X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אני לא יודע מי "הגאון" שהגה את קמפיין התעמולה השקוף והכל כך לא אמין של עובדי רשות השידור, למרבה האבסורד הוא רק מצדיק את הטוענים נגד רשות השידור, המצטיירים כבריונים כוחנים, וחבל
▪  ▪  ▪
רשות השידור [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

עובדי רשות השידור החמירו את צעדי המחאה שלהם, כנגד הקמת התאגיד הציבורי. בלי בושה ובחוצפה הם משתמשים בצעדים כוחניים כדי להראות.. בעצם מה? מה המסר כאשר אתם משתלטים באופן פאתטי שניראה מבויים על האולפן בשידור חי? משתלטים על המיקרופונים ומנסים לשכנע אותנו, ללא הצלחה כמה אתם מסכנים, כמה אתם אומללים, בצעד כוחני קיצוני משתלטים על האולפן...?
ועוד לא דיברנו על השקופיות והברברת האינסופית רק על עובדי רשות השידור, כמעט בכל שעות השידור. מה שמגוחך הוא מי מוביל את המאבק, עודד שחר? אחד הנהנים ממשכורות גבוהות ברשות השידור, מה עשיתם אתם העובדים כנגד הבזבוז של מיליארדים במשך עשרות שנים ברשות השידור? עושק האגרה? גוף מסואב שנימאס בצדק על רוב הציבור.
שלא יהיו אי-הבנות, יש בין עובדי רשות השידור עיתונאים ותחקירנים מעולים, כתבות חשובות שודרו בערוץ 1 שלא שודרו בערוצים המסחריים, ובהחלט יש מקום לאיזון ומציאת פתרון לעובדים הטובים. אבל, מדובר בעובדים שיחסית לאחרים, אם יפוטרו ילכו הביתה עם פנסיה פיצויים דמי אבטלה, ועוד תנאים, שחצי מיליון עצמאים/יות יכולים רק לחלום עליהם!
איפה הייתם אתם עודד שחר ושאר הבכירים מול העוול המשווע לעצמאים, הנמשך שנים? עשרות אלפי עצמאים קורסים וסוגרים את העסק כל שנה, נזרקים לרחוב, סוגרים את העסק, מכבים את האור, ויוצאים בלי כלום, בלי פנסיה, בלי פיצויים, בלי דמי אבטלה בלי כלום. איפה הייתם עובדי רשות השידור?? איפה הסולידריות עם העובדים הכי מקופחים במשק? למה לא ניצלתם את המסך אז כמו היום?
אני לא יודע מי "הגאון" שהגה את קמפיין התעמולה השקוף והכל כך לא אמין של עובדי רשות השידור, למרבה האבסורד הוא רק מצדיק את הטוענים נגד רשות השידור, המצטיירים כבריונים כוחנים, וחבל.
הרושם שנוצר מהשתלטות העובדים על האולפן, כמו התכנים החוזרים על עצמם בעדם, הסיסמאות, השקופיות והפרומואים ללא הפסקה על "אנחנו ואתם", פשוט משיגים את ההפך, תחושה של עובדים ואינטרסנטים, שמשתלטים על משאב ציבורי, ועושים כבתוך שלהם, כאילו זה רכושם הפרטי.
יש נושאים לא פחות חשובים ודחופים במדינה, עם כל ההבנה, מעובדי רשות השידור המפוטרים, שיוצאים יחסית עם תנאים טובים, בוודאי לעומת עובדים אחרים במשק שמפוטרים, שלא לדבר על עצמאים.
קמפיין התעמולה אם היה מיועד להשיג אמפתיה והזדהות בקרב כלל הציבור לעובדי רשות השידור, משיג את ההפך, בגלל אסטרטגיה הסברתית שגוייה, ושימוש לא נבון ומושכל במסך, ובמסרים המועברים בו.

הכותב הוא מומחה לתקשורת הסברה ויחסי ציבור.
תאריך:  20/03/2017   |   עודכן:  20/03/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 עודד שחר  רשות השידור
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
קמפיין התעמולה השגוי של רשות השידור
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
כל מילה זהב. הכל נכון ביותר.
נעדרת רגישות  |  20/03/17 14:44
2
למרות ולמרות אפשר היה לשקם.
המדינה חולה!  |  23/03/17 11:53
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יגאל כנען
יחד עם הפעלת המטוסים המתקדמים בעולם ויתר צעצועי ההייטק, צה"ל עומד מול כנופיית חמאס בעזה, לא רוצה לתקוף ומייחל ש"זה יגמר כבר"
יוני בן-מנחם
עבדאללה מלך ירדן הצליח להביא לפיוס בין נשיא מצרים ויו"ר הרש"פ. המלך הירדני פועל בתיאום עם ממשל טראמפ לקראת ועידת הפסגה הערבית אך צפוי להקשיח את הקו מול ישראל
שלמה אבינר
הרב אבינר מתייחס למאמר "כולנו בהמות" נגד הגאון הרב צבי טאו של העתונאי ר"א מעיתון הארץ
ציפי לידר
בשולי הכותרות: ביבי - הבלתי צפוי הוא הצפוי?    רשלנות רפואית קטלנית    תסמונת סטוקהולם? אִמרו תסמונת מצרַים    ולקינוח מה השעה
זוהר בן-אשר
לאורך השנים שלאחר הקמת המדינה הסתבר לזרם הדתי-ציוני שאינו מסוגל לחולל את השינוי הגדול ביהדות המתחייב מהמעבר לארץ-ישראל. חלק ניכר ממנו הקצין את ההיבטים המשיחיים שבתורת הרב קוק, מבלי שהפנים את חלקיה האחרים, אלה הדורשים סולידריות, הסתמכות על עבודה עצמית והתחשבות באחר. התוצאה היא שמרכיבים רבים בציונות הדתית, מקצינים והולכים תוך שהם נעים, מהרבה בחינות, חזרה אל החרדיות הגלותית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il