X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אינני יודע למי זכות הראשונים לשימוש בשיטת "גישור בחסות הבג"ץ" לדעתי עורכת הדין ארנה לין היא אלופה בהפעלתה של השיטה, ועד המקרה של רופאי הדסה, היא עשתה זאת בהצלחה לא מבוטלת
▪  ▪  ▪
ארנה לין

עורכת הדין ארנה לין היא עורכת דין מן השורה הראשונה, משרדה עוסק בענייני עבודה, היא מעורבת ברבים מסכסוכי העבודה המאד בולטים במשק, היא ייצגה את הפרקליטים בסכסוך העבודה שלהם, היא יצגה ומייצגת את ההסתדרות הרפואית ובמסגרת זו ייצגה את הרופאים המאוגדים בסכסוך העבודה האחרון, וכעת היא מייצגת את הרופאים הפורשים של הדסה.
עורכת הדין אורנה לין היא גם סגנית הנשיאה של מועצת העיתונות, ובכך היא גם קונה לה בצדק רב מעמד ציבורי איתן. בקיצור, אשת מופת, אשת אשכולות, מקצועית, ציבורית.
שלושת סכסוכי העבודה המאד מפורסמים ומתוקשרים שהוזכרו לעיל, סכסוך הפרקליטים, הרופאים ורופאי הדסה, נווטו בצורה זו או אחרת ל"גישור בחסות הבג"ץ. וקשה שלא להסיק שהתפתחה כאן שיטה, של עירוב הבג"ץ בעניינים לא לו, תוך ניצול גישתו המאד לא תקינה של הבג"ץ לעסוק בכל נושא העומד בפניו.
בסכסוך הפרקליטים והרופאים נפלה עתירה על גגו של בית המשפט העליון עם עילות מצחיקות, וללא קיומם של תנאי סף בסיסיים, תוך כדי הדיון בבית הדין לעבודה, ותוך ניגוד עניינים קיצוני לדעתי בין ראש ההרכב והעותר (בראש ההרכב ישבה הנשיאה באותו עת ביניש) והתוצאה הייתה אותו גישור עליו דיברנו לעיל.
והנה שוב עתירה על-ידי צד ג', במקרה זה ההורים, עם עילות מופרכות לטעמי, עילות המביאות בפועל לאנרכיה בשרות הציבורי/ממלכתי בכלל ובשירות הרפואי בפרט, וזאת כאשר עיקר תפקידו של בית המשפט הוא למנוע אנרכיה, והנה שוב הם רוצים גישור בחסות בג"ץ, וכאשר הם מקבלים כבר את הגישור, העותרים מבקשים שבא כוחם יהיה המגשר, ואז הם רוצים שר זה או שר אחר שיגשר, בקיצור, הרס טוטאלי של השירות הציבורי, הכל בחסות הבג"ץ, והכל על-מנת לכפות רצונם של קבוצת רופאים שעשתה טעות נוראית, והם, הרופאים, כתינוקות בני יומם, מתבצרים בטעותם וממאנים לתקנה.
הפעם נתקלו לקוחותיה של ארנה לין במשוכה קצת יותר גבוהה מאשר נתקלו לקוחותיה של עו"ד לין בסיבוב הקודם, בראש ההרכב לא יושבת השופטת ביניש אלא יושבים שופטים אחרים, אשר הבהירו לכולם, לדעתי, בייחוד לרופאים ולהורים בין אם ברמז ואם אם בפירוש, שכדאי להם לצלוח את הגישור בהסכמה.
במקרים האלה בג"ץ איננו ערכאה גישורית, בג"ץ הוא ערכאה תקשורתית, מינוף כאלה סכסוכים לבג"ץ מעלה מיידית את הנושאים לתודעה מאוד רחבה של הציבור, אין כל ספק שתודעה ציבורית היא היום חלק בלתי נפרד מפעילותם של עורכי דין צמרת, לדעתי השימוש העודף בשיטה הזו היה חרב פיפיות, עודף החשיפה, ושימוש לא פחות מתוחכם של תקשורת על-ידי הצד השני הציג את הרופאים באור לא לגמרי חיובי.
בואו נקווה שהכישלון הראשון ומהדהד של השיטה הקלוקלת הזו, אולי גם יכריז עליה כרת.

תאריך:  04/07/2017   |   עודכן:  04/07/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שיטת הגישור בחסות הבג"ץ
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
לצורך דיוק יתר גישור ובוררות
ה.א  |  4/07/17 13:20
2
מבחינה משפטית
משה דב  |  5/07/17 06:42
3
מהתשובות לבג"צ אני מסיק
ה.א  |  6/07/17 20:56
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יגאל כנעני
בתשע"ו, 2016, החל תהליך הפוך: מספר מהלכים ארוכים נשאו פרי, וצה"ל בראשות הרמטכ"ל -הבובה גדי אזנקוט, הופך מצבא עם ממלכתי, למיליציה בפיקוח והנחיית עמותות הקרן לישראל חדשה
אורי שרגיל
אל תתפעלו כשאתם נקלעים לזירת מאבק של נשים יהודיות הנלחמות בשצף וקצף ברבנים של רחבת הכותל על עטיפת תפילין וטלית    חלקת אלוהים היא קטנה ולאחרונה גם צפופה
הראלה ישי
היום כולם יודעים כי קיים קשר הדוק וחשוב מאוד בין הגוף לבין הנפש, ויחסי ההשפעה שלהם אחד על השני גדולים הרבה יותר ממה שחשבו פעם
אפרים הלפרין
כאשר עמד על הפרק קיצור שליש למשה קצב, היו שטענו שקצב מילא את עונשו, והעדר ההודאה שלו במעשיו, לא אמור למנוע ממנו את קיצור השליש והוא נותר בכלא, ומה עם אהוד אולמרט?
ציפי לידר
בשולי הכותרות: נגדים במשטרה - לא ההופעה קובעת, אלא המעשים    הרופאים בהדסה סימנו את המטרה    מה בין אולמרט לקצב?    ולקינוח הכיפה כסמל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il