X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אחים ואחיות, יהודי צרפת היקרים, תרמתם די והותר לאחרים הגיע הזמן לשוב הביתה משדות מואב וצרפת השאירו מאחוריכם את אירופה, שיברו את קללת הגלות, עלו לארץ וטלו חלק בבניין עמכם וארצכם
▪  ▪  ▪
הבחירות נגמרו. מחכים לכם [צילום: בוב אדמה/AP]

השמאל העולמי ימשיך להאשים את כולם בעליית מארין לה פן - את כולם, לבד מלשאת בעצמו באחריות להקצנה החברה האירופית. הפחד מהגורמים שהביאו לקטסטרופה שחוותה היבשת במלחמת העולם השנייה הביא להקצנה הפוכה. עכשיו מנסים כ-ו-ל-ם להילחם בכוחות שמארין לה פן מייצגת. בסדר. ומה אחרי, האיסלאמיסטים ייעלמו? נכון לעכשיו, אם יש סכנה ליהודים באירופה, ככל הנראה היא לא תבוא מהאנטישמיות הנוצרית המסורתית, אלא מהאיסלאם.
נחזור על דברים שאמר הפילוסוף היהודי-צרפתי אלן פינקלקראוט עוד בנובמבר 2005, בעיצומן של פרעות הדמים שפרעו מפגינים מוסלמים בפאריס ובמקומות נוספים בצרפת: לא מדובר ב"מרד צעירים מהפרברים נגד מצבם" הכלכלי והחברתי. "יש בצרפת גם מהגרים אחרים שמצבם קשה - סינים, וייטנאמים, פורטוגזים" - שלא נטלו חלק במהומות, אלא רק שחורים או ערבים מוסלמים. "ברור, אם כן", הסיק פינקלקראוט, "שמדובר במרד בעל אופי אתני-דתי" שלא נבע ממאבק בגזענות כלפי הפורעים, אלא מקורו ב"שנאה רחבה יותר: השנאה למערב, האשם בכל הפשעים", שצרפת נתפסת כנציגה מובהקת שלו.
דברים נכוחים. אולם משטר השפה והתודעה שכפתה העילית הליברלית על החברה המערבית במסגרת כללי התקינות הפוליטית, לא אִפשר אז לדון בסכנה כפי שפינקלקראוט הצביע עליה. יתרה מזו, הוא הביא להאשמתו של הפילוסוף היהודי הזה, איש שמאל מובהק, כמי שמיישר קו עם החזית הלאומית! עכשיו, 12 שנה אחרי, מנסים לכסות את ערוות המציאות בעלי תאנה פטריוטיים: מה אתם יודעים, (כמעט) כולנו עמנואל מקרון. כחכמי חלם, מקימים בית חולים מתחת לגשר, בתקווה שהבולען שנפער במרכזה של הרפובליקה ייסתם מאליו. אבל הוא הולך וגדל, למגינת לב כולם. העיקר שכולנו מקרון.
הפטריוטיזם של יהודי צרפת אינו מרשים אותי. ההפך: הוא מעלה תהיות בדבר עיוורונם של יהודי הגולה.
כמעט 70 שנה אחרי הקמתו מחדש של ביתם הלאומי היחיד במולדתם העתיקה, עדיין מתעקשים לקושש חמלה בשדות זרים ומשכנעים את עצמם שהינה, אם יתאחדו ויבחרו במועמד מסוים, יונח להם ויוכלו לחזור לשגרתם כאזרחים בני דת משה ברפובליקה הצרפתית, זו שרק לפני שני דורות שלחה יותר מ-78 אלף יהודים בטרנספורטים למחנות המוות.
אחים ואחיות, יהודי צרפת היקרים, תרמתם די והותר לאחרים. הגיע הזמן לשוב הביתה משדות מואב וצרפת. השאירו מאחוריכם את אירופה. שיברו את קללת הגלות, עלו לארץ וטלו חלק בבניין עמכם וארצכם. אנחנו מחכים לכם.

פורסם במקור: ישראל היום (8.5.17)
תאריך:  09/05/2017   |   עודכן:  09/05/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הצלתם את צרפת - בואו הביתה
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
אין סיכוי שתצילו אותנו מעצמנו.
תישארו שם.  |  9/05/17 15:00
2
יהודים אלה, דומים לכל יהודי
יהודים לא חכמים  |  9/05/17 18:10
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אברהם שרון
למי שרוצים בטובתך היה אסור בשום פנים ואופן להסכים להגשת ערעור, כאשר גזר הדין עשה עמך חסד גדול בכך שקצב לך תקופת מאסר קצרה - להפתיע    ההתעקשות של המשפחה על הגשת ערעור גרמה גם ללגיטימציה לערעור נגדי על קולת העונש    לכל מטבע יש שני צדדים, כמאמר הקלישאה השחוקה והחבוטה    עכשיו אתה נתן לחסדי משפט הצדק ולשבטיו
גיא חזן
תשאלו את האדם מן הישוב מה המצב הכלכלי שלו ושל המדינה... פה כבר המצב יהיה חמור מאוד    מרבית האנשים יחלו בשלל סיסמאות שבינן לבין המציאות אין קשר – "אבטלה, אינפלציה, בנקים עושקים, בורסה נופלת, טייקונים רעים, תספורות, יוקר המחיה, ריבית גבוה ועד כמה קשה ולא ניתן לחיות פה ולא ניתן לסגור את החודש"
אהוד פרלסמן
במאמר בעיתון הארץ מנסה הכותב, אורי כץ, לשכנע אותנו שהנתונים מורים שמצבנו הכלכלי יחסית לשאר העולם לא השתפר משמעותית משנת 1960    ההיגיון מורה שהוא השתמש בנתונים מטעים
ציפורה חלפון
רק אחד מעז לדבר על התנגדותו המלאה לתפירת מכרזים, מול מסך הטלוויזיה בכל חוג בית ומעל לכל במה אפשרית. אבי גבאי לשעבר השר לאיכות הסביבה, מי שיתמודד ביוני הקרוב 2017 לראשות מפלגת העבודה, בפריימריז.
יצחק מאיר
שבעים ושתיים שנה אחרי תום המלחמה ההיא הנוראה עדיין יש אומרים כי השמים היו נעולים ובאותו יום נפתחו. יש אומרים כי אם ננעלו, אי-אפשר להם לעולם להיפתח. יש אומרים כי לא ננעלו ממרום אלא מלמטה, בני אדם נעלו אותם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il