X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
ביבי המריא לוושינגטון עם רעייתו שרה לפי מקורות זרים שמה הרשמי בחו"ל סיסטר שרה ציפי לבני מועמדת לתת מזכיר האו"ם בוז'י שמח - יש לו את "הדובי" והוא לא זקוק למסרונים הדיכאוניים שלה מאידך אולי ציפי תציע לו רוטציה בנט - אם נתניהו וטראמפ יזכירו את המושג שתי מדינות הארץ תרעד והוא צודק - היא תרעד מצחוק שחיתות ברשויות המקומיות, ממש מגיפה משהוא קטן וטוב ליום האהבה וט"ו בשבט
▪  ▪  ▪
סיסטר שרה [צילום: צילום:מרק ישראל סלם, פלאש 90]

גשמי הזעף השבוע חשפו שחיתויות מתמשכות ברשויות המקומיות. גל השחיתות עולה מדרגה, כל יום מזכירים עירייה אחרת מהצפון, המרכז והדרום. ראשי ערים ומועצות נעצרים וכולם על-רקע שחיתות כספית וטובות הנאה אישיות.
הנושא מתחיל להיות כאוב ומאוס, ויש להפעיל יד קשה בענישה, יד קשה בבדיקות ויד קשה בביקורות של השלטון המרכזי והממונים למיניהם. על כל המוסדות והאגפים שיש להם קשר למתן רישיונות אישורי בניה, חריגה וכו', כדאי לרסן ולחסל את נגע השחיתות.
ביבי המריא לוושינגטון - ובנט מנסה לזנב ולאיים
ביבי המריא לוושינגטון עם רעייתו שרה, שעל-פי מקורות זרים יהיה שמה עתה בחו"ל סיסטר שרה. בעוד ביבי ינסה לשכנע את הג'ינג'י בבית הלבן בעזרת הג'ינג'י מישראל היום לכבד את ההתנחלויות ולאיים על הפרסים, סיסטר שרה, תלמד את מלניה ואיבנקה איך מקבלים מתנות בלי שהבעל יידע ולשתות שמפניה כאילו זה תפוזינה (ולא לזרוק את הבקבוקים). אם לסכם מראש את הביקור הוא היה יעיל, פרודוקטיבי, המנהיגים ראו עין בעין בלתי מזוינת את הבעיות באזור וסוכם על המשך הדיאלוג בעתיד הקרוב.
בנט אמר כי אם נתניהו וטראמפ ידברו על שתי מדינות במפגש שלהם הארץ תרעד. ובכן רבותי הוא צודק - הארץ תרעד מרוב צחוק על האיום החצוף והמזויף של התרנגול המאיים כביכול על התרנגולת. שתי מדינות הוא הפתרון המעשי העכשווי לבעיות הסבוכות עם הפלשתינים, כאשר ישראל מציירת גבולות ביטחון בני הגנה אסטרטגיים, כולל הישובים בגדה שיהיו בתוך הגבולות הבטוחים העתידיים עם רצף טריטוריאלי. המדינה הפלשתינית כמדינה מפורזת עם אמצעים שלא יוכלו לאיים על בטחונה של ישראל. פתרון כזה חייבת ישראל להציג לעולם כהמשך לנאום בר-אילן, תוכנית שיש בה סיכוי להצליח בנסיבות הקיימות באיזור. על בנט להבין ולהפנים כי איומי סרק לא יוסיפו לו רייטינג ולא מנדטים ואם יעזוב את הממשלה לא בטוח שיהיה לו לאן לחזור, אז מומלץ שיאיים פחות ויחשוב עניינית יותר.
רב מרצחים ששוחרר בעסקת שליט - יו"ר חמאס עזה
רב מרצחים יו"ר חמאס עזה. שימו לב לאבסורד, שיכול לקרות רק בישראל. מנהיג חמאס עזה שמחליף את הניה, שמחליף את חאלד משעל, ישב בכלא אצלנו 23 שנה על רצח, פיגועים, והוצאת פיגועים. כשהיה בכלא חלה בסרטן שהתגלה בראשו, טופל על-ידי הרופאים הישראלים בנאמנות והבריא מהמחלה. שוחרר בעסקת שליט וחזר להנהיג את חמאס. זה יכול לקרות וקרה רק בישראל - ואין לכך תקדים בעולם למה? כי אצלנו יש דמוקרטיה דפוקה והומניות מיותרת ומתייפייפת לפעמים עד כדי קיצוניות מיותרת.
יש ארצות בגלובוס שמעבירות ביקורת תוקפנית על ישראל, מבין הארצות הנאורות שם מתנגדי השלטון והמשטר מתים באופן פתאומי, ולא ממחלת הסרטן אלא מתאונות, הרעלת מזון, התקפי לב, כולל הקרנות מחומרים רדיו אקטיביים. אז מול האבסורד הזה יש גם זווית חיובית והיא שלישראל יש מניע וסיבה טובה ומוצדקת לחסל את האיש הזה, בהזדמנות שתיווצר עם תחילת פעילותו המחבלת נגד המדינה. לשר הביטחון ליברמן תינתן הארכה לעניין ה-48 שעות של חיסול הניה לחיסול היורש. ולפי דעת המומחים הרגע הזה יגיע בעתיד.
לסיום - משהו קטן וטוב
משהו קטן וטוב לט"ו בשבט וליום האהבה (אהבה לטבע ולאדם קרוב ויקר ללבך). "מה זאת אהבה? התרגשות השמה בכף המאזניים האחת את כל אוצרות תבל ומלואה, ובשניה את היצור האהוב לבדו" (נפוליון בונפרטה). ואם תרצו להעמיק חקר בנושא ראו את שירי ביאליק: אומרים יש אהבה בעולם מה זאת אהבה. אז תמשיכו לאהוב, איש איש בדרכו את הטבע את האדם. את המולדת את ארץ אבותינו את עצמאותנו ומדינתנו.

הכותב הוא עורך דין, בעל תואר שני במשפטים, המתמחה במשפט פלילי, צבאי וציבורי, והיה בעבר מדריך בקורס קציני שריון, ראש לשכה של האלוף טל, פרקליט צבאי, יועץ משפטי ביו"ש וברצועת עזה, שופט צבאי בדרגת סא"ל, סגן פרקליט מחוז, משנה ליועץ המשפטי של מועצת העיתונות ופרשן משפטי בהווה.
תאריך:  16/02/2017   |   עודכן:  16/02/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שבוע סוער - במחוזותינו
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
שחיתויות בכל הדרגים תמורת
ישע  |  16/02/17 16:59
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
איציק וולף
ארדן: אמירות הנשיא טראמפ מוכיחות שאנו בעידן חדש שבו הלחץ מופעל על הפלשתינים    סמוטריץ': הגיעה עת ריבונות    בר-לב: אשליית הימין שארה״ב תאפשר בנייה בהתנחלויות וסיפוח התנפצה להם בפנים
איתמר לוין
רומז שיפעל להשיג הסכם מזרח-תיכוני רחב היקף, במסגרתו יושג גם הסדר בין ישראל לפלשתינים    קורא לרסן את ההתנחלויות    מבטיח: אפעל שלאירן לא יהיה אי-פעם נשק גרעיני
אליקים העצני
כל התנהגותנו בירושלים זה כמעט 50 שנה, מרגע שחזרנו לעיר, מאשרת כביכול את התרמית ההיסטורית הערבית
מרדכי ליפמן
"תגובתו של השמאל הקיצוני חושפת את חוסר היושר האינטלקטואלי המאפיין אותו, היושר להכיר במציאות התרבותית במזרח התיכון ובמאפייני הכוחות הפועלים בזירה" (פרופ' עוז אלמוג)
רועי אורן
בחירתו של יחיא סינוואר לתפקיד ראש החמאס בעזה צריכה להוביל את מדינת ישראל לשנות אסטרטגיה לפיה משקמים את הרצועה בתמורה להפסקת הירי על-ידי ארגוני הטרור
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il