וואלה! השיקה השבוע מנוע חיפוש חדש ועברי, הוואלה!Search. מדובר בהשקעה של מיליון דולר וארבע שנים של פיתוח מנוע החיפוש, המבוסס על התאמה של תוצאות החיפוש של Yahoo לעברית. המטרה של וואלה: להתחרות בשירות החיפוש הפופולרי של גוגל, שהנו מנוע החיפוש המוביל כרגע בארץ, כמו גם בעולם. את מנוע החיפוש של וואלה ניתן למצוא באתר וואלה, או בכתובת srch.co.il.
החיפוש במנוע החיפוש החדש של וואלה כולל תוצאות ממספר מקורות, הצעות לחיפושים פופולריים, ווידג'טים, תצוגה מקדימה של תוצאות החיפוש, חיפוש חדשות, ועוד.
מנוע החיפוש החדש מציע גם עידכוני חדשות, חיפוש תמונות, קישור לערכים רלוונטיים לחיפוש באתר דפי זהב ועוד.
וואלה מתכננת להוסיף בעתיד גם תיקון שגיאות וחיפוש מיוחד בפורומים ובלוגים. מנוע החיפוש מציע הצעות למילות חיפוש לפי האותיות הראשונות המוקלדות, ומציע תיקון שגיאות הקלדה, למקרה ושכחת לעבור מעברית לאנגלית, או להפך. בנוסף, מאפשר ה-וואלה!Search לבצע חיפוש ממוקד של תמונות ווידאו, חיפוש של מפות מזג אוויר, שערי מטבעות ועוד.
במקביל להשקת מנוע החיפוש החדשה, השיקה וואלה גם שירותי פרסום חדשים, הנקראים וואלה AdVantage. תוכנית הפרסום הזאת, תהיה על בסיס Pay-Per-Click, בה המפרסם משלם לפי מספר הקליקים על הפרסומת שלו - בדומה לשירות Adsense For Content שמציעה גוגל. שתי השקות אלה אמורות לעזור לוואלה בתחרות עם גוגל על השוק הישראלי.