X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בהסכם פשרה בין החברה לבין לקוח שתבע 100 אלף שקלים מחברת ההשקעות, הוחלט לדחות את התביעה
▪  ▪  ▪
[צילום: בוצ´צ´ו]
תביעה של 100 אלף שקל נגד "קומסטוק טריידינג"
נוה יוסף
לקוח החברה טוען כי חברת ההשקעות השתמשה ברשלנות בכספי השקעות שלו, וגרמה לו להפסדים כספיים כבדים
לרשימה המלאה

נדחתה תביעה של לקוח פרטי בסך של כ-100 אלף שקלים נגד חברת ההשקעות "קומסטוק טריידינג". בתביעה נטען כי החברה הפרה הסכם ניהול תיק ההשקעות, וגרמה להפסדים כספיים ניכרים למשקיעיה.
שופטת בית המשפט השלום בירושלים, חגית מאק-קלמנוביץ, החליטה לקבל את הסכם הפשרה בין הצדדים, ולתת לה תוקף של פסק דין ביום 25.9.06. בהסכם פשרה זה הודיע התובע, שלאחר בחינה מחודשת של כל העובדות הרלוונטיות, הוא חוזר בו מכל טענותיו כלפי הנתבעים ומתנצל בפניהם על עוגמת הנפש שנגרמה להם עקב פרסום כתב התביעה. התובעים מצדם קיבלו את התנצלותו, והסכימו לדחות את התביעה ללא צו להוצאות.
בתביעתו טען הלקוח כי החברה ניהלה את תיק ההשקעות ברשלנות ובחוסר מקצועיות, הפרה את חובת הזהירות המוטלת עליה וגרמה לו הפסדים כספיים רבים. לדבריו, הוא הגיע אל החברה בעקבות פרסומים חוזרים בעיתונים ארציים, שטענו כי החברה השיגה תשואות גבוהות במיוחד במסחר בחוזים עתידיים ובשוק ההון, אך בדיעבד התברר לו כי מנהלי החברה, דוד צוובנר ופיני כהן, הטעו אותו באמצעות מצגי שווא, ובהם, בין היתר, הצגת תשואה של כ-9% נטו בחודש, שהשיגו במסגרת מסחר בחוזים עתידיים.
עיקר טיעוניו נסבו על התקופה שלאחר יום הכיפורים בשנת 2004, אז התברר לו כי מנהלי תיק ההשקעות השקיעו את כל כספו ברכישת ניירות ערך "ללא נקיטת אמצעי זהירות מחויבים ובסיסיים, וכך ירד שווי ההשקעה באופן דרסטי". בכתב התביעה נטען כי הסיבה לירידת השווי, שהתרחשה באותו היום, היא שמנהלי החברה התרשלו בתפקידם ברמה האלמנטרית ביותר ולא נקטו באמצעי זהירות בסיסי דוגמת "הגבלת שער" (הוראת "סטופ"), שהיא הוראה המוכרת לכל מנהל תיקי השקעות מתחיל ולכל פעיל בשוק ההון ושמשתמשים בה חדשות לבקרים.
בניסיון להציל את הכספים שהלכו לאיבוד, ומתוך אמונה כי מנהלי החברה יעשו כל שביכולתם על-מנת להרוויח את הסכומים שהפסידו, החליט התובע שלא להקפיא את הפעילות בחשבון. אולם, במהלך החודש וחצי הבאים נמשך הפסד הכספים, ועמד על כ-23% משווי התיק שהועבר לניהולם, קרי 23 אלף דולר.
החברה בכתב ההגנה שהגישה טענה כי יש לדחות את התביעה על הסף, והכחישה את טענתיו לגבי ההפסדים שגרמה לו בימים הסמוכים ליום הכיפורים. החברה גם הכחישה כי אילו הייתה נוקטת בפעולות למניעת הפסדיו של הלקוח ביום הכיפורים היה נמנע ממנו ההפסד הכספי. עוד הוסיפה החברה כי מדובר בתביעה טורדנית וקנטרנית אשר ניסתה לסחוט ממנה כספים שלא כדין, תוך ניסיון לקשור את האירועים לעובדת היותם של הנתבעים שומרי מצוות.
את הלקוח ייצג משרד עו"ד נתן מאיר ושות' ואת הנתבעים ייצגו עו"ד יצחק שמידט, צבי ארנברג ואורן סילברמן.

תאריך:  17/12/2006   |   עודכן:  17/12/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נדחתה תביעה נגד "קומסטוק טריידינג"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אור מרינגר
המדינה הסכימה לפנות את המאחז מגרון בתוך כמה חודשים, במידה והתושבים לא יתפנו מרצון    זאת נמסר בתשובתה לעתירה שהוגשה נגדה    המאחז נמצא על שטחים פלשתינים פרטיים
ערן גבאי
"אנחנו מאוד מרוצים מהתוצאה של מכירת פרוזיבן", אומר אדם צ'סנוף    "רכשנו את החברה לפי מחיר של 7.5 יורו למניה. החברה היתה במצב לא טוב, החלפנו את ההנהלה וביצענו תהליך התייעלות מקיף בחברה"
ניר יהב, רונן ליבוביץ
שר התחבורה קיים הערכת מצב מיוחדת בעקבות תאונות הדרכים שאירעו בסוף השבוע    ההמלצות שהוצגו בפני מופז: סימון כמות המשקה האלכוהולי שניתן לצרוך ולנהוג על בקבוק השתייה ומעצר של נהגים שיכורים ל-24 שעות
אור מרינגר
מחר תיערך ישיבת דיווח נוספת שתבדוק את התקדמות פתרון בעיית הלנת השכר ברשויות המקומיות    נשיא בית הדין, סטיב אדלר, לא מוותר לרשויות שאינן משתפות פעולה
מוטי אקסמיט
עו"ד אייל יפה העביר מכתב ליו"ר המועצה להסדר ההימורים בספורט ולמנכ"ל המועצה בו הוא דורש מהם להודיע כיצד התקבלה ההחלטה על הפחתת הפרס הראשון בטוטו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il