X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
תגידו התקשורת הכלכלית צרכנית באמת השתגעה? זה מה שחשוב ביוקר המחיה המטורף כבר שנים בישראל? לא היה כדאי להתמקד באמת בבעיות יסוד חמורות הרבה יותר מאבי כץ ו"קופיקסס"?
▪  ▪  ▪
אבי כץ [צילום: יח"צ]

אבי כץ הבעלים של רשת "קופיקס" הודיע על העלאת מחירים בשקל, מ-5 ל-6 שקלים, והארץ געשה ורעשה כאילו מדובר באמת באיזה ידיעה מהפכנית מרעישה.
כמעט כל אמצעי התקשורת הביאו את הידיעה בהרחבה ועיתונאי הצרכנות ממש חגגו, בראיונות של צרכני הרשת על "היום שאחרי", האם ימשיכו לקנות בקופיקס או ינטשו.
תגידו התקשורת הכלכלית צרכנית באמת השתגעה? זה מה שחשוב ביוקר המחיה המטורף כבר שנים בישראל? לא היה כדאי להתמקד באמת בבעיות יסוד חמורות הרבה יותר מאבי כץ ו"קופיקסס"? צריכים דוגמאות לשערוריות ועושק הציבור במחירים מופקעים בהיקפים של מיליארדים כל שנה? בבקשה, מיספר דוגמאות:
מונופול "בזק" שבבעלות החבר של ביבי אלוביץ, גובה כבר שנים מחירים מופקעים על שירותים בסיסיים כמו תשתית האינטרנט, ומרוויח סכומי עתק כל שנה. הבנקים דואופול של 2 בנקים "הפועלים" ו"לאומי", השולטים בשוק הבנקאות ומרוויחים מיליארדים ע"ח הציבור מעמלות שונות ומשונות, ומה עם תאגידי המזון והיצרנים הגדולים שקובעים את מחירי השוק בהיעדר תחרות רצינית? חברת החשמל עם הגירעון האדיר, תאגידי המים, והרשימה בלתי נגמרת.
ולמי ניטפלו העיתונאים ואמצעי התקשורת הרדודים באין ספור אזכורים? לאבי כץ...
הגיע הזמן באמת לעסוק בעיקר ולא בטפל, בשורשי יוקר המחיה בישראל, ללא מורא ללא משוא פנים. עזבו את "קופיקס" והשקל, זה באמת הטפל ובריחה מהעיקר.
הגיע הזמן גם שהרגולטרים ישנו את הסוויץ' בלוגיקה המעוותת שלהם, ויבינו שתפקידם בראש ובראשונה לדאוג לציבור הלקוחות ולא לתאגידי הענק ובעלי ההון במדינה.
בהיעדר תחרות אמיתית והתערבות אגרסיבית של הרגולטורים, בכשל השוק המתמשך כבר שנים לרעת הציבור, מצד התאגידים עליהם מגוננים הרגולטרים, (שכמובן חושבים על הדלת המסתובבת שתביא אותם כשיפרשו לג'ובים מפתים אצל אותם תאגידים שפיקחו עליהם בתפקידם הקודם...), אין סיכוי לשינוי המצב לטובת הציבור בישראל.

תאריך:  20/02/2017   |   עודכן:  20/02/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי  כץ / Avi Katz
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
קופיקס מעלה את המחיר בשקל וכולם משתגעים
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
למה ומדוע....
אליפז שצופר בלדד.  |  21/02/17 00:30
 
- לאליפז, ציינתי שביבי חבר ...
מוטי קפלן  |  21/02/17 10:01
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
זהר הר נוי
לכל היתרונות המשפטיים הברורים שמעניקה מערכת המשפט הישראלי לנשים מסורבות גט - יתרונות שניתנים אך ורק לנשים, אין להתעלם גם מהעלייהום התקשורתי שישנו בנוגע לסרבני גט ממין זכר בלבד
שמעון זיו
כתגובה למכה צבאית של ארה"ב היא עשויה לפגוע בנו על-מנת לא להסתבך עם המערב    תרגיל דומה ראינו במלחמת המפרץ ב-1991 כאשר נתבקשנו על-ידי ארה"ב שלא להגיב על ירי טילים מעירק    ולכן, עלינו להיות ערים לצעדי טראמפ לא פחות מאשר לתהליכים באירן, ואם רוצים אנו לחסל את הסכנה צריך לעשות זאת בתבונה ויצירתיות באירן עצמה
יוני בן-מנחם
יו"ר הרש"פ ממנה הנהגה חדשה לתנועת פתח ברצועת עזה כדי לפגוע במעמדו של מחמד דחלאן. מרוואן ברגותי מאיים לפרוש מהוועדה המרכזית של פתח לאחר שהורחק מכל תפקיד הנהגתי בכיר
אברהם פכטר
יש הקוראים לכך כיבוש, יש הרואים בכך חזרה לאדמות ואתרים היסטוריים, יש הרואים בכך חזרה אל בורות המים ואל ההיסטוריה    יש הרואים בכיבוש כמשחית, מדכא, מעורר שנאה ומדנים, ויש הרואים בכך שחרור הארץ המובטחת    יש הרואים בכך אימפריאליזם, קולוניאליזם ואחרים הרחבת שטחי מולדת
ראובן לייב
הוא הפך את ארה"ב לדמוקרטיה טוטליטרית והשליט עליה את רצונותיו. לדברי ההיסטוריון והעיתונאי גד נחשון מניו-יורק, הוא פועל רק על סמך רגשות, אווירה ודמיון, ואת החלטותיו הוא שולף מן המותן בלבד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il