. עליו לשלב ידיים עם שר האוצר, משה כחלון, כדי לפעול לסבסוד המזון הבריא, כדי שיהיה זמין לכל כיס. כך לדוגמה יש להפסיק את סבסוד הלחם האחיד, ובמקום זאת לסבסד את הלחם המלא הבריא. ובכלל, דומה שיש די רזרבות כספיות באוצר לסבסוד המזון הבריא. אז, קדימה לעבודה. וּבא לציון גואל.
דוקטור לייטמן ומיסטר הייד
אין ספק שכת 'בני ברוך -יהודה', המתיימרת ללַמד קבלה לעם, מביישת את רבני אשלג המקובלים-הרב יהודה לייב, בעל הסולם, ובנו הרב ברוך זצ"ל, שבשמם ובתורתם מתפארת הכת ונושאת את דיגלם.
דומה שהרבנים, שהפיצו תורה, קדושה ואהבת ישראל בארץ ובעולם, מתהפכים בקיברם לנוכח פרי הבאושים של הכת, הנושאת את שמם ואשר מעלליה עולים חדשים לבקרים לכותרות. מדובר בכת פוליטית (ליכוד) של איש אחד, ד"ר לייטמן, הכופה את השקפותיו, דרכיו והוראותיו על בני הכת המשועבדים לו, תוך נטילת עצמאותם האישית והפיננסית, וזאת על-פי כל סממני כתות אופייניים.
לאחרונה פורסם שגם כספי קצבאות ביטוח לאומי מופרשים להם בכפייה. המנכ"ל מאיר שפיגלר אתה שומע? על המשטרה לפעול בהתאם לחוק למיגור הכת הדו- פרצופית הגורמת נזק לעשרות משפחות בישראל.

תאריך:  26/01/2017   |   עודכן:  26/01/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אריאל י. לוין
הממשלה חייבת התנצלות לתושבי הדרום על שהתעלמה מדיווחיהם על חפירת המנהרות    אם צה"ל היה באמת מפקיר את אלאור, מלכתחילה לא היה משפט
איתן קלינסקי
שני אנשים האחראים לביטחון חיינו כשלו, שר ומפכ"ל העניקו לתקשורת מידע, המשייך את הנהג לארגון דאעש. שניהם קבעו ללא כל ראיות שהמורה למתמטיקה, יעקב אבו אל-קיעאן, הוא איש דאעש. שני האנשים האחראים לביטחון חיינו, שילחו לאוויר חיינו הלחוצים קביעות לא מדויקות
זוהר בן-אשר
זהו תהליך שכמותו ראה העולם בשנות העשרים של המאה הקודמת, שהביא לעליית הפשיזם (ונציגו הנורא, היטלר); וזה אותו תהליך המביא בשנים האחרונות (בעיקר נוכח גלי ההגירה הבלתי מוסדרת לאירופה מאפריקה, המזרח-התיכון ואסיה) לעלייתם של הכוחות המזוהים עם הימין החדש באירופה; וגם אותו התהליך בישראל, שהביא לעלייתו - ולחזרתו לשלטון - של ראש הממשלה נתניהו
יוסי בלום הלוי
פסיקת השופטת מאיה הלר היא פסיקה מוטה המבטאת חוסר הבנה משווע של קצינה בכירה בצבא, שחייבת להבין את הווית הצבא והמלחמה ולא לדקלם פסוקים של פוליטיקלי-קורקט שמקורם באידאולוגיה פוליטית פסאדו-ליברלית שפשטה את הרגל
יוני בן-מנחם
ממשל טראמפ מתנהל בזהירות רבה בכל הקשור לסוגיה הפלשתינית ונמנע כרגע מלקבל החלטות משמעותיות. מדיניות הממשל החדש תתברר רק לאחר הפגישה בין הנשיא טראמפ לראש הממשלה נתניהו בחודש הבא, עד אז אין לצפות להפתעות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il