X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
המתיקות שלפני
▪  ▪  ▪

שיעול היסטרי? נדודי שינה מטריפים? דלקות גרון איומות? "Dr. Bee", דבש מיוחד המטפל בבעיות בריאות שונות, ימיר את הסבל והייסורים בחיים מתוקים ונטולי כאב. אחד מהסוגים – "Lifemel " - מיועד לחולי סרטן העוברים טיפולים כימותרפיים, ונרשם כפטנט עולמי.
המותג "Dr. Bee" ומותג Lifemel פותחו, מיוצרים ומשווקים על-ידי חברת מעבדות צוף גלובוס בע"מ מקריית שמונה, בתהליך ייחודי של הזנה מבוקרת של דבורים בצמחי מרפא
כ-20 סוגי דבש מיוחד ואיכותי המיועדים להקלה על כאבים, למניעה ולטיפול בבעיות בריאות שונות, יעשו בקרוב את כל הדרך מקריית שמונה אל מדפי רשתות השיווק כשהם נושאים את שם המותג החדש: "Dr. Bee".
למרות שלעולם אין לדעת את נפש הדבורים, מעבדות צוף גלובוס בע"מ מהעיר הצפונית מצאו דרך מרתקת לחדור לעולמן של פעלתניות הכוורת, וגם להפיק מפעילותן הברוכה תועלת מרובה, בעיקר עבור הסובלים מחוליים שונים. החברה פיתחה דרך חדשנית ובלעדית להפקת הדבש המיוחד, בהזנה מבוקרת של הדבורים בצמחי מרפא. מדעני החברה מכינים מזון לדבורים, המורכב מדבש טבעי ומתערובת צמחי מרפא וחומרים טבעיים נוספים, מזינים אותן באופן מבוקר במזון הדבורים הייחודי הזה, ומתברר שפעילותן של הדבורים בכוורת לייצור הדבש משביחה את תכונותיהם הרפואיות של צמחי המרפא בהם הן הוזנו.
באמצעות הטכנולוגיה המתקדמת המשלבת עבודת אמנות של ממש, מתקבל מוצר מתוק וטעים, דבש טהור שסגולותיו הרפואיות מועצמות והוא בריא במיוחד. חלק מסוגיDr. Bee מקלים על כאבי גרון (גרונמל) ומחזור (Lady-mel), אחרים מיועדים לסובלים מבעיות קיבה (אולסרמל), מבריחת סידן (סידמל) וחוסר בהמוגלובין בדם (המוגלומל), וסוגים נוספים מרגיעים עצבים ונדודי שינה (רוגע-מל), מזרימים אנרגיה בגוף (אנרג'ימל) או מגבירים את החשק המיני (און-מל). הייעודים הרפואיים הספציפיים נקבעים על-פי הצמחים הנרקחים למזון – כל צמח, על תכונותיו הייחודיות, מותאם לשימוש כהקלה על תסמין או מחלה.
דבש מיוחד מסוגLifemel מיועד לטיפול בחולי סרטן העוברים טיפול כימותרפי, ונרשם כפטנט עולמי. הוא נבדק על-ידי מנהל המחלקה האונקולוגית בצפת וסגן מנהל המחלקה האונקולוגית בבית החולים רמב"ם בשיתוף עם הטכניון, ועל-ידי פרופ' איתן פרידמן, מנהל המכון הגנטי בבית החולים שיב"א בתל השומר, ונמצא יעיל מאוד בעיקר במניעת פנציטופניה (ירידה בספירה האדומה והלבנה בדם) ובהגברת רמת ההמוגלובין. Lifemel משמש כתחליף לזריקה השכיחה הניתנת לבעלי ספירת דם נמוכה ועשוי למנוע קבלת מנות דם מחולי סרטן העוברים טיפולים כימותרפיים והקרנות. לדברי הרופאים, הוא משפר את ההרגשה הכללית של החולה ואת איכות חייו.
חולת סרטן השד שהשתמשה ב-Lifemel אמרה אחרי השימוש: "במהלך כל ששת חודשי השימוש ב-Lifemelספירת הדם שלי עלתה, והגיעה לגבולות הנורמה, למרות הטיפול הקשה שעברתי. Lifemel מתוק וטעים, והוא שיפר את הרגשתי באופן מדהים ועזר לי להתאושש מהחולשה והנפילה שליוו אותי עם קבלת הטיפול הכימותרפי. זה נתן לי את הדבר הנכון בזמן הנכון". חולת סרטן אחרת שהשתמשה ב-Lifemel אמרה: "מאז שהתחלתי לקחת את הדבש המיוחד חלה עלייה משמעותית ברמת הליקוציטים, הנטרופילים והברזל. אני מאוד ממליצה על Lifemel". לדברי חולה נוספת, "בתקופת השימוש ב-Lifemel ועד היום לא נזקקתי לזריקות, הדבש המיוחד השפיע עליי גם באנרגיות חיוביות ובוויטליות גבוהה. שביעות הרצון שלי מהדבש המיוחד מאוד גבוהה, זהו מוצר מצוין". דיווח של חולה רביעית היה: "הגעתי לדבש המיוחד בהמלצת חברות חולות סרטן, שבעזרתו חסכו מעצמן תופעות לוואי חמורות ביותר, וגם עליי הוא השפיע בצורה טובה מאוד. הליקוציטים וההמוגלובין עלו, והרגשתי סופסוף טוב, חזקה ובעלת יכולת תפקוד. כשהפסקתי לקחת את הדבש המיוחד הרגשתי רע מאוד והערכים ירדו מאוד. כששוב חזרתי ל-- Lifemel כעבור יומיים של נטילה מחודשת הערכים שוב עלו. זו תרופה מצוינת ומומלצת מאוד".
מעבדות צוף גלובוס בע"מ מייצרת ומשווקת בישראל מוצרים פונקציונאליים נוספים המורכבים מצמחים טבעיים ומדבש טהור. החברה קיבלה את אישור מכון התקנים ועומדת בדרישות המחמירות של 2000:9001 ISO, בתקן H.A.C.C.P של מכון התקנים הישראלי ובדרישות תקן ה-G.M.P של משרד הבריאות.
Dr. Bee על כל סוגיו ניתן להשיג בחנויות הטבע המובחרות, בבתי המרקחת וברשתות השיווק.
מחיר מחיר צנצנת 120 גרם של הדבש מסדרת Dr. Bee - 49.90-59.90 שקל
מחיר צנצנת 120 גרם של Lifemel - 199.9-249.9 שקל.

רוני הרש הוא תקציבאי ב-CINTERRA GROUP
תאריך:  19/12/2006   |   עודכן:  19/12/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il